Przedmiotem zamówienia są : Sukcesywne dostawy w 2015 r. , do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie, artykułów ogólnospożywczych /tj. artykułów spożywczych, artykułów mleczarskich, pieczywa, artykułów ciastkarskich i ciast, mięsa i wędlin, artykułów rybnych, jaj kurzych, mrożonek/.

Publication date 2014-11-27
End date 2014-12-08 10:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie
Miejscowość Jędrzejów
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 246133 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje : sukcesywne dostawy w 2015 r. , do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie artykułów ogólnospożywczych tj. artykułów
spożywczych, artykułów mleczarskich, pieczywa, artykułów ciastkarskich i ciast,
mięsa i wędlin, artykułów rybnych, jaj kurzych, mrożonek.
Przedmiotem zamówienia są artykuły powszechnie dostępne /oferowane przez wiele podmiotów na rynku/ o ustalonych standardach jakościowych /znormalizowane i spełniające wymogi polskich norm, wymogi określone przepisami prawa polskiego, prawa żywnościowego i prawa unii europejskiej, norm przyjętych powszechnie w odbiorze konsumenckim, zasad GMP/GHP,GAP, systemu HACCP/, które to standardy w/w dostawy muszą spełniać.

Zamawiający wymaga aby :
- dostawy wykonywane były transportem samochodowym Wykonawcy /na jego koszt/, spełniającym wymogi przepisów dotyczących transportu żywności,
- dostawy po dowiezieniu do siedziby Zamawiającego, zostały niezwłocznie wniesione przez Wykonawcę do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego,
- terminy dostaw spełniały wymogi zapisów pkt.3.4 SIWZ.
- ceny określone w ofercie Wykonawcy, uwzględniały wszystkie koszty i składniki jakie należy zapłacić za przedmiot zamówienia, oraz żeby uwzględniały w/w wymogi Zamawiającego,
- etykiety artykułów /asortymentów/ dostaw, uwzględniały wymogi zapisów pkt.3.3 SIWZ.

Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące zadania :
a/ zadanie Nr 1 - dostawy artykułów spożywczych zgodnie z formularzem cenowym
stanowiącym Zał. Nr 2 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów :
- produkty przemiału ziarna /CPV 15610000-7/ : kasze, płatki, ryż, mąka pszenna.
- skrobia i produkty skrobiowe /CPV 15620000-0/ : mąka ziemniaczana.
- olej roślinny /CPV 154 11100-3 : olej jadalny uniwersalny.
- pasztet /CPV 15131310-1/ : pasztet drobiowy.
- owoce, warzywa i podobne produkty /CPV 15300000-1/ : dżemy, powidła, warzywa
przetworzone, soki, owoce suszone /śliwki/, groch łuskany /połówki/, fasola /Jaś/.
- cukier i produkty pokrewne /CPV 15830000-5/ : cukier biały, cukier waniliowy, cukier
puder, miód, syrop cukrowy.
- makaron niegotowany /CPV 15851100-9/ : makarony.
- kawa, herbata i podobne produkty /CPV 15860000-4/ : kawa zbożowa, herbata.
- przyprawy i przyprawy korzenne /CPV 15870000-7/ : sól, cynamon, czosnek
granulowany, gałka muszkatałowa, zioła prowansalskie /mieszanka/, przyprawa warzywna do potraw, przyprawa do zup i sosów w płynie, kwasek cytrynowy, soda, ocet, ketchup, majonez, musztarda, pieprz czarny, kminek, przyprawy ziołowe.
- produkty dietetyczne /CPV 15882000-4/ : chrupki kukurydziane bezglutenowe,
kaszki ryżowo-owocowe, kaszki mleczno-ryżowe z owocami, produkty niskobiałkowe PKU.
- różne produkty spożywcze i produkty suszone /CPV 15890000-3/ : drożdże,
proszek do pieczenia, aromaty, bułka tarta, barszcz biały, przyprawa do zup, kostki
rosołowe, grzyby suszone, kisiel, budyń, galaretki.
- kakao, czekolada i wyroby cukiernicze /CPV 15840000-8/ : kakao, biszkopty, wafle,
ciastka kruche, paluszki słone, cukierki, czekolada, herbatniki i wafle w czekoladzie.

Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 2 /formularzu
cenowym zadania Nr 1/.

b/ zadanie Nr 2 - dostawy artykułów mleczarskich zgodnie z formularzem cenowym
stanowiącym Zał. Nr 3 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów :
- śmietana /CPV 15512000-0/ : śmietany 18%,
- mleko w proszku /CPV 15511700-0/ : mleko w proszku,
- masło /CPV 15530000-2/ : masła świeżego,
- margaryna /CPV 15431100-9/ : margaryny do smarowania, mixu tłuszczowego,
- jogurt bez dodatków substancji smakowych /CPV 15551310-1/ : jogurtów
naturalnych,
- jogurt z dodatkiem substancji smakowych /CPV 15551320-4/ : jogurtów owocowych, deserów,
- klasyfikowane produkty mleczarskie /CPV 15550000-8/ : kefiru,
- maślanka /CPV 15551500-0/ : maślanki,
- pasty serowe do smarowania /CPV 15545000-0/ : serków homogenizowanych
waniliowych i owocowych, serka wiejskiego i serów topionych,
- ser twardy /CPV 15544000-3/ : sera twardego gouda i edamskiego,
- ser twarogowy /CPV 15542100-0/ : twarogu półtłustego.

Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 3 /formularzu
cenowym zadania Nr 2/.

c/ zadanie Nr 3 - dostawy pieczywa zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym
Zał. Nr 4 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów :
- chleb /CPV 15811100-7/ : chleba zwykłego, chleba graham, chleba słonecznikowego,
- bułeczki /CPV 15811400-0/ : bułeczki pszenne, bułeczki graham.

Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 4 /formularzu
cenowym zadania Nr 3/.

d/ zadanie Nr 4 - dostawy artykułów ciastkarskich i ciast zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 5 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów :
- wyroby ciastkarskie /CPV 15812100-4/ : bułek drożdżowych z budyniem, serem,
jabłkami, jagodami oraz pączków,
- ciasta /CPV 15812200-5/ : ciast drożdżowych z makiem, ciast drożdżowych z serem, strucli makowej, babki piaskowej, piernika z jabłkami.

Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 5 /formularzu
cenowym zadania Nr 4/.

e/ zadanie Nr 5 - dostawy mięsa i wędlin zgodnie z formularzem cenowym
stanowiącym Zał. Nr 6 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów :
- drób /CPV 15112000-6/ : kurczaka świeżego, filetów świeżych z kurczaka, korpusów
mrożonych z kurczaka, udek świeżych z kurczaka,świeżego mięsa gulaszowego
z kurczaka
- podroby /CPV 15114000-0/ : świeżych wątróbek i żołądków z kurczaka,
- wieprzowina /CPV 15113000-3/ : świeżej słoniny, świeżej łopatki wieprzowej z/k,
świeżego schabu z/k, świeżej karkówki z/k ,
- mięso wołowe /CPV 15111000-9/ : świeżej łopatki wołowej z/k,
- wędliny drobiowe /CPV 15131135-0/ : pasztetu drobiowego, parówki drobiowej
/cienkiej/, batonu drobiowego, polędwicy drobiowej, baleronu z indyka,
- produkty wieprzowe /CPV 15131400-9/ : kiełbasy : krakowskiej, szynkowej,
toruńskiej, wiejskiej, zwyczajnej, pieczeni rzymskiej, pieczeni tyrolskiej, szynki wiejskiej, kaszani, kiszki pasztetowej, salcesonu włoskiego, salcesonu wiejskiego, boczku wędzonego.

Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 6 /formularzu
cenowym zadania Nr 5/.

f/ zadanie Nr 6 - dostawy artykułów rybnych zgodnie z formularzem cenowym
stanowiącym Zał. Nr 7 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów :
- ryby przetworzone i konserwowane /CPV 15200000-0/ : filetów, płatów mrożonych
z : morszczuka, mintaja, makreli wędzonej, śledzi solonych Matjas /filety/, śledzi w oleju /filety/, konserw rybnych : paprykarz szczeciński, śledź w pomidorach, filet z makreli w oleju, filet z makreli w pomidorach.

Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 7 /formularzu
cenowym zadania Nr 6/.

g/ zadanie Nr 7 - dostawy jaj zgodnie z formularzem cenowym
stanowiącym Zał. Nr 8 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów :
- jaja /CPV 03142500-/) : jaj kurzych.

Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 8 /formularzu
cenowym zadania Nr 7/.

h/ zadanie Nr 8 - dostawy mrożonek zgodnie z formularzem cenowym
stanowiącym Zał. Nr 9 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów :
- warzywa mrożone /CPV 15331100-8/ : mieszanki warzywnej, marchwi kostka, marchwi z groszkiem, kalafiora, fasolki szparagowej,
- owoce przetworzone /CPV 15332100-5/ : mieszanki kompotowej mrożonej.

Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 9 /formularzu
cenowym zadania Nr 8/.

Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach Nr 2-9 do niniejszej SIWZ /formularzach cenowych poszczególnych zadań/.

Opis

Dostawy dotyczą artykułów :
- produkty przemiału ziarna /CPV 15610000-7/ : kasze, płatki, ryż, mąka pszenna.
- skrobia i produkty skrobiowe /CPV 15620000-0/ : mąka ziemniaczana.
- olej roślinny /CPV 154 11100-3/ : olej jadalny uniwersalny.
- pasztet /CPV 15131310-1/ : pasztet drobiowy.
- owoce, warzywa i podobne produkty /CPV 15300000-1/ : dżemy, powidła, warzywa
przetworzone, soki, owoce suszone /śliwki/, groch łuskany /połówki/, fasola /Jaś/.
- cukier i produkty pokrewne /CPV 15830000-5/ : cukier biały, cukier waniliowy, cukier
puder, miód, syrop cukrowy.
- makaron niegotowany /CPV 15851100-9/ : makarony.
- kawa, herbata i podobne produkty /CPV 15860000-4/ : kawa zbożowa, herbata.
- przyprawy i przyprawy korzenne /CPV 15870000-7/ : sól, cynamon, czosnek
granulowany, gałka muszkatałowa, zioła prowansalskie (mieszanka), przyprawa warzywna do potraw, przyprawa do zup i sosów w płynie, kwasek cytrynowy, soda, ocet, ketchup, majonez, musztarda, pieprz czarny, kminek, przyprawy ziołowe.
- produkty dietetyczne /CPV 15882000-4/ : chrupki kukurydziane bezglutenowe,
kaszki ryżowo-owocowe, kaszki mleczno-ryżowe z owocami, produkty niskobiałkowe PKU.
- różne produkty spożywcze i produkty suszone /CPV 15890000-3/ : drożdże,
proszek do pieczenia, aromaty, bułka tarta, barszcz biały, przyprawa do zup, kostki
rosołowe, grzyby suszone, kisiel, budyń, galaretki.
- kakao, czekolada i wyroby cukiernicze /CPV 15840000-8/ : kakao, biszkopty, wafle,
ciastka kruche, paluszki słone, cukierki, czekolada, herbatniki i wafle w czekoladzie.

Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 2 /formularzu
cenowym zadania Nr 1/.Dostawy dotyczą artykułów :
- śmietana /CPV 15512000-0/ : śmietany 18%,
- mleko w proszku /CPV 15511700-0/ : mleko w proszku,
- masło /CPV 15530000-2/ : masła świeżego,
- margaryna /CPV 15431100-9/ : margaryny do smarowania, mixu tłuszczowego,
- jogurt bez dodatków substancji smakowych /CPV 15551310-1/ : jogurtów
naturalnych,
- jogurt z dodatkiem substancji smakowych /CPV 15551320-4/ : jogurtów owocowych, deserów,
- klasyfikowane produkty mleczarskie /CPV 15550000-8/ : kefiru,
- maślanka /CPV 15551500-0/ : maślanki,
- pasty serowe do smarowania /CPV 15545000-0/ : serków homogenizowanych
waniliowych i owocowych, serka wiejskiego i serów topionych,
- ser twardy /CPV 15544000-3/ : sera twardego gouda i edamskiego,
- ser twarogowy /CPV 15542100-0/ : twarogu półtłustego.

Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 3 /formularzu
cenowym zadania Nr 2/.Dostawy dotyczą artykułów :
- chleb /CPV 15811100-7/ : chleba zwykłego, chleba graham, chleba słonecznikowego,
- bułeczki /CPV 15811400-0/ : bułeczki pszenne, bułeczki graham.

Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 4 /formularzu
cenowym zadania Nr 3/.Dostawy dotyczą artykułów :
- wyroby ciastkarskie /CPV 15812100-4/ : bułek drożdżowych z budyniem, serem,
jabłkami, jagodami oraz pączków,
- ciasta /CPV 15812200-5/ : ciast drożdżowych z makiem, ciast drożdżowych z serem, strucli makowej, babki piaskowej, piernika z jabłkami.

Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 5 /formularzu
cenowym zadania Nr 4.Dostawy dotyczą artykułów :
- drób /CPV 15112000-6/ : kurczaka świeżego, filetów świeżych z kurczaka, korpusów
mrożonych z kurczaka, udek świeżych z kurczaka,świeżego mięsa gulaszowego
z kurczaka
- podroby /CPV 15114000-0/ : świeżych wątróbek i żołądków z kurczaka,
- wieprzowina /CPV 15113000-3/ : świeżej słoniny, świeżej łopatki wieprzowej z/k,
świeżego schabu z/k, świeżej karkówki z/k ,
- mięso wołowe /CPV 15111000-9/ : świeżej łopatki wołowej z/k,
- wędliny drobiowe /CPV 15131135-0/ : pasztetu drobiowego, parówki drobiowej
/cienkiej/, batonu drobiowego, polędwicy drobiowej, baleronu z indyka,
- produkty wieprzowe /CPV 15131400-9/ : kiełbasy : krakowskiej, szynkowej,
toruńskiej, wiejskiej, zwyczajnej, pieczeni rzymskiej, pieczeni tyrolskiej, szynki wiejskiej,
kaszani, kiszki pasztetowej, salcesonu włoskiego, salcesonu wiejskiego, boczku
wędzonego.

Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 6 /formularzu
cenowym zadania Nr 5/.Dostawy dotyczą artykułów :
- ryby przetworzone i konserwowane /CPV 15200000-0/ : filetów, płatów mrożonych
z : morszczuka, mintaja, makreli wędzonej, śledzi solonych Matjas /filety/, śledzi w oleju /filety/, konserw rybnych : paprykarz szczeciński, śledź w pomidorach, filet z makreli w oleju, filet z makreli w pomidorach.

Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 7 /formularzu
cenowym zadania Nr 6/.Dostawy dotyczą artykułów :
- jaja /CPV 03142500-3/ : jaj kurzych.

Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 8 /formularzu
cenowym zadania Nr 7/.Dostawy dotyczą artykułów :
- warzywa mrożone /CPV 15331100-8/ : mieszanki warzywnej, marchwi kostka, marchwi z groszkiem, kalafiora, fasolki szparagowej,
- owoce przetworzone /CPV 15332100-5/ : mieszanki kompotowej mrożonej.
Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 9 /formularzu
cenowym zadania Nr 8/.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie
Ulica Mnichów 135
Nr domu 135
Miejscowosc Jędrzejów
Kod poczt 28-300
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 41 38-73-512
Fax 41 38-73-512
Regon 29116843200000
E mail dpsmnichow@gmail.com
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: powiatowa jednostka samorządu terytorialnego
Rodzaj zam inny powiatowa jednostka samorządu terytorialnego
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 8
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2015
Wadium Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, oceniane będzie przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w/g wzoru stanowiącego Załącznik Nr 10 do SIWZ,
Wiedza Spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, oceniane będzie przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy : - złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w/g wzoru stanowiącego Załącznik Nr 10 do SIWZ, - złożonego przez Wykonawcę dokumentu o którym mowa w pkt. 7.1 b SIWZ. /w przypadku gdy Wykonawca dla spełnienia warunków o których mowa w art.22 ust.1 ppkt 2-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów w/g zasad określonych w art.26 ust.2b ustawy j.w./.
Potencjal Spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, oceniane będzie przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy : - złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w/g wzoru stanowiącego Załącznik Nr 10 do SIWZ, - złożonego przez Wykonawcę dokumentu o którym mowa w pkt. 7.1 b SIWZ. /w przypadku gdy Wykonawca dla spełnienia warunków o których mowa w art.22 ust.1 ppkt 2-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów w/g zasad określonych w art.26 ust.2b ustawy j.w./.
Zdolne Spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, oceniane będzie przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy : - złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w/g wzoru stanowiącego Załącznik Nr 10 do SIWZ, - złożonego przez Wykonawcę dokumentu o którym mowa w pkt. 7.1 b SIWZ. /w przypadku gdy Wykonawca dla spełnienia warunków o których mowa w art.22 ust.1 ppkt 2-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów w/g zasad określonych w art.26 ust.2b ustawy j.w./.
Sytuacja Spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, oceniane będzie przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy : - złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w/g wzoru stanowiącego Załącznik Nr 10 do SIWZ, - złożonego przez Wykonawcę dokumentu o którym mowa w pkt. 7.1 b SIWZ. /w przypadku gdy Wykonawca dla spełnienia warunków o których mowa w art.22 ust.1 ppkt 2-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów w/g zasad określonych w art.26 ust.2b ustawy j.w./.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1.Wypełniony formularz oferty - w/g wzoru określonego w Załączniku Nr 1 do SIWZ 2.Wypełniony /wypełnione/ i wyliczone /wyliczony/ we wszystkich wierszach i kolumnach formularz /formularze/ cenowy /cenowe/ - wg wzoru /wzorów/ określonego /określonych/ w Załączniku /Załącznikach/ Nr 2-9 do SIWZ. 3.Zgodnie z art.26 ust.2b Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Uwaga ! Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać : a/ zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b/ sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, c/ charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d/ zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. W sytuacji gdy przedmiotem oddania są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym /wiedza i doświadczenie/, niemożliwe do samodzielnego wykorzystania i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania podmiotu udzielającego /w wykonaniu zamówienia/, taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do formy uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia /np. podwykonawstwo, doradztwo, nadzór lub inne/. 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 14 do SIWZ. Pełnomocnictwo winno zawierać w szczególności wskazanie : - postępowania o zamówienie publiczne; - Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia, - określenie ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 15 do SIWZ . Pełnomocnictwo winno zawierać w szczególności wskazanie : - postępowania o zamówienie publiczne; - wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy wraz z określeniem adresu siedziby; - określenie ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. /Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców/ 6. Każdy Wykonawca występujący wspólnie musi złożyć oddzielnie dokumenty wskazane w punkcie 7.2a/, pkt 7.2b/, pkt 7.4 SIWZ. 7. Wykonawcy występujący wspólnie /w ramach konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej/ muszą złożyć łącznie dokumenty wskazane w punkcie 8.1, pkt 8.2, pkt 7.1a, pkt 7.5 oraz pkt 8.4 SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje następujący zakres zmian w umowie, które będą mogły być wprowadzone w formie aneksu : a/ Wszystkie wartości netto określone przez Wykonawcę są ustalone na okres ważności umowy i nie wzrosną. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w przypadku, gdy wartości netto przedmiotu umowy obniżą się, przy czym konsekwencje rachunkowe stosuje się odpowiednio. b/ Urzędowa zmiana stawek podatku VAT obowiązuje z mocy prawa. Zamawiający dopuszcza zmianę zapisów umowy w formie aneksu w przypadku zmiany stawki podatku VAT, oraz zmiany przepisów prawa podatkowego. c/ W przypadku zaprzestania produkcji danego asortymentu przedmiotu umowy, lub zmiany jego gramatury, Zamawiający dopuszcza zmianę umowy na dostawy asortymentu zastępczego, spełniającego wymogi SIWZ. Cena asortymentu /towaru/ zastępczego nie może być wyższa niż cena oferowana w umowie. d/ Zamawiający dopuszcza zmiany producenta dostarczanego przedmiotu umowy /asortymentu/, na wniosek Wykonawcy, pod warunkiem, że asortyment będzie takiej samej lub lepszej jakości, oraz w tej samej cenie, a Wykonawca uzasadni konieczność dokonania takiej zmiany. e/ Zmiany polegające na zmianie danych Wykonawcy /bez zmian samego Wykonawcy/. f/ Zmiany polegające na zmianie nr telefonu, nr faxu, adresu e-mail, niezbędne dla realizacji zamówienia oraz na które składane są przez Zamawiającego, zamówienia i reklamacje. Ponadto Zamawiający dopuszcza zmianę umowy skutkującą zmianą samego Wykonawcy, w przypadkach dopuszczonych przepisami prawa.
Kryt cena A
Spec www www.powiatjedrzejow.pl /-jednost.organ.powiatu,/-dom pomoc.społ./-zamów.publiczne,/-dostawy
Spec war Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie, Mnichów 135, 28-300 Jędrzejów, woj.świętokrzyskie, dział administracyjno-techniczny.
Data skl 08/12/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie, Mnichów 135, 28-300 Jędrzejów, woj.świętokrzyskie, sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)