DOSTAWA RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA POTRZEB UZDROWISKA GOCZAŁKOWICE - ZDRÓJ SP. Z O.O

Publication date 2014-11-26
End date 2014-12-04 09:00:00
Instytucja Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój Sp. z o.o.
Miejscowość Goczałkowice-Zdrój
Województwo śląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 387440 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 151110009, 151311305, 151311350, 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych artykułów żywnościowych dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice - Zdrój Sp .z o.o. w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w formularzu
asortymentowo-cenowym załącznik nr 2 do (siwz) .
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 - pakiety :
Pakiet Nr I - MIĘSO ŚWIEŻE WIEPRZOWE I WOŁOWE, ŚWIEŻE KOŚCI WIEPRZOWE;
Pakiet Nr II - WĘDLINY WIEPRZOWE, WOŁOWE, DROBIOWE;

Opis

w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w formularzu
asortymentowo-cenowym załącznik nr 2 do (siwz) .w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w formularzu
asortymentowo-cenowym załącznik nr 2 do (siwz)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój Sp. z o.o.
Ulica ul. Uzdrowiskowa 54
Nr domu 54
Miejscowosc Goczałkowice-Zdrój
Kod poczt 43-230
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 449 21 14
Internet www.gozdroj.pl
Regon 00029188800000
E mail przetargi@gozdroj.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Rodzaj zam inny SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu.
Wiedza wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem stosownych dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia są: - w przypadku, gdy podmiotem na rzecz którego wykonane były lub są wykonywane zamówienia wskazane w wykazie nie był Zamawiający poświadczenie wydane przez ten podmiot, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia oświadczenie Wykonawcy - w przypadku gdy podmiotem na rzecz którego były wcześniej wykonane zamówienia wskazane w wykazie był Zamawiający Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania poświadczenia. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie wykonania lub wykonywania w w/w okresie co najmniej dwóch zamówień na dostawę artykułów żywnościowych danego pakietu- zał. nr 6 do siwz.
Potencjal Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu.
Zdolne Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu.
Sytuacja Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw a)aktualnego potwierdzenia decyzji właściwego organu sanitarnego, że środki transportu, którymi będą wykonywane dostawy spełniają wymagania sanitarne dotyczące środków transportu żywności b)aktualnego potwierdzenia zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli żywności na podstawie Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 136, poz.914 z późn. zm.), w związku z art. 6 ust. 2 rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych, c)oświadczenia, że posiada opracowany, wdrożony i utrzymany jeden z obowiązujących systemów bezpieczeństwa żywności zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 136,poz. 914 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem WE Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie środków spożywczych. Oświadczenie nie jest wymagane od producentów produkcji pierwotnej.
Inne dokumenty DOKUMENTY, W TYM OŚWIADCZENIA, JAKIE NALEŻY ZŁOŻYĆ W POSTĘPOWANIU 1. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 6. Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkt. 5, a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. 11. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej co Wykonawca składający ofertę - w przypadku składania oferty przez Wykonawcę należącego do grupy kapitałowej. 12. Informacja potwierdzająca, że istniejące, wykazane przez Wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy Wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu. 13. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust. 2 b) ustawy do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (wiedza, doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia, zdolności finansowe lub ekonomiczne) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - dotyczy Wykonawców, którzy polegają na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia oraz zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów. 13. W przypadku dokumentów o których mowa w pkt. 4,5, innych podmiotów, na okoliczność gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy Zamawiający żąda tych dokumentów tylko wtedy gdy podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. W przypadku kiedy podmiot trzeci nie będzie brał udziału w realizacji zamówienia lecz udostępni swoje zasoby np. (sprzęt, pracowników) Zamawiający nie żąda tych dokumentów. 14. W przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla nieużytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Szczegółowe warunki umowy o wykonanie zamówienia zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 5
Spec www www.gozdroj.pl
Spec war siedzibie Zarządu Uzdrowiska Goczałkowice - Zdrój Sp. z o.o. ul. Uzdrowiskowa 54 43-230 Goczałkowice - Zdrój
Data skl 04/12/2014
Godz skl 09:00
Miejsce siedzibie Zarządu Uzdrowiska Goczałkowice - Zdrój Sp. z o.o. ul. Uzdrowiskowa 54 43-230 Goczałkowice - Zdrój- Biuro Zarządu
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)