Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Powiat Szczecinecki
|
Ulica |
ul. 28 Lutego 16
|
Nr domu |
16
|
Miejscowosc |
Szczecinek
|
Kod poczt |
78-400
|
Wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
+48 94 37 292 00
|
Fax |
+48 94 37 292 56
|
Internet |
www.powiat.szczecinek.pl
|
Regon |
33092097700000
|
E mail |
starostwo@powiat.szczecinek.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Adres dyn zak |
http://powiatszczecinecki.bip.net.pl
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
3
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
60
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
na podstawie oświadczenia art. 22 ustawy PZP.
|
Wiedza |
Dla części nr 1: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, należycie co najmniej 1 dostawę samochodu ratowniczego o wartości co najmniej 300 tysięcy złotych brutto każda. Dla pozostałych części: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - na podstawie złożonych dokumentów i oświadczenia art. 22 ustawy PZP;
|
Potencjal |
na podstawie oświadczenia art. 22 ustawy PZP.
|
Zdolne |
na podstawie oświadczenia art. 22 ustawy PZP.
|
Sytuacja |
Dla części nr 1: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 tysięcy złotych. Dla części nr 2 i 3 oddzielnie: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50 tysięcy złotych. W przypadku złożenia oferty na kilka części należy sumować kwoty ubezpieczenia podane dla każdej oddzielnie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - na podstawie złożonych dokumentów i oświadczenia art. 22 ustawy PZP;
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
a)Formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę
b)Pełnomocnictwo zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, wystawione dla osoby (osób) upoważnionych do reprezentowania oferenta w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o ile nie wynika ono z przedstawionych dokumentów- oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem.
c)W przypadku, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać:zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
a)W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć opisy tj.:
- Opis przedmiotu zamówienia sporządzony wg wzoru stanowiącego Załączniki od 1 do 3 do SIWZ podpisane przez Wykonawcę, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany umowy w następującym zakresie i na następujących warunkach:
1)jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego, np. obniżenie ceny zamówienia przez Wykonawcę w trakcie realizacji umowy - w każdym przypadku;
2)zmiana terminu realizacji zamówienia - w przypadku, jeżeli wykonanie zamówienia w pierwotnym okresie byłoby dla Zamawiającego niekorzystne;
3)inna istotna zmiana umowy w zakresie, którego nie można przewidzieć na etapie sporządzenia niniejszej SIWZ - w przypadku wystąpienia nadzwyczajnej okoliczności, której nie można było przewidzieć na etapie sporządzenia niniejszej SIWZ, a która spowoduje że prawidłowe wykonanie zamówienia będzie uzależnione od tej zmiany;
4)zmiana danych Wykonawcy - w przypadku następstwa prawnego.
Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody obydwu stron.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
http://powiatszczecinecki.bip.net.pl
|
Spec war |
adres Zamawiającego
|
Data skl |
10/12/2014
|
Godz skl |
10:30
|
Miejsce |
Powiat Szczecinecki, ul. 28 Lutego 16, 78-400 Szczecinek, Biuro Obsługi Interesanta
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
1.Zakup-dostawa zostanie przeprowadzony w ramach projektu pn.: Podniesienie bezpieczeństwa mieszkańców Powiatu Szczecineckiego poprzez zakup specjalistycznego samochodu ratowniczego, mobilnego szpitala oraz przenośnych agregatów prądotwórczych współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach poddziałania 4.5.2. Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 -2013.
2.Obowiązek załączenia do oferty wykazu wykonanych dostaw dotyczy części zamówienia nr 1.
3.Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26.11.2014r
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|