Zakup i dostawa pieluchomajtek, pieluch anatomicznych, wkładek anatomicznych, majtek chłonnych, cewników, worków do zbiórki moczu, środków pielęgnacyjnych oraz rękawic jednorazowego użytku na potrzeby Domu Pomocy Społecznej Senior w okresie od 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r.

Publication date 2014-11-26
End date 2014-12-05 10:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Różanka
Województwo lubelskie
Branża
  • Rękawice,
  • Produkty do pielęgnacji ciała,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 388136 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 331410000, 337000007, 184243000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pieluchomajtek, pieluch anatomicznych, wkładek anatomicznych, majtek chłonnych, cewników i worków do zbiórki moczu, środków pielęgnacyjnych oraz rękawic jednorazowego użytku do siedziby Zamawiającego zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Wielkość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawiera formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2b do SIWZ.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymagania Zamawiającego, czyli o wszystkich parametrach/ cechach nie gorszych niż te określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ.
4. Oferowany przedmiot zamówienia będzie oznaczony znakiem CE, objęty odpowiednimi atestami oraz spełniający wymogi norm jakościowych i technologii produkcji określonych w Polskich Normach.
5. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kartę charakterystyki lub inny dokument potwierdzający, że dostarczony produkt odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. deklarację zgodności producenta.
6. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązuje się do realizacji wystawianych mieszkańcom zleceń na zaopatrzenie w wyroby medyczne będące przedmiotami ortopedycznymi i środkami pomocniczymi (z wyłączeniem środków pomocniczych przysługujących comiesięcznie) nie objętych przedmiotem zamówienia, a refundowanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dom Pomocy Społecznej
Ulica Różanka 117B
Nr domu 117B
Miejscowosc Różanka
Kod poczt 22-211
Wojewodztwo lubelskie
Tel 082 5718116
Internet www.senior.com.pl
Regon 00108922600000
E mail dps@senior.com.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: samorządowa jednostka organizacyjna
Rodzaj zam inny samorządowa jednostka organizacyjna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data roz 01/01/2015
Zaliczka Nie
Uprawnienie Do spełnienia w/w warunku Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zawartego w załączniku nr 4 do SIWZ
Wiedza Do spełnienia w/w warunku Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zawartego w załączniku nr 4 do SIWZ
Potencjal Do spełnienia w/w warunku Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zawartego w załączniku nr 4 do SIWZ
Zdolne Do spełnienia w/w warunku Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zawartego w załączniku nr 4 do SIWZ
Sytuacja Do spełnienia w/w warunku Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zawartego w załączniku nr 4 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kartę charakterystyki lub inny dokument potwierdzający, że dostarczony produkt odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. deklarację zgodności producenta, w celu potwierdzenia spełnienia norm chłonności, należy dołączyć do oferty stosowny certyfikat ISO.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści SIWZ oraz danych zawartych w ofercie. 2. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie strony. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę ceny jednostkowej brutto w sytuacji zmiany stawki podatku VAT wynikającej z obowiązującego prawa.
Kryt cena A
Spec www www.senior.com.pl
Spec war Dom Pomocy Społecznej SENIOR Różanka 117B, 22-200 Włodawa, Pokój Nr 5 - Sekretariat,
Data skl 05/12/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Dom Pomocy Społecznej SENIOR Różanka 117B, 22-200 Włodawa, Pokój Nr 5 - Sekretariat,
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)