Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Jednostka Wojskowa 1128
|
Ulica |
ul. 17 Marca 20
|
Nr domu |
20
|
Miejscowosc |
Malbork
|
Kod poczt |
82-200
|
Wojewodztwo |
pomorskie
|
Tel |
55 620 62 16
|
Fax |
55 620 62 75
|
Internet |
www.22blot.wp.mil.pl
|
Regon |
19247126500000
|
E mail |
przetargi.22blt@sp.mil.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Inny: Jednostka Wojskowa
|
Rodzaj zam inny |
Jednostka Wojskowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
30/06/2015
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy posiadają aktualną decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia tj. Dz. U. z 2010r., Nr 136, poz. 914 ze zm., lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007r. Nr 106, poz. 730).
|
Wiedza |
Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie co najmniej 3 główne dostawy - za kwotę minimum 10 000,00zł każda dostawa, w okresie 12 miesięcy. Za główną dostawę Zamawiający uzna dostawy mięsa czerwonego i wędlin
|
Potencjal |
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę
|
Zdolne |
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę
|
Sytuacja |
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Formularz ofertowy, formularz cenowy, pełnomocnictwo
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ,
2. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
a) zmiany obowiązujących aktów prawnych w zakresie uprawnień żołnierzy do bezpłatnego wyżywienia - tj. rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 4 marca 2011 r. w sprawie wyżywienia żołnierzy czynnej służby wojskowej (Dz. U. Nr 63, poz. 327) oraz rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 grudnia 2009 r. w sprawie bezpłatnego wyżywienia żołnierzy zawodowych i kandydatów na żołnierzy zawodowych (Dz. U. Nr 216, poz. 1679, z późn. zm.);
b) zmiany wielkości opakowań jednostkowych wyrobów w przypadku zmian technologicznych w produkcji opakowań;
c) wstrzymania dostaw z powodu braku wyrobu na rynku krajowym;
d) zmiany w okresie obowiązywania umowy ustawowej stawki podatku VAT;
3. Wszystkie postanowienia wymienione pkt 2. w stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
4. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) zmiana danych teleadresowych,
b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, np. osoby wyznaczone do kontaktów lub odpowiedzialne za realizację umowy,
c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
80
|
Kryt 2 |
termin płatności za fakturę
|
Kryt 2p |
20
|
Spec www |
www.22blot.wp.mil.pl
|
Spec war |
Jednostka Wojskowa 1128
ul. 17 Marca 20
82-200 Malbork
bud. nr 12 pok. 15
|
Data skl |
04/12/2014
|
Godz skl |
11:30
|
Miejsce |
Jednostka Wojskowa 1128
ul. 17 Marca 20
82-200 Malbork
bud. nr 1 pok. 118 kancelaria jawna
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|