Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim w roku kalendarzowym 2015.
Publication date | 2014-11-26 |
End date | 2014-12-05 09:00:00 |
Instytucja | Szkoła Podstawowa Nr 6 im. H. Sienkiewicza |
Miejscowość | Mińsk Mazowiecki |
Województwo | mazowieckie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 245159 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 150000008, 30000001 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. H. Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim w roku kalendarzowym 2015. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części: Część I: artykuły ogólnospożywcze ( załącznik nr 2/część 1) Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) Kod CPV: 15200000, 15300000, 15400000, 15500000, 15600000, 15800000, 03100000 Część II: warzywa i owoce ( załącznik nr 2/część 2) Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) Kod CPV: 03200000, Część III: Produkty zwierzęce, mięso i wędliny ( załącznik nr 2/część 3 ) Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) Kod CPV: 15100000 Część IV: Garmażerka (załącznik nr 2/część 4) Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) Kod CPV: 15800000 Część V: Nabiał (załącznik nr 2/część 5) ) Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) Kod CPV: 15500000, 03100000 Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego. Wykonawca będzie zapewniał dostawę na miejsce, własnym transportem na bieżąco, w miarę zgłoszonych potrzeb, składanych faksem, telefonicznie przez upoważnioną osobę Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia samochodem spełniającym wymagania sanitarno - epidemiologiczne, oraz wyładunek. O ilości jednorazowego zamówienia decyduje Zamawiający. Wykonawca dostarczał będzie towar do magazynu Zamawiającego w wyznaczonym terminie w godzinach 7.00 - 8.00. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia samochodem spełniającym wymagania sanitarno - epidemiologiczne, oraz wyładunek. O ilości jednorazowego zamówienia decyduje Zamawiający. Formularze cenowe będące integralna częścią SIWZ, określają wykaz asortymentu i ilość produktów jakie winny być dostarczone w okresie obowiązywania umowy, stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres 10 miesięcy. Artykuły spożywcze objęte dostawą winny spełniać wymogi sanitarno - epidemiologiczne i zasady systemu HACCAP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi: - odpowiednie normy jakościowe lub atesty, - odpowiednie oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia, odpowiedni sposób przewożenia towarów - zachowanie rozdzielności transportu - odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach.Produkty spożywcze muszą być dostarczane w opakowaniach opisanych w formularzu cenowym lub opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.Strony przewidują możliwość dokonania zmiany warunków umowy w zakresie wartości zamówienia do 20% w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci lub zaprzestania prowadzenia działalności stołówki. W przypadku nie wykonania pełnego zakresu ilościowego umowy Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe ani prawne. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Szkoła Podstawowa Nr 6 im. H. Sienkiewicza |
Ulica | ul. Sosnkowskiego 1 |
Nr domu | 1 |
Miejscowosc | Mińsk Mazowiecki |
Kod poczt | 05-300 |
Wojewodztwo | mazowieckie |
Tel | 25 759 53 08 |
Fax | 25 759 53 08 |
Internet | www.sp6.edu.pl |
Regon | 00517370000000 |
E mail | dodunio56@wp.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Jednostka samorządowa - Szkoła podstawowa |
Rodzaj zam inny | Jednostka samorządowa - Szkoła podstawowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 5 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 10 |
Wadium | Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, Zamawiający wymaga, aby złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. |
Wiedza | Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, Zamawiający wymaga, aby złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. |
Potencjal | Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, Zamawiający wymaga, aby złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. |
Zdolne | Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, Zamawiający wymaga, aby złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. |
Sytuacja | Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, Zamawiający wymaga, aby złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. |
Oswiadczenie potwierdzenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Dok podm zag 4 | Tak |
Inne dokumenty | 1. Formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Formularze cenowe - część I - V z wykorzystaniem wzoru -załącznik nr 2 do SIWZ 3. Oświadczenie Wykonawcy o aktualnych badaniach dla celów sanitarno - epidemiologicznych - załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Oświadczenie Wykonawcy o dopuszczeniu do obrotu oferowanych artykułów - załącznik nr 6 do SIWZ 5. Oświadczenie o ważności oferty przez 30 dni - załącznik nr 7 do SIWZ 6. Zaakceptowany projekt umowy, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ 7. Oświadczenie potwierdzające wdrożenie bądź stosowanie wdrożonego systemu HACCAP - załącznik nr 9 do SIWZ |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany postanowień umowy poprzez zmianę wartości zamówienia do 20% w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci lub zaprzestania prowadzenia działalności stołówki. Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia finansowego, ani prawnego. |
Kryt cena | A |
Spec www | www.sp6.biposwiata.pl, www.sp6.edu.pl |
Spec war | Szkoła Podstawowa nr 6 im. H. Sienkiewicza ul. gen. K. Sosnkowskiego 1 05-300 Mińsk Mazowiecki |
Data skl | 05/12/2014 |
Godz skl | 09:00 |
Miejsce | Sekretariat Szkoły podstawowej nr 6 im. H. Sienkiewicza ul. gen. K. Sosnkowskiego 1 05-300 Mińsk Mazowiecki |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |