Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie
Publication date | 2014-11-25 |
End date | 2014-12-03 10:30:00 |
Instytucja | Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie |
Miejscowość | Kraków |
Województwo | małopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 387180 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 224620006, 392941000 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Zamówienie podzielone jest na trzy części, zgodnie z opisem zawartym w pkt. 2. - 4. 2. Część I zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego artykułów o charakterze promocyjno-reklamowym, zwanych dalej materiałami promocyjnymi, na potrzeby projektu realizowanego przez Zamawiającego pn. Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem, których wykaz zawierający rodzaj i ilość, stanowi załącznik nr 1a do Części I SIWZ (Formularz cenowy). 3. Część II zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego artykułów o charakterze promocyjno-reklamowym, na potrzeby projektu realizowanego przez Zamawiającego pn. Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem, których wykaz zawierający rodzaj i ilość, stanowi załącznik nr 1b do Części I SIWZ (Formularz cenowy). 4. Część III zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego artykułów o charakterze promocyjno-reklamowym, na potrzeby projektu realizowanego przez Zamawiającego pn. Małopolskie Obserwatorium Polityki Społecznej - Etap I, których wykaz zawierający rodzaj i ilość, stanowi załącznik nr 1c do Części I SIWZ (Formularz cenowy). 5. Wymagania w zakresie dostawy materiałów promocyjnych. Zamawiający wymaga, aby: - dostarczany towar był zgodny z opisem i wymaganiami każdej pozycji przedmiotu zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 1a-1c do Części I SIWZ); - wszystkie oferowane materiały były nowe, pakowane w opakowania jednostkowe lub zbiorcze; - Wykonawca zapewnił wymianę wadliwego towaru na towar nowy, wolny od wad, bez względu na wysokość związanych z tym kosztów, w terminie pięciu dni roboczych, licząc od dnia zgłoszenia takiej konieczności przez Zamawiającego; - Wykonawca zapewnił na własny koszt transport towaru wraz z wniesieniem do pomieszczenia przeznaczonego na jego składowanie w budynkach Zamawiającego zlokalizowanych pod adresem: Kraków - ul. Piastowska 32 oraz ul. Lea 112; - dostawy odbywały się w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku od godz. 08:00 do 16:00; - Wykonawca udzielił min. 12 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone przez siebie materiały, w tym również obejmującej wady fizyczne ujawnione w trakcie eksploatacji. Wykonawca przejmuje na siebie pełną odpowiedzialność za niewłaściwą jakość materiałów promocyjnych wynikającą z winy producenta; - Materiały promocyjne zostaną opatrzone logotypami i informacjami spośród przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy, w tym: 1) Logotypy Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki muszą spełniać wymagania zawarte w graficznej specyfikacji flagi Unii Europejskiej (dostępnej na stronie http://europa.eu/abc/symbols/emblem/graphics1_pl.htm) oraz Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, z dnia 31 grudnia 2013 r., dostępnych pod adresem: http://www.efs.gov.pl/zpfe/documents/wytyczne_dot_oznacz_projektow_po_kl_31122013.pdf 2) Materiały muszą być zgodne z Wytycznymi ws. informacji i promocji Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy, dostępnymi pod adresem: http://www.programszwajcarski.gov.pl/dokumenty/wytyczne_info_promo/strony/wytyczne_ws_informacji_i_promocji_021110.aspx OpisCzęść I zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego artykułów o charakterze promocyjno-reklamowym, zwanych dalej materiałami promocyjnymi, na potrzeby projektu realizowanego przez Zamawiającego pn. Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem, których wykaz zawierający rodzaj i ilość, stanowi załącznik nr 1a do Części I SIWZ (Formularz cenowy).Część II zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego artykułów o charakterze promocyjno-reklamowym, na potrzeby projektu realizowanego przez Zamawiającego pn. Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem, których wykaz zawierający rodzaj i ilość, stanowi załącznik nr 1b do Części I SIWZ (Formularz cenowy).Część III zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego artykułów o charakterze promocyjno-reklamowym, na potrzeby projektu realizowanego przez Zamawiającego pn. Małopolskie Obserwatorium Polityki Społecznej - Etap I, których wykaz zawierający rodzaj i ilość, stanowi załącznik nr 1c do Części I SIWZ (Formularz cenowy) |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie |
Ulica | ul. Piastowska 32 |
Nr domu | 32 |
Miejscowosc | Kraków |
Kod poczt | 30-070 |
Wojewodztwo | małopolskie |
Tel | 12 422 06 36 |
Fax | 12 422 06 36 w. 44 |
Internet | www.rops.krakow.pl |
Regon | 35161250100000 |
E mail | propka@rops.krakow.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 3 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 12/12/2014 |
Wadium | nie dotyczy |
Zaliczka | Nie |
Wiedza | Wykonawca wykaże, iż w okresie 3 lat przed dniem składania ofert w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. dostawy materiałów promocyjnych) o wartości: 1) w odniesieniu do części I zamówienia - min. 10 000 zł brutto każda; 2) w odniesieniu do części II zamówienia min. 5 000 zł brutto każda; 3) w odniesieniu do części III zamówienia - min. 1 500 zł brutto każda |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Inne dokumenty | 1. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia-jeżeli dotyczy. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a-1c do SIWZ. 3. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz Cenowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a-1c do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Poza przypadkami wskazanymi w umowie oraz w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna na zasadach wskazanych w odniesieniu do: 1) zmiany jednostkowej ceny brutto oraz całkowitego wynagrodzenia brutto przewidzianego dla Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających wskazaną zmianę, gdy będzie ona korzystna dla Zamawiającego, 2) zmiany istotnej treści umowy, w przypadku zmiany przepisów prawa obowiązujących w dniu zawarcia umowy, 3) zmiana oferowanego w danej pozycji produktu, w przypadku zaistnienia w trakcie realizacji umowy okoliczności, niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających realizację dostaw na dotychczasowych warunkach, pod warunkiem niezmienności ceny jednostkowej, oraz spełniania przez proponowany produkt pozostałych wymogów SIWZ; 4) zmiany końcowego terminu realizacji zamówienia, w przypadku zaistnienia ważnych przyczyn (w szczególności z uwagi na znaczne trudności w zrealizowaniu usługi w wyznaczonym terminie, spowodowane przyczynami obiektywnymi) |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 84 |
Kryt 2 | Okres gwarancji |
Kryt 2p | 16 |
Spec www | www.rops.krakow.pl |
Spec war | REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ W KRAKOWIE, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków |
Data skl | 03/12/2014 |
Godz skl | 10:30 |
Miejsce | Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków, w Kancelarii (pok. nr 7, I piętro) |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Zamówienie jest realizowane w ramach Projektów: Małopolskie Obserwatorium Polityki Społecznej - Etap I,realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem realizowanego w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy |
Czy uniewaznienie | Tak |