Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: I - VI 2015 r.

Publication date 2014-11-26
End date 2014-12-04 08:45:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 387608 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 151000009, 153000001, 158100009, 158000006, 156000004, 154000002, 153000001, 32000003, 31425003, 152000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: I - VI 2015 r. Część A: Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w okresie: I - VI 2015 r.
Dostawy mięsa i jego przetworów w okresie od 01.01.2015 r. do 30.06.2015 r.: mięso wołowe i wieprzowe - łącznie 1776 kg, wędliny - łącznie 1968 kg, mięso drobiowe - łącznie 1605 kg, wędliny drobiowe - łącznie 504 kg;
Część B: Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w okresie: I - VI 2015 r.
Dostawy mleka i jego przetworów w okresie od 01.01.2015 r. do 30.06.2015 r.: mleko, śmietana - łącznie 11640 L, masło, margaryna - łącznie 1200 kg, sery różne - łącznie 1779 kg, jogurt, kefir - łącznie 828 L, mleko pełne w proszku 6 kg;
Część C: Dostawa pieczywa dla DPS w okresie: I - VI 2015 r.
Dostawy pieczywa w okresie od 01.01.2015 r. do 30.06.2015 r: chleb krakowski, graham - łącznie 13380 szt., bułki pszenne, weki - łącznie 50640 szt., bułka tarta - 180 kg, placek drożdżowy - 72 kg, pączek, drożdżówka - łącznie 1560 szt.;
Część D: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie: I - VI 2015 r.
Dostawy różnych artykułów spożywczych w okresie od 01.01.2015 r. do 30.06.2015 r.: cukier, cukier puder, cukier waniliowy, miód - łącznie 1292 kg, herbata, kawa, kakao - łącznie 1578 szt., makaron - 480 kg, mąka pszenna tortowa, mąka krupczatka, mąka ziemniaczana - łącznie 810 kg, kasze różne, ryż, płatki - łącznie 918 kg, musztarda, majonez - łącznie 690 szt., olej - 240 L, przyprawy - łącznie ok. 5020 szt., przetwory owocowe i warzywne - łącznie ok. 9350 szt., jaja - 17280 szt;
Część E: Dostawa warzyw i owoców dla DPS w okresie: I - VI 2015 r.
Dostawa warzyw i owoców od 01.01.2015 r. do 30.06.2015 r.: warzywa, owoce - marchew, buraki, seler, pietruszka korzeń, kapusta, cebula - łącznie 4375 kg, ziemniaki 7500 kg, kapusta kiszona, ogórki kiszone - łącznie 700 kg, sałata, por, szczypiorek - łącznie 1300 szt., ogórek zielony, pomidor, pieczarka - łącznie 125 kg, koper zielony, pietruszka zielona - łącznie 45 kg, mandarynka, banan - łącznie 165 kg, jabłka 1000 kg;
Część F: Dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb w okresie: I - VI 2015 r.
Dostawa warzyw, owoców i ich przetworów oraz ryb od 01.01.2015 r. do 30.06.2015 r.: warzywa i owoce mrożone, ryby - warzywa i owoce mrożone - łącznie 2010 kg, ryby mrożone - 300 kg, makrela wędzona - 108 kg, tuńczyk w kawałkach, szprot w pomidorach, w oleju - łącznie 1800 szt., śledź solony matjas - 96 kg;
Część G: Dostawa warzyw i owoców pozostałych: IV - VI 2015 r.
Dostawa warzyw i owoców pozostałych od 01.04.2015 r. do 30.06.2015 r.: warzywa, owoce - kapusta młoda - 90 kg, kalafior młody - 120 szt., botwinka - 60 pęcz., sałata, rzodkiewka - łącznie 340 szt., marchew młoda obcinana -120 kg, burak młody obcinany -120 kg, cebula młoda obcinana - 40 kg, pomidor, ogórek zielony - łącznie 180 kg, szczypiorek / cebula zielona - 120 pęczków, pietruszka, koperek ziel. - łącznie 16 kg , ziemniaki - 1300 kg, pieczarki - 10 kg, owoce; mandarynki, banany - łącznie 222 kg, kiwi - 270 szt

Opis

Dostawy mięsa i jego przetworów w okresie od 01.01.2015 r. do 30.06.2015 r.: mięso wołowe i wieprzowe - łącznie 1776 kg, wędliny - łącznie 1968 kg, mięso drobiowe - łącznie 1605 kg, wędliny drobiowe - łącznie 504 kgDostawy mleka i jego przetworów w okresie od 01.01.2015 r. do 30.06.2015 r.: mleko, śmietana - łącznie 11640 L, masło, margaryna - łącznie 1200 kg, sery różne - łącznie 1779 kg, jogurt, kefir - łącznie 828 L, mleko pełne w proszku 6 kgDostawy pieczywa w okresie od 01.01.2015 r. do 30.06.2015 r: chleb krakowski, graham - łącznie 13380 szt., bułki pszenne, weki - łącznie 50640 szt., bułka tarta - 180 kg, placek drożdżowy - 72 kg, pączek, drożdżówka - łącznie 1560 sztDostawy różnych artykułów spożywczych w okresie od 01.01.2015 r. do 30.06.2015 r.: cukier, cukier puder, cukier waniliowy, miód - łącznie 1292 kg, herbata, kawa, kakao - łącznie 1578 szt., makaron - 480 kg, mąka pszenna tortowa, mąka krupczatka, mąka ziemniaczana - łącznie 810 kg, kasze różne, ryż, płatki - łącznie 918 kg, musztarda, majonez - łącznie 690 szt., olej - 240 L, przyprawy - łącznie ok. 5020 szt., przetwory owocowe i warzywne - łącznie ok. 9350 szt., jaja - 17280 sztDostawa warzyw i owoców od 01.01.2015 r. do 30.06.2015 r.: warzywa, owoce - marchew, buraki, seler, pietruszka korzeń, kapusta, cebula - łącznie 4375 kg, ziemniaki 7500 kg, kapusta kiszona, ogórki kiszone - łącznie 700 kg, sałata, por, szczypiorek - łącznie 1300 szt., ogórek zielony, pomidor, pieczarka - łącznie 125 kg, koper zielony, pietruszka zielona - łącznie 45 kg, mandarynka, banan - łącznie 165 kg, jabłka 1000 kgDostawa warzyw, owoców i ich przetworów oraz ryb od 01.01.2015 r. do 30.06.2015 r.: warzywa i owoce mrożone, ryby - warzywa i owoce mrożone - łącznie 2010 kg , ryby mrożone - 300 kg, makrela wędzona - 108 kg, tuńczyk w kawałkach, szprot w pomidorach, w oleju - łącznie 1800 szt., śledź solony matjas - 96 kgDostawa warzyw i owoców pozostałych od 01.04.2015 r. do 30.06.2015 r.: warzywa, owoce - kapusta młoda - 90 kg, kalafior młody - 120 szt., botwinka - 60 pęcz., sałata, rzodkiewka - łącznie 340 szt., marchew młoda obcinana -120 kg, burak młody obcinany -120 kg, cebula młoda obcinana - 40 kg, pomidor, ogórek zielony - łącznie 180 kg, szczypiorek / cebula zielona - 120 pęczków, pietruszka, koperek ziel. - łącznie 16 kg , ziemniaki - 1300 kg, pieczarki - 10 kg, owoce; mandarynki, banany - łącznie 222 kg, kiwi - 270 szt

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie
Ulica ul. Adolfa Nowaczyńskiego 1
Nr domu 1
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 30-336
Wojewodztwo małopolskie
Tel 12 255 41 61
Fax 12 2691057
Regon 00029267500000
E mail dps@dpsnowaczynskiego.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Opieka społeczna
Rodzaj zam inny Opieka społeczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 7
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/06/2015
Wadium Nie wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy (Załącznik Nr 3 do SIWZ) - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
Wiedza Ocena w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy (Załącznik Nr 3 do SIWZ) - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
Potencjal Ocena w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy (Załącznik Nr 3 do SIWZ) - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
Zdolne Ocena w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy (Załącznik Nr 3 do SIWZ) - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
Sytuacja Ocena w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy (Załącznik Nr 3 do SIWZ) - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty Określone są w pkt X SIWZ
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.dpsnowaczynskiego.pl
Spec war Dom Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, 30-336 Kraków, ul. Nowaczyńskiego 1, Dział Żywienia
Data skl 04/12/2014
Godz skl 08:45
Miejsce Dom Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, 30-336 Kraków, ul. Nowaczyńskiego 1, Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od daty powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 2. Nie wszystkie rodzaje produktów muszą być zakupione lub zakupione w pełnym zakresie ilościowym. Ilość zamawianych towarów może ulec obniżeniu np. w razie zmniejszenia się liczby osób korzystających z wyżywienia oraz w związku z ustaleniami w jadłospisach. Zamówienie artykułów w mniejszej ilości, niż podane w zestawieniu ilościowo-asortymentowym w ofercie nie może być powodem roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki VAT w ramach niniejszej umowy. Zmiana ta następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku nieprzewidzianych, incydentalnych potrzeb Zamawiającego. Przedmiotowa zmiana postanowień umowy nie może powodować zwiększenia wynagrodzenia brutto o więcej niż 5 %. 5. Ceny jednostkowe netto określone w Załączniku Nr 1 do umowy nie mogą ulec zwiększeniu w okresie obowiązywania umowy.
Internet www.dpsnowaczynskiego.pl

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)