Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Łodzi - Oddział ds. Dostaw
|
Ulica |
ul. ks. I.J. Skorupki 21
|
Nr domu |
21
|
Miejscowosc |
Łódź
|
Kod poczt |
90-532
|
Wojewodztwo |
łódzkie
|
Tel |
42 638 48 88
|
Fax |
42 638 48 77
|
Regon |
00051418200000
|
E mail |
zamowienia@uml.lodz.pl; m.kalmus@uml.lodz.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
31/12/2017
|
Wadium |
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Wiedza |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Potencjal |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
[Numeracja zgodna z SIWZ]
6.1 W celu oceny spełniania opisanych wyżej warunków udziału
w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty:
6.1.1 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ).
6.2 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zobowiązanie lub każdy inny dokument, z którego będzie jednoznacznie wynikać uprawnienie do dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia należy złożyć w formie oryginału.
6.2.1 W sytuacji, gdy przedmiotem oddania do dyspozycji Wykonawcy będzie
wiedza i doświadczenie innego podmiotu lub podmiotów dokument musi
w swojej treści oprócz informacji, kto jest podmiotem udostępniającym
i przyjmującym zasoby zawierać w szczególności:
6.2.1.1 zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
6.2.1.2 sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę,
przy wykonywaniu zamówienia,
6.2.1.3 charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
6.2.1.4 zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
6.2.2 Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia powyższych zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
6.3 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów:
6.3.1 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu
na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik
nr 3 do SIWZ),
6.3.2 aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji
i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw
do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6.3.3 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, z zachowaniem powyższego terminu.
6.3.4 Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6.3.2 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż w terminie określonym w punkcie 6.3.2 SIWZ.
6.4 W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
6.5 W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, dokumenty wskazane w punkcie 6.3 i 6.6 SIWZ musi złożyć każdy z nich, z zastrzeżeniem, iż oświadczenia, o których mowa w pkt 6 SIWZ, mogą zostać złożone przez Pełnomocnika, jeżeli z treści pełnomocnictwa wynika takie upoważnienie.
6.6 Zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4a do SIWZ) albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4b do SIWZ).
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
60
|
Kryt 2 |
Liczba placówek realizujących karty podarunkowe
|
Kryt 2p |
30
|
Kryt 3 |
Termin ważności kart podarunkowych
|
Kryt 3p |
10
|
Spec www |
http://przetargi.bip.uml.lodz.pl
|
Spec war |
Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź, pok. 8.
|
Data skl |
04/12/2014
|
Godz skl |
10:30
|
Miejsce |
Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta
Łodzi, ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź, pok. nr 8.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
1. Zamawiający przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadził dialogu technicznego.
2. Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, składania ofert wariantowych, rozliczania w walutach obcych, aukcji elektronicznej, dynamicznego systemu zakupów, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, zamówień uzupełniających.
3. Zamawiający zastrzega sobie:
3.1 możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp na zwiększenie lub zmniejszenie w każdym roku ilości zleconych doładowań kart podarunkowych przedpłaconych w wysokości do 20 % wartości zamówienia, zgodnie ze stawką/ceną określoną w formularzu ofertowym, w razie wyczerpania środków finansowych lub zwiększeniem liczby pracowników objętych dostawą w terminie 30 dni od daty złożenia zamówienia. Zamawiający zastrzega, iż w latach: 2015, 2016, 2017 zamówienie będzie realizowane w ramach prawa opcji. Zamawiający zastrzega sobie, iż realizacja prawa opcji może, ale nie musi nastąpić,
w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie.
3.2 możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp na zmniejszenie lub zwiększenie o 15% ilości zamówionych doładowanych kart podarunkowych stanowiących przedmiot zamówienia w całym okresie obowiązywania zamówienia.
4. Zakres i warunki zmian zawartej umowy - Zamawiający nie przewiduje
możliwość zmian zawartej umowy. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy
uregulowane są w Załączniku nr 7 do SIWZ
5. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r. Termin pierwszej dostawy doładowanych elektronicznych kart podarunkowych będących przedmiotem zamówienia: 3 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
[numeracja zgodna z SIWZ]
10.13 W celu wykazania, że oferowane dostawy, spełniają wymagania zamawiającego Wykonawca winien załączyć do oferty wykazów placówek / sklepów internetowych sporządzonych zgodnie ze wzorami stanowiącymi odpowiednio załączniki 6a-c do SIWZ. Minimalna liczba placówek została określona na 55, w tym:
10.13.1 minimum 25 placówek na terenie Łodzi,
10.13.2 minimum 30 placówek na terenie województwa łódzkiego.
|