Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Somianka - Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w sprzęt audiowizualny, multimedialny, RTV i AGD - III ogłoszenie.

Publication date 2014-11-26
End date 2014-12-05 09:30:00
Instytucja Gmina Somianka
Miejscowość Somianka
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Przemysłowy sprzęt kuchenny,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Pakiety oprogramowania edukacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 388530 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302130006, 481900006, 323220006, 320000003, 397000009, 393140006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu audiowizualnego, multimedialnego, RTV, AGD w ramach realizacji projektu: Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Somianka.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot dostawy zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.

Asortyment objęty przedmiotem zamówienia wyszczególniony w opisie przedmiotu zamówienia należy dostarczyć do niżej wymienionych szkół podstawowych na terenie Gminy Somianka:
- Publiczna Szkoła Podstawowa w Somiance, Somianka 24B
- Publiczna Szkoła Podstawowa w Woli Mystkowskiej, Wola Mystkowska 17,
- Publiczna Szkoła Podstawowa w Ulasku, Ulasek 28A

Wszystkie produktu będące przedmiotem zamówienia powinny być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. że żadna część składająca się na dany produkt nie może być wcześniej używana, Wszystkie produkty muszą pochodzić z bieżącej produkcji, winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, być sprawne i posiadać niezbędne elementy do prawidłowego działania. Do każdego dostarczanego produktu (jeżeli jest to wymagane) Wykonawca powinien dostarczyć instrukcję użytkowania w języku polskim.

Produkty dostarczone w ramach zawartej umowy winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać odpowiednio do asortymentu niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.

Wykonawca dostarczy i zamontuje zamawiany asortyment we własnym zakresie i na własny koszt we wskazanych przez Zamawiającego placówkach oświatowych (do siedziby poszczególnych szkół), w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 16:00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie z dyrektorem danej szkoły.
Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu w przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia. Dostarczony sprzęt zostanie komisyjnie przyjęte przez Zamawiającego w każdej placówce. Z odbioru sporządzany będzie protokół odbioru jakościowo-ilościowy, w którym zostaną zapisane wszelkie uwagi dotyczące dostarczanego materiału.

Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia np. nazwy towarów, znaki towarowe, patenty są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia) Wykonawcy zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy oraz będzie spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego. Wszystkie wymienione w Zał. Nr 1 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Somianka
Ulica Somianka - Parcele 16 B
Nr domu 16 B
Miejscowosc Somianka
Kod poczt 07-203
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 029 7418790
Fax 029 7418714
Regon 55066809000000
E mail somianka@somianka.plocman.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7.
Czas D
Data zak 14/02/2015
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie 1. Podpisany formularz oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wiedza Zamawiający uzna ten warunek za spełniony w przypadku gdy Wykonawca udokumentuje na podstawie złożonych dokumentów, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie realizację minimum 1 zadania związanego z dostawą sprzęt elektronicznego o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 tyś złotych brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem np. - referencje, faktury, umowy, protokoły itp.). Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu wykonanych dostaw (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz dowodami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Potencjal Zamawiający nie określa tego warunku
Zdolne Zamawiający nie określa tego warunku
Sytuacja Zamawiający nie określa tego warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. Poprawnie wypełniony formularz oferty z podaną ceną jednostkową za całość dostaw, podpisany przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągnięcia zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty. 2. Poprawnie wypełniony formularz cenowy 3. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej 4. Wykaz części zamówienia, których realizację wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w następujących przypadkach: 1) wystąpią zdarzenia losowe (powstałe na skutek działań natury - anomalie pogodowe np. powódź, huragan, intensywne opady deszczu utrzymujące się przez kilka tygodni i inne klęski żywiołowe) uniemożliwiające prawidłową realizację zadania, 2) wystąpią zmiany, których konieczność wprowadzenia będzie wynikała z wymagań instytucji współfinansujących realizację przedmiotu umowy, 3) wystąpi awaria nie zawiniona czynnościami lub nie wynikająca z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany, 4) wystąpią działania osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia., 5) wystąpią zmiany na uzasadniony wniosek Wykonawcę zaakceptowany przez Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, 6) warunków płatności z zastrzeżeniem, że zmiana ta będzie korzystna i niezbędna dla Zamawiającego, 7) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku uzyskania zgodny instytucji współfinansującej projekt. 8) innych niezbędnych zmian pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego.
Kryt cena A
Spec www http://ugsomianka.bip.org.pl/
Spec war Urząd Gminy Somianka, Somianka Parcele 16B, 07-203 Somianka.
Data skl 05/12/2014
Godz skl 09:30
Miejsce Urząd Gminy Somianka, Somianka Parcele 16B, 07-203 Somianka w pokoju nr 14 - sekretariat. Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy Somianka w pokoju nr 19. w dniu 05.12.2014r. o godz. 09:45.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zadanie realizowane z dofinansowaniem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)