Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim w roku kalendarzowym 2015.

Publication date 2014-11-26
End date 2014-12-05 09:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 6 im. H. Sienkiewicza
Miejscowość Mińsk Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 245159 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 30000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. H. Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim w roku kalendarzowym 2015.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części:
Część I: artykuły ogólnospożywcze ( załącznik nr 2/część 1)
Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV)
Kod CPV: 15200000, 15300000, 15400000, 15500000, 15600000, 15800000, 03100000
Część II: warzywa i owoce ( załącznik nr 2/część 2)
Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV)
Kod CPV: 03200000,
Część III: Produkty zwierzęce, mięso i wędliny ( załącznik nr 2/część 3 )
Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV)
Kod CPV: 15100000
Część IV: Garmażerka (załącznik nr 2/część 4)
Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV)
Kod CPV: 15800000
Część V: Nabiał (załącznik nr 2/część 5) )
Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV)
Kod CPV: 15500000, 03100000
Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego.
Wykonawca będzie zapewniał dostawę na miejsce, własnym transportem na bieżąco, w miarę zgłoszonych potrzeb, składanych faksem, telefonicznie przez upoważnioną osobę Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia samochodem spełniającym wymagania sanitarno - epidemiologiczne, oraz wyładunek. O ilości jednorazowego zamówienia decyduje Zamawiający. Wykonawca dostarczał będzie towar do magazynu Zamawiającego w wyznaczonym terminie w godzinach 7.00 - 8.00. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia samochodem spełniającym wymagania sanitarno - epidemiologiczne, oraz wyładunek. O ilości jednorazowego zamówienia decyduje Zamawiający. Formularze cenowe będące integralna częścią SIWZ, określają wykaz asortymentu i ilość produktów jakie winny być dostarczone w okresie obowiązywania umowy, stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres 10 miesięcy. Artykuły spożywcze objęte dostawą winny spełniać wymogi sanitarno - epidemiologiczne i zasady systemu HACCAP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi:
- odpowiednie normy jakościowe lub atesty,
- odpowiednie oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia, odpowiedni sposób przewożenia towarów - zachowanie rozdzielności transportu
- odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach.Produkty spożywcze muszą być dostarczane w opakowaniach opisanych w formularzu cenowym lub opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.Strony przewidują możliwość dokonania zmiany warunków umowy w zakresie wartości zamówienia do 20% w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci lub zaprzestania prowadzenia działalności stołówki. W przypadku nie wykonania pełnego zakresu ilościowego umowy Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe ani prawne.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szkoła Podstawowa Nr 6 im. H. Sienkiewicza
Ulica ul. Sosnkowskiego 1
Nr domu 1
Miejscowosc Mińsk Mazowiecki
Kod poczt 05-300
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 25 759 53 08
Fax 25 759 53 08
Internet www.sp6.edu.pl
Regon 00517370000000
E mail dodunio56@wp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Jednostka samorządowa - Szkoła podstawowa
Rodzaj zam inny Jednostka samorządowa - Szkoła podstawowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 10
Wadium Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, Zamawiający wymaga, aby złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Wiedza Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, Zamawiający wymaga, aby złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Potencjal Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, Zamawiający wymaga, aby złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Zdolne Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, Zamawiający wymaga, aby złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Sytuacja Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, Zamawiający wymaga, aby złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Formularze cenowe - część I - V z wykorzystaniem wzoru -załącznik nr 2 do SIWZ 3. Oświadczenie Wykonawcy o aktualnych badaniach dla celów sanitarno - epidemiologicznych - załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Oświadczenie Wykonawcy o dopuszczeniu do obrotu oferowanych artykułów - załącznik nr 6 do SIWZ 5. Oświadczenie o ważności oferty przez 30 dni - załącznik nr 7 do SIWZ 6. Zaakceptowany projekt umowy, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ 7. Oświadczenie potwierdzające wdrożenie bądź stosowanie wdrożonego systemu HACCAP - załącznik nr 9 do SIWZ
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany postanowień umowy poprzez zmianę wartości zamówienia do 20% w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci lub zaprzestania prowadzenia działalności stołówki. Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia finansowego, ani prawnego.
Kryt cena A
Spec www www.sp6.biposwiata.pl, www.sp6.edu.pl
Spec war Szkoła Podstawowa nr 6 im. H. Sienkiewicza ul. gen. K. Sosnkowskiego 1 05-300 Mińsk Mazowiecki
Data skl 05/12/2014
Godz skl 09:00
Miejsce Sekretariat Szkoły podstawowej nr 6 im. H. Sienkiewicza ul. gen. K. Sosnkowskiego 1 05-300 Mińsk Mazowiecki
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)