Dostawa artykułów biurowych, papieru, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących oraz teczek

Publication date 2014-11-25
End date 2014-12-05 11:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 387110 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 301920001, 301976301, 301976428, 301251002, 301251105, 301976105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Dostawa artykułów biurowych, papieru, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących oraz teczek, z podziałem na 4 następujące części:
1) Część nr 1 - Artykuły biurowe;
2) Część nr 2 - Papier;
3) Część nr 3 - Materiały eksploatacyjne do drukarek i urządzeń kopiujących;
4) Część nr 4 - Teczki

Opis

1. Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Poznaniu. Zamówienie będzie realizowane do wykorzystania kwoty 69.566,46 zł brutto. 2.Zamawiający wymaga, by Wykonawca: 1)zaproponował materiały fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, w nienaruszonych opakowaniach producenta, pełnowartościowe, najwyższej jakości, 2) zaproponował termin dostawy materiałów biurowych nie dłuższy niż 3 dni robocze, 3) w celu potwierdzenia, że zaproponowane materiały równoważne odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, załączył do oferty szczegółowy opis techniczny oferowanego asortymentu oraz zdjęcie (wydruk na papierze)1. Dostawa papieru dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu. Zamówienie będzie realizowane do wykorzystania kwoty 68.726,74 zł brutto. 2. Zamawiający wymaga, by Wykonawca: 1) zaproponował materiały fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, w nienaruszonych opakowaniach producenta, pełnowartościowe, najwyższej jakości, 2) zaproponował termin dostawy materiałów biurowych nie dłuższy niż 3 dni robocze1. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu. Zamówienie będzie realizowane do wykorzystania kwoty 139.883,39 zł brutto. 2. Zamawiający wymaga, by Wykonawca:
1) zaproponował materiały fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, w nienaruszonych opakowaniach producenta, pełnowartościowe, najwyższej jakości,
2) zaproponował termin dostawy materiałów biurowych nie dłuższy niż 3 dni robocze,
3) zaoferował dla urządzeń objętych gwarancją producenta, wyłącznie oryginalne tonery, atramenty, bębny, taśmy separatory oraz rolki,
4) w celu potwierdzenia, że zaproponowane materiały równoważne odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, załączył do oferty szczegółowy opis techniczny oferowanego asortymentu oraz zdjęcie (wydruk na papierze). Dodatkowo Wykonawca winien przedłożyć dokumenty poświadczające kompatybilność materiałów eksploatacyjnych ze sprzętem informatycznym, w którym mają być one użytkowane, tj.: a) raporty z testów wydajności przeprowadzonych zgodnie z normami ISO/IEC 19752 dla materiałów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla materiałów kolorowych, ISO/IEC 24711 dla tuszy czarnych oraz ISO/IEC 24712 dla tuszy kolorowych, b) certyfikaty ISO 9001 oraz ISO 14001 dla producentów materiałów równoważnych1. Dostawa teczek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu. Zamówienie będzie realizowane do wykorzystania kwoty 27.669,17 zł brutto. 2. Zamawiający wymaga, by Wykonawca: 1) zaproponował materiały fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, w nienaruszonych opakowaniach producenta, pełnowartościowe, najwyższej jakości, 2) zaproponował termin dostawy materiałów biurowych nie dłuższy niż 3 dni robocze

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Starostwo Powiatowe w Poznaniu
Ulica ul. Jackowskiego 18
Nr domu 18
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 60-509
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 061 8410500
Fax 061 8480556
Internet www.bip.powiat.poznan.pl
Regon 63127678800000
E mail zp@powiat.poznan.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2015
Zaliczka Nie
Niepelnosprawne Nie
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: Część nr 1 - 1.500,00 zł; Część nr 2 - 1.500,00 zł; Część nr 3 - 3.200,00 zł; Część nr 4 - 500,00 zł
Uprawnienie Ocena spełnienia przedmiotowego warunku, w zakresie każdej części, zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia;
Wiedza Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, w zakresie każdej z części oddzielnie, jeżeli Wykonawca wykaże należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch zamówień, z których każde obejmuje swoim zakresem dostawę: a) Część nr 1 - artykułów biurowych o wartości minimum 40.000,00 zł brutto, b) Część nr 2 - papieru o wartości minimum 40.000,00 zł brutto, c) Część nr 3 - materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących o wartości minimum 100.000,00 zł brutto, d) Część nr 4 - teczek o wartości minimum 15.000,00 zł brutto. Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia;
Potencjal Ocena spełnienia przedmiotowego warunku, w zakresie każdej części, zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia;
Zdolne Ocena spełnienia przedmiotowego warunku, w zakresie każdej części, zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia;
Sytuacja Ocena spełnienia przedmiotowego warunku, w zakresie każdej części, zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia;
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykonawca jest zobowiązany wskazać w przedłożonym wykazie lub złożonych poświadczeniach usługi, których zakres określony został dla poszczególnych części zamówienia w Sekcji III ust. 3.2) ogłoszenia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz ze szczegółową kalkulacją cenową, oddzielnie do każdej z części zamówienia, na którą Wykonawca zamierza złożyć ofertę; 2) dokument potwierdzający wniesienie wadium; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba; b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku przedłużenia terminu obowiązywania umowy gdy Zamawiający w okresie do dnia 31.12.2015 r. nie wykorzysta kwoty wskazanej w § 3 ust. 1 umowy; 2. Wynagrodzenie określone w §3 ust. 1 umowy ulega zmianie w przypadku: 1) zmiany ustawowej stawki podatku VAT, 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, z późn. zm.), 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Jeżeli zmiany powyższe będą miały wpływ na koszt wykonania zamówienia. 3. Dopuszcza się nieistotne zmiany w umowie oraz te, które Zamawiający przewidział i zawarł w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. możliwość zmian, korzystnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 termin dostawy (podany w pełnych dniach; maksymalny: 3 dni robocze)
Kryt 2p 5
Spec www www.bip.powiat.poznan.pl
Spec war 1) ww. strona internetowa; 2) Siedziba Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, pok 103A; 3) przesłanie na Wniosek Wykonawcy listem poleconym
Data skl 05/12/2014
Godz skl 11:00
Miejsce Kancelaria Starostwa Powiatowego w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, pok. 002
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)