Publication date |
2014-11-27 |
End date |
2014-12-11 10:30:00 |
Instytucja |
Szkoła Podstawowa Nr 5 |
Miejscowość |
Mińsk Mazowiecki |
Województwo |
mazowieckie |
Branża |
- Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
- Owoce, warzywa i podobne produkty,
- Przetworzone owoce i warzywa,
- Różne produkty spożywcze,
- Przetworzone produkty spożywcze,
- Części lamp i sprzętu oświetleniowego
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
246467 / 2014 |
Document type |
ZP-400 |
Cpv code |
150000008, 151000009, 151100002, 151110009, 151130003, 151120006, 152200006, 153000001, 153300000, 158000006, 158940001 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 5 im. Józefa Wybickiego w Mińsku Mazowieckim na rok 2014. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. pakiety z całym asortymentem, wymienione w pkt. 3 na podstawie art. 2 pkt 6 i art. 83 ust. 2 i 3 ustawy Pzp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach cenowych podzielonych na 6 pakietów: Pakiet 1 - dostawa mięsa i jego wyrobów /CPV 15100000-9, 15110000-2, 15111000-9/, Pakiet 2 - dostawa drobiu i wyrobów drobiarskich /CPV 15112000-6, 15112100-7/, Pakiet 3 - dostawa ryb /CPV 15220000-6/, Pakiet 4 - dostawa świeżych warzyw i owoców /CPV 03200000-3, 03221000-6, 15300000/, Pakiet 5 - dostawa różnych produktów spożywczych /CPV 15300000, 15400000, 15500000, 15600000, 15800000/, Pakiet 6 - dostawa produktów garmażeryjnych. Artykuły spożywcze muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu cenowym lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach.
OpisSukcesywne prowadzenie dostaw mięsa i jego wyrobów określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 pakiet 1 w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania przez okres od 2 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. z przerwą w okresie ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych oraz innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnegoSukcesywne prowadzenie dostaw drobiu i wyrobów drobiarskich określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 pakiet 2 w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania przez okres od 2 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. z przerwą w okresie ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych oraz innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnegoSukcesywne prowadzenie dostaw ryb określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 pakiet 3 w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania przez okres od 2 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. z przerwą w okresie ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych oraz innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnegoSukcesywne prowadzenie dostaw świeżych warzyw i owoców określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 pakiet 4 w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania przez okres od 2 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. z przerwą w okresie ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych oraz innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnegoSukcesywne prowadzenie dostaw różnych produktów spożywczych określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 pakiet 5 w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania przez okres od 2 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. z przerwą w okresie ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych oraz innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnegoSukcesywne prowadzenie dostaw produktów garmażeryjnych określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 pakiet 6 w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania przez okres od 2 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. z przerwą w okresie ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych oraz innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Szkoła Podstawowa Nr 5
|
Ulica |
ul. Małopolska 11
|
Nr domu |
11
|
Miejscowosc |
Mińsk Mazowiecki
|
Kod poczt |
05-300
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
0-25 758 29 57
|
Fax |
0-25 759 65 34
|
Internet |
www.sp5minskmaz.edu.pl
|
Regon |
00058444900000
|
E mail |
sp5@post.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Inny: Szkoła Podstawowa, jednostaka samorządu terytorialnego
|
Rodzaj zam inny |
Szkoła Podstawowa, jednostaka samorządu terytorialnego
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
6
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data roz |
02/01/2015
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
1. w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia tego warunku dotyczącego posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, wykonawcy zgodnie z art. 61 i 62 ust.1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2010 r. Nr 136 poz. 914 z późn.zm.);
2. Wykonawca stosownie do art. 59 i 73 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia winien wdrażać lub posiadać wdrożony system HACCP z zastrzeżeniem art. 63 ust. 2 w/w ustawy.
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentu potwierdzającego wdrażanie, bądź stosowanie wdrożonego systemu HACCP.
|
Wiedza |
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu.
|
Potencjal |
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu.
|
Zdolne |
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający wymaga by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Sytuacja |
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający wymaga by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Oświadczenie potwierdzające, że oferowane artykuły spożywcze są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z art. 61 i 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2010 r. nr 136 poz. 914 z późn.zm.); 2. Oświadczenie potwierdzające wdrażanie, bądź stosowanie wdrożonego systemu HACCP. Jeżeli wykonawca stosuje system HACCP dołącza certyfikat HACCP wystawiony przez niezależną akredytowaną jednostkę certyfikującą lub zaświadczenie właściwego organu Powiatowej Inspekcji Sanitarnej lub decyzja właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad wdrażaniem lub stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP. 3. Oświadczenie, że osoby które zajmują się dostawą towaru posiadają aktualne badania do celów sanitarno - epidemiologicznych. 4. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 5.Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 (pakiet 1- pakiet 6)
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
http://sp5.biposwiata.pl/
|
Spec war |
Szkoła Podstawowa nr 5 im. Józefa Wybickiego w Mińsku Mazowieckim, ul. Małopolska 11, 05-300 Mińsk Mazowiecki, Kancelaria szkoły
|
Data skl |
11/12/2014
|
Godz skl |
10:30
|
Miejsce |
Szkoła Podstawowa nr 5 im. Józefa Wybickiego w Mińsku Mazowieckim, ul. Małopolska 11, 05-300 Mińsk Mazowiecki, Kancelaria szkoły
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|