Dostawa drobnego sprzętu medycznego z podziałem na pakiety

Publication date 2014-11-26
End date 2014-12-04 12:40:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Strzyżów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Rękawice,
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 245541 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 184243000, 331412208, 331414200, 331414114, 331410000, 331400003, 331622005, 331711000, 331416154, 331400003, 337510009, 331412002, 331622005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa drobnego sprzętu medycznego w pakietach: 1. Rękawice diagnostyczne nitrylowe; 2. Rękawice diagnostyczne winylowe; 3. Kaniule; 4. Rękawice ortopedyczne; 5. Ostrza chirurgiczne; 6. Pościel jednorazowa, osłony, ściereczki; 7. Odzież ochronna jednorazowa; 8. Czterowarstwowa maska typu respirator; 9. Papiery rejestracyjne; 10. Akcesoria EKG, USG, KTG; 11. Laparoskopia klipsy; 12. Rękawice chirurgiczne specjalistyczne; 13. Bezpieczne kaniule; 14. Prześcieradło rolka; 15. Filtry anestezjologiczne; 16. Worki do zbiórki moczu; 17. Żel i chusteczki do echokardiografu; 18. Fartuchy chirurgiczne operacyjne jednorazowego użytku; 19. Cewniki; 20. Rękawice diagnostyczne nitrylowe w dozownikach; 21. Czepki do mycia głowy; 22. Narzędzia chirurgiczne j. u.

Opis

Podane w SIWZPodane w SIWZPodane w SIWZPodane w SIWZPodane w SIWZPodane w SIWZPodane w SIWZPodane w SIWZPodane w SIWZPodane w SIWZPodane w SIWZPodane w SIWZPodane w SIWZPodane w SIWZPodane w SIWZPodane w SIWZPodane w SIWZPodane w SIWZPodane w SIWZPodane w SIWZPodane w SIWZPodane w SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Dąbrowskiego 10
Nr domu 10
Miejscowosc Strzyżów
Kod poczt 38-100
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 17 2761058
Fax 17 2761058
Internet www.zozstrzyzow.pl
Regon 37048251200000
E mail przetargi@zozstrzyzow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 22
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Wiedza Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Potencjal Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Zdolne Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Sytuacja Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Szczegółowa specyfikacja - formularz cenowy oferty - załącznik nr 1 Ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy - załącznik nr 6 Pełnomocnictwo dla osoby nie upoważnionej do reprezentowania firmy - załącznik nr 7
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. ZMIANA CEN: 1)W przypadku zmiany przepisów dotyczących wysokości podatku VAT w czasie obowiązywania niniejszej umowy ceny brutto ulegną zmianie stosownie do zmiany stawki podatku VAT. Powyższe nie dotyczy przypadków, gdy Wykonawca nieprawidłowo ustalił stawki podatku VAT w ofercie, w takim wypadku skutki nieprawidłowego wskazania stawki podatku obciążają wyłącznie Wykonawcę. Nie dotyczy to przypadków zawyżenia stawki VAT w ofercie. W przypadkach wątpliwości co do wysokości stawki VAT Wykonawca obowiązany jest przedstawić Zamawiającemu urzędową interpretację właściwych organów skarbowych. 2) Zmiana cen, o których mowa powyżej obowiązuje od zmiany umowy w postaci aneksu ze skutkiem od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów. 3) Strona występująca z inicjatywą zmiany cen zobowiązana jest każdorazowo uprzedzić pisemnie drugą Stronę o zamiarze zmiany cen przestawiając dokumenty uzasadniające wprowadzenie nowych cen. 2. ZMIANA UMOWY: Poza przypadkami wcześniej wymienionymi w niniejszej umowie Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy w przypadku wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj.: 1) jeżeli w czasie realizacji umowy producent danego przedmiotu zamówienia zaprzestanie produkcji opakowań w zaoferowanej ilości-pojemności, Zamawiający dopuszcza zmianę ilości sztuk przedmiotu zamówienia w opakowaniu po uprzednim powiadomieniu pisemnym Zamawiającego o proponowanej zmianie i wyrażeniu zgody na taką zmianę przez Zamawiającego (po podpisaniu aneksu do umowy). W każdym przypadku zmiany ilości sztuk w opakowaniu cena jednostkowa netto w przeliczeniu proporcjonalnym tego przedmiotu zamówienia nie może ulec zmianie. 2) jeżeli w czasie realizacji umowy: - producent przedmiotu zamówienia wskazanego w umowie - w nazwie handlowej, zaprzestanie jego produkcji lub - przedmiot zamówienia wskazany w umowie - w nazwie handlowej, będzie niedostępny na rynku polskim, to możliwe będzie jego zastąpienie odpowiednikiem po pisemnym powiadomieniu Zamawiającego (po podpisaniu aneksu do umowy) i wyrażeniu zgody na takie zastąpienie, z zachowaniem terminu dostawy i ceny jednostkowej netto, jak w ofercie lub ceny jednostkowej niższej . 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi będącymi przedmiotem niniejszej umowy z zachowaniem cen z oferty przetargowej. 4) jeżeli w czasie realizacji umowy zmianie ulegnie nazwa handlowa przedmiotu zamówienia objętego umową Zamawiający dopuszcza taką zmianę po uprzednim powiadomieniu pisemnym Zamawiającego o dokonanej przez producenta zmianie i wyrażeniu zgody na taką zmianę przez Zamawiającego (po podpisaniu aneksu do umowy). W każdym przypadku zmiany nazwy handlowej cena jednostkowa netto tego przedmiotu zamówienia nie może ulec zmianie w górę. 5) jeżeli w czasie realizacji umowy zmianie ulegnie nazwa Wykonawcy jego stan prawny lub adres siedziby Wykonawcy Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego o takiej zmianie i przedstawienia aneksu do Umowy wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, podpisanym za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby. 6) jeżeli w czasie realizacji umowy zmianie ulegnie nazwa Zamawiającego, jego stan prawny lub adres siedziby Zamawiającego Zamawiający zobowiązany jest do powiadomienia Wykonawcy o takiej zmianie i przedstawienia aneksu do Umowy. 3. ZMIANA OKRESU: W przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości strony mogą zgodnie postanowić o przedłużeniu terminu obowiązywania niniejszej umowy do czasu całkowitego zrealizowania łącznej kwoty umowy, nie dłużej jednak niż o 3 miesiące. Przedłużeniem umowy wymaga pisemnego aneksu
Kryt cena B
Spec www www.zozstrzyzow.pl
Spec war Zespół Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie, ul. Dąbrowskiego 10, 38-100 Strzyżów, II piętro, pok. nr 11, Sekcja Zamówień Publicznych
Data skl 04/12/2014
Godz skl 12:40
Miejsce 38-100 Strzyżów ul. Dąbrowskiego 10, parter pok. nr 2 Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Odnośnie pakietu nr 1 Rękawice diagnostyczne nitrylowe - dokumenty, opisy potwierdzające spełnienie wymagań odnośnie grubości i AQL opisanych w załączniku nr 1 - załącznik nr 8 Odnośnie pakietu nr 2 Rękawice diagnostyczne winylowe - dokumenty, opisy potwierdzające spełnienie wymagań odnośnie grubości i AQL opisanych w załączniku nr 1 - załącznik nr 9 Odnośnie pakietu nr 3 Kaniule - co najmniej po 2 szt. oferowanych w pozycjach 1 i 3, 4 kaniul, min. 2 szt. bezigłowego portu z poz. nr 2 - załącznik nr 10 Odnośnie pakietu nr 8 Czterowarstwowa maska typu respirator - dokumenty, opisy potwierdzające spełnienie wymagań opisanych w załączniku nr 1 - załącznik nr 11 Odnośnie pakietu nr 12 Rękawice chirurgiczne, specjalistyczne - dokumenty, opisy potwierdzające spełnienie wymagań odnośnie grubości i AQL opisanych w załączniku nr 1 - załącznik nr 12 Odnośnie pakietu nr 13 Bezpieczne kaniule - co najmniej 2 szt. oferowanych w pozycji nr 1 kaniul - załącznik nr 13 Odnośnie pakietu nr 15 Filtry anestezjologiczne - dokumenty potwierdzające skuteczność filtracji oferowanych filtrów - załącznik nr 14 Odnośnie pakietu nr 18 Fartuchy chirurgiczne operacyjne jednorazowego użytku: min. 1 szt. fartucha w opakowaniu handlowym - załącznik nr 15 dokumenty, opisy potwierdzające spełnienie wymagań opisanych w załączniku nr 1 - załącznik nr 16
Kryt 1p 98
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 2

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)