Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Bobrku

Publication date 2014-11-26
End date 2014-12-04 10:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Bobrku
Miejscowość Bobrek
Województwo małopolskie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 388900 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 151110009, 151130003, 151120006, 151140000, 151311202, 152000000, 153311709, 155000003, 158100009, 31425003, 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Bobrku w 2015 roku. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na realizację 10 części wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia wg ilości i zamawianego asortymentu zawiera załącznik Nr 2 do SIWZ - formularz cenowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości i wartości dostaw w odniesieniu do całości zamówienia jak również poszczególnych produktów zamawianego asortymentu w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (zmiana stanów osobowych, różnorodność wprowadzanych diet) Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w umowie. Szczegółowe zapisy znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Każda ze wskazanych powyżej części zamówienia określana będzie mianem zadania. Zamawiający zastrzega, że jeden Wykonawca może złożyć ofertę częściową obejmującą dowolną liczbę zadań.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dom Pomocy Społecznej w Bobrku
Ulica ul. Księżnej Ogińskiej 2
Nr domu 2
Miejscowosc Bobrek
Kod poczt 32-661
Wojewodztwo małopolskie
Tel 0-33 8464404
Fax 0-33 8461349
Regon 00079260400000
E mail dpsbobrek@interia.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 10
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie (na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych odpowiednio w art. 22. ust 1 pkt 1-4 Pzp
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie (na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych odpowiednio w art. 22. ust 1 pkt 1-4 Pzp
Potencjal Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie (na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych odpowiednio w art. 22. ust 1 pkt 1-4 Pzp
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie (na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych odpowiednio w art. 22. ust 1 pkt 1-4 Pzp
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie (na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych odpowiednio w art. 22. ust 1 pkt 1-4 Pzp
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.bip.powiat.oswiecim.pl
Spec war Dom Pomocy Społecznej w Bobrku ul. Księżnej Ogińskiej 2 32-661 Bobrek Powiat Oświęcimski (sekretariat)
Data skl 04/12/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Dom Pomocy Społecznej w Bobrku,32-661 Bobrek, ul. Księżnej Ogińskiej 2 w sekretariacie (dziennik podawczy)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)