Dostawa, instalacja i konfiguracja fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania antywirusowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie Toruniu
Publication date | 2014-11-26 |
End date | 2014-12-04 09:00:00 |
Instytucja | Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu |
Miejscowość | Toruń |
Województwo | kujawsko-pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 388906 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 302130005, 302131006, 302321108, 301213006, 487610000, 516000008, 486240008, 722650000 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania antywirusowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie Toruniu Przedmiot zamówienia składa się z 4 części: 1. Część I zamówienia - dostawa, instalacja i konfiguracja 9 urządzeń wielofunkcyjnych ; 2. Część II zamówienia - dostawa, instalacja i konfiguracja 8 drukarek laserowych; 3. Część III zamówienia - dostawa, instalacja i konfiguracja 33 komputerów przenośnych typu notebook wraz z 33 torbami do przechowywania; 4. Część IV zamówienia - dostawa oprogramowania antywirusowego ESET Endpoint Security Client - przedłużenie 108 licencji na okres 1 roku. Szczegółowy przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ Ponadto Zamawiający informuje, że : 1. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia, zainstaluje i skonfiguruje go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2. Dostarczenie, instalacja i konfiguracja przedmiotu umowy nastąpi w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. 3. Odbiór ilościowo-jakościowy nastąpi w momencie dostarczenia całości zamówienia do Zamawiającego oraz po otrzymaniu przez Zamawiającego podpisanych protokołów odbioru. 4. W dniu dostarczenia przedmiotu umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu szczegółowe informacje dotyczące trybu zgłoszenia awarii (formularz zgłoszenia) oraz punktów serwisowych (adresy, numery telefonów i faksów) w okresie gwarancji. W przypadku jakichkolwiek zmian danych o serwisie Wykonawca niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego. 5. Po dostarczeniu sprzętu Zamawiający dokona odbioru ilościowo-jakościowego w celu potwierdzenia zgodności dostarczonego przedmiotu umowy ze specyfikacją techniczną i ilościową. 6. Potwierdzeniem wykonania przedmiotu umowy będzie protokół odbioru ilościowo- jakościowego, podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Protokół zostanie sporządzony w 2 egzemplarzach (1 egzemplarz dla Wykonawcy, 1 egzemplarz dla Zamawiającego). 7. Wykonawca przekaże Zamawiającemu zestawienie dostarczonych elementów dostawy, zawierające, co najmniej numery fabryczne elementów dostawy. 8. Wykonawca gwarantuje, że sprzęt komputerowy dostarczony w ramach niniejszej umowy jest fabrycznie nowy i nieużywany. 9. Wykonawca udziela gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu komputerowego na okres minimum 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo- jakościowego. 10. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady fizyczne dostarczonego sprzętu komputerowego. 11. Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność sprzętu komputerowego z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ. 12. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady prawne dostarczonego sprzętu komputerowego, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej lub przemysłowej, w tym praw autorskich, patentów, praw ochronnych na znaki towarowe oraz praw z rejestracji na wzory użytkowe i przemysłowe, pozostające w związku z wprowadzeniem dostarczonego sprzętu komputerowego do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 13. Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu, że sprzęt komputerowy dostarczony w ramach umowy jest wolny od wad fizycznych. Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu gwarancji niezależnie od uprawnień z tytułu rękojmi za wady fizyczne dostarczonego sprzętu komputerowego. 14. Gwarancja obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji sprzętu oraz oprogramowania usterki i wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z instrukcją jego użytkowania. 15. Sposób zgłaszania nieprawidłowości działania sprzętu (awarii) zostanie określony przez Wykonawcę, który dostarczy dla Zamawiającego wraz ze sprzętem informacje dotyczące zasad gwarancji i sposobu zgłaszania wad, usterek i zleceń serwisowych. 16. Zamawiający powinien mieć możliwość zgłaszania nieprawidłowego działania sprzętu (awarii) w godzinach pracy, od 7:30 do 16:00 od poniedziałku do piątku. Zgłoszenia wad, usterek i zleceń serwisowych powinno być przesyłane za pomocą telefonu, faksu, poczty komputerowej lub listownie. 17. Rozpoczęcie naprawy następuje w miejscu instalacji najpóźniej następnego dnia roboczego po zgłoszeniu awarii (w ciągu 24 godzin od daty zgłoszenia). Zakończenie naprawy nastąpi najdalej po 48 godzinach od zgłoszenia, z tym, że czas naprawy wyłączony jest z okresu gwarancyjnego. Wymiana sprzętu na nowy nastąpi po 3 bezskutecznych naprawach. 18. Podczas naprawy sprzętu komputerowego Wykonawca zapewni nieodpłatnie sprawny sprzęt zastępczy. 19. W przypadku, gdy czas naprawy uszkodzonego sprzętu będzie dłuższy niż 3 tygodnie lub naprawa nastąpi po raz trzeci w czasie okresu gwarancyjnego Wykonawca wymieni na własny koszt naprawiany sprzęt na nowy, taki sam lub inny uzgodniony z Zamawiającym, o co najmniej takich samych parametrach, funkcjonalności i standardzie. 20. W przypadku awarii dysku twardego, powodującej konieczność jego wymiany, uszkodzony dysk pozostanie u Zamawiającego. Koszty dysków twardych wymienianych z powodu awarii ponosi Wykonawca. Na żądanie Wykonawcy Zamawiający przekaże podzespół elektroniki uszkodzonego dysku twardego Wykonawcy. 21. Okres trwania gwarancji będzie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy. 22. W okresie gwarancji Zamawiający ma prawo do przenoszenia dostarczonego sprzętu. Opisdostawa, instalacja i konfiguracja 9 urządzeń wielofunkcyjnych - minimalne wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia znajdują się w szczegółowym przedmiocie zamówienia, który stanowi załacznik nr 1 do SIWZDostawa, instalacja i konfiguracja 8 drukarek laserowych;minimalne wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia znajdują się w szczegółowym przedmiocie zamówienia, który stanowi załacznik nr 1 do SIWZdostawa, instalacja i konfiguracja 33 komputerów przenośnych typu notebook wraz z 33 torbami do przechowywania; minimalne wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia znajdują się w szczegółowym przedmiocie zamówienia, który stanowi załacznik nr 1 do SIWZdostawa oprogramowania antywirusowego ESET Endpoint Security Client - przedłużenie 108 licencji na okres 1 roku. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu |
Ulica | ul. Konstytucji 3 Maja 40c |
Nr domu | 40c |
Miejscowosc | Toruń |
Kod poczt | 87-100 |
Wojewodztwo | kujawsko-pomorskie |
Tel | 56 6508565 |
Fax | 56 6486447 |
Internet | www.mopr.torun.pl |
Regon | 00572128200000 |
E mail | sekretariat@mopr.torun.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 4 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Tak |
Zam uzupelniajace | Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy pzp, nie więcej jednak niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 14 |
Wadium | Wadium nie jest wymagane |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie |
Wiedza | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie |
Potencjal | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie |
Zdolne | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie |
Sytuacja | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie |
Oswiadczenie potwierdzenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | Wypełniony formularz oferty ( wg załączonego wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ). Zaakceptowany projekt istotnych warunków umownych o udzielenie zamówienia publicznego (wg załączonej propozycji - załącznik nr 3 do SIWZ) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - według załączonego wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie, że oferowana usługa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego - wg wzoru załączonego wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ. Oświadczenie o terminie udzielonej gwarancji - wg wzoru załączonego wzoru - załącznik nr 7 do SIWZ. Wykaz proponowanego sprzętu komputerowego, spełniającego wymagania określone przez Zamawiającego - wg załączonego wzoru - załącznik nr 8 do SIWZ. Oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od do stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz. U. 2003 Nr 153, poz.1503 ze zm) i jako takie nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania wraz z uzasadnieniem (wykazaniem), iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczać będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec danych o których mowa w art.86 ust.4 ustawy). Oświadczenie Wykonawcy, jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców). Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Upoważnienie do podpisania i złożenia oferty, chyba, że wynika ono z odrębnych dokumentów. Dokumenty o których mowa w załączniku nr 1 do SIWZ (m.in. certyfikaty, licencje itp.) |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Dopuszcza się zmianę postanowień umowy, z wyjątkiem wysokości wynagrodzenia, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, gdy zajdą okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub gdy są korzystne dla Zamawiającego. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 90 |
Kryt 2 | termin gwarancji |
Kryt 2p | 10 |
Spec www | www.mopr.torun.pl |
Spec war | Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu ul. Konstytucji 3 Maja 40c, 87-100 Toruń |
Data skl | 04/12/2014 |
Godz skl | 09:00 |
Miejsce | Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu ul. Konstytucji 3 Maja 40c, 87-100 Toruń p.115 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |