Publication date |
2014-11-26 |
End date |
2014-12-04 12:40:00 |
Instytucja |
Zespół Opieki Zdrowotnej |
Miejscowość |
Strzyżów |
Województwo |
podkarpackie |
Branża |
- Rękawice,
- Materiały medyczne,
- Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
245541 / 2014 |
Document type |
ZP-400 |
Cpv code |
184243000, 331412208, 331414200, 331414114, 331410000, 331400003, 331622005, 331711000, 331416154, 331400003, 337510009, 331412002, 331622005 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Ulica |
ul. Dąbrowskiego 10
|
Nr domu |
10
|
Miejscowosc |
Strzyżów
|
Kod poczt |
38-100
|
Wojewodztwo |
podkarpackie
|
Tel |
17 2761058
|
Fax |
17 2761058
|
Internet |
www.zozstrzyzow.pl
|
Regon |
37048251200000
|
E mail |
przetargi@zozstrzyzow.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
22
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
12
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
|
Wiedza |
Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
|
Potencjal |
Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
|
Zdolne |
Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
|
Sytuacja |
Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Szczegółowa specyfikacja - formularz cenowy oferty - załącznik nr 1
Ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy - załącznik nr 6
Pełnomocnictwo dla osoby nie upoważnionej do reprezentowania firmy - załącznik nr 7
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. ZMIANA CEN: 1)W przypadku zmiany przepisów dotyczących wysokości podatku VAT w czasie obowiązywania niniejszej umowy ceny brutto ulegną zmianie stosownie do zmiany stawki podatku VAT. Powyższe nie dotyczy przypadków, gdy Wykonawca nieprawidłowo ustalił stawki podatku VAT w ofercie, w takim wypadku skutki nieprawidłowego wskazania stawki podatku obciążają wyłącznie Wykonawcę. Nie dotyczy to przypadków zawyżenia stawki VAT w ofercie. W przypadkach wątpliwości co do wysokości stawki VAT Wykonawca obowiązany jest przedstawić Zamawiającemu urzędową interpretację właściwych organów skarbowych. 2) Zmiana cen, o których mowa powyżej obowiązuje od zmiany umowy w postaci aneksu ze skutkiem od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów. 3) Strona występująca z inicjatywą zmiany cen zobowiązana jest każdorazowo uprzedzić pisemnie drugą Stronę o zamiarze zmiany cen przestawiając dokumenty uzasadniające wprowadzenie nowych cen. 2. ZMIANA UMOWY: Poza przypadkami wcześniej wymienionymi w niniejszej umowie Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy w przypadku wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj.: 1) jeżeli w czasie realizacji umowy producent danego przedmiotu zamówienia zaprzestanie produkcji opakowań w zaoferowanej ilości-pojemności, Zamawiający dopuszcza zmianę ilości sztuk przedmiotu zamówienia w opakowaniu po uprzednim powiadomieniu pisemnym Zamawiającego o proponowanej zmianie i wyrażeniu zgody na taką zmianę przez Zamawiającego (po podpisaniu aneksu do umowy). W każdym przypadku zmiany ilości sztuk w opakowaniu cena jednostkowa netto w przeliczeniu proporcjonalnym tego przedmiotu zamówienia nie może ulec zmianie. 2) jeżeli w czasie realizacji umowy: - producent przedmiotu zamówienia wskazanego w umowie - w nazwie handlowej, zaprzestanie jego produkcji lub - przedmiot zamówienia wskazany w umowie - w nazwie handlowej, będzie niedostępny na rynku polskim, to możliwe będzie jego zastąpienie odpowiednikiem po pisemnym powiadomieniu Zamawiającego (po podpisaniu aneksu do umowy) i wyrażeniu zgody na takie zastąpienie, z zachowaniem terminu dostawy i ceny jednostkowej netto, jak w ofercie lub ceny jednostkowej niższej . 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi będącymi przedmiotem niniejszej umowy z zachowaniem cen z oferty przetargowej. 4) jeżeli w czasie realizacji umowy zmianie ulegnie nazwa handlowa przedmiotu zamówienia objętego umową Zamawiający dopuszcza taką zmianę po uprzednim powiadomieniu pisemnym Zamawiającego o dokonanej przez producenta zmianie i wyrażeniu zgody na taką zmianę przez Zamawiającego (po podpisaniu aneksu do umowy). W każdym przypadku zmiany nazwy handlowej cena jednostkowa netto tego przedmiotu zamówienia nie może ulec zmianie w górę. 5) jeżeli w czasie realizacji umowy zmianie ulegnie nazwa Wykonawcy jego stan prawny lub adres siedziby Wykonawcy Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego o takiej zmianie i przedstawienia aneksu do Umowy wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, podpisanym za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby. 6) jeżeli w czasie realizacji umowy zmianie ulegnie nazwa Zamawiającego, jego stan prawny lub adres siedziby Zamawiającego Zamawiający zobowiązany jest do powiadomienia Wykonawcy o takiej zmianie i przedstawienia aneksu do Umowy. 3. ZMIANA OKRESU: W przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości strony mogą zgodnie postanowić o przedłużeniu terminu obowiązywania niniejszej umowy do czasu całkowitego zrealizowania łącznej kwoty umowy, nie dłużej jednak niż o 3 miesiące. Przedłużeniem umowy wymaga pisemnego aneksu
|
Kryt cena |
B
|
Spec www |
www.zozstrzyzow.pl
|
Spec war |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie, ul. Dąbrowskiego 10, 38-100 Strzyżów, II piętro, pok. nr 11, Sekcja Zamówień Publicznych
|
Data skl |
04/12/2014
|
Godz skl |
12:40
|
Miejsce |
38-100 Strzyżów ul. Dąbrowskiego 10, parter pok. nr 2 Sekretariat
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
Odnośnie pakietu nr 1 Rękawice diagnostyczne nitrylowe - dokumenty, opisy potwierdzające spełnienie wymagań odnośnie grubości i AQL opisanych w załączniku nr 1 - załącznik nr 8
Odnośnie pakietu nr 2 Rękawice diagnostyczne winylowe - dokumenty, opisy potwierdzające spełnienie wymagań odnośnie grubości i AQL opisanych w załączniku nr 1 - załącznik nr 9
Odnośnie pakietu nr 3 Kaniule - co najmniej po 2 szt. oferowanych w pozycjach 1 i 3, 4 kaniul, min. 2 szt. bezigłowego portu z poz. nr 2 - załącznik nr 10
Odnośnie pakietu nr 8 Czterowarstwowa maska typu respirator - dokumenty, opisy potwierdzające spełnienie wymagań opisanych w załączniku nr 1 - załącznik nr 11
Odnośnie pakietu nr 12 Rękawice chirurgiczne, specjalistyczne - dokumenty, opisy potwierdzające spełnienie wymagań odnośnie grubości i AQL opisanych w załączniku nr 1 - załącznik nr 12
Odnośnie pakietu nr 13 Bezpieczne kaniule - co najmniej 2 szt. oferowanych w pozycji nr 1 kaniul - załącznik nr 13
Odnośnie pakietu nr 15 Filtry anestezjologiczne - dokumenty potwierdzające skuteczność filtracji oferowanych filtrów - załącznik nr 14
Odnośnie pakietu nr 18 Fartuchy chirurgiczne operacyjne jednorazowego użytku:
min. 1 szt. fartucha w opakowaniu handlowym - załącznik nr 15
dokumenty, opisy potwierdzające spełnienie wymagań opisanych w załączniku nr 1 - załącznik nr 16
|
Kryt 1p |
98
|
Kryt 2 |
Termin dostawy
|
Kryt 2p |
2
|