Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Jana Baranowskiego w Sławkowie
Publication date | 2014-11-27 |
End date | 2014-12-04 09:30:00 |
Instytucja | Szkoła Podstawowa im. Jana Baranowskiego w Sławkowie |
Miejscowość | Sławków |
Województwo | śląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 246893 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 150000008, 155000003, 151000009, 158960005, 150000008, 153000001, 158000006, 152000000, 156000004, 31425003, 154000002 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Jana Baranowskiego w SławkowieOpis1. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. 2.Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. 3.Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 - 9.00 do siedziby Zamawiającego z możliwością zmiany wielkości dziennego zapotrzebowania z jednodniowym wyprzedzeniem. 4.Dostawa towarów musi odbywać się pojazdem ze świadectwem dopuszczenia do przewozu towaru (towarów), na które Oferent składa ofertę wydanym przez SANEPID. 5.Termin płatności faktur wynosi 14 dni, licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury. 6.Wszystkie dostarczone artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia.Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia.1. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. 2.Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. 3.Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 - 9.00 do siedziby Zamawiającego z możliwością zmiany wielkości dziennego zapotrzebowania z jednodniowym wyprzedzeniem. 4.Dostawa towarów musi odbywać się pojazdem ze świadectwem dopuszczenia do przewozu towaru (towarów), na które Oferent składa ofertę wydanym przez SANEPID. 5.Termin płatności faktur wynosi 14 dni, licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury. 6.Wszystkie dostarczone artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia.1. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. 2.Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. 3.Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 - 9.00 do siedziby Zamawiającego z możliwością zmiany wielkości dziennego zapotrzebowania z jednodniowym wyprzedzeniem. 4.Dostawa towarów musi odbywać się pojazdem ze świadectwem dopuszczenia do przewozu towaru (towarów), na które Oferent składa ofertę wydanym przez SANEPID. 5.Termin płatności faktur wynosi 14 dni, licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury. 6.Wszystkie dostarczone artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia.1. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. 2.Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. 3.Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 - 9.00 do siedziby Zamawiającego z możliwością zmiany wielkości dziennego zapotrzebowania z jednodniowym wyprzedzeniem. 4.Dostawa towarów musi odbywać się pojazdem ze świadectwem dopuszczenia do przewozu towaru (towarów), na które Oferent składa ofertę wydanym przez SANEPID. 5.Termin płatności faktur wynosi 14 dni, licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury. 6.Wszystkie dostarczone artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia.1. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. 2.Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. 3.Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 - 9.00 do siedziby Zamawiającego z możliwością zmiany wielkości dziennego zapotrzebowania z jednodniowym wyprzedzeniem. 4.Dostawa towarów musi odbywać się pojazdem ze świadectwem dopuszczenia do przewozu towaru (towarów), na które Oferent składa ofertę wydanym przez SANEPID. 5.Termin płatności faktur wynosi 14 dni, licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury. 6.Wszystkie dostarczone artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia.1. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. 2.Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. 3.Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 - 9.00 do siedziby Zamawiającego z możliwością zmiany wielkości dziennego zapotrzebowania z jednodniowym wyprzedzeniem. 4.Dostawa towarów musi odbywać się pojazdem ze świadectwem dopuszczenia do przewozu towaru (towarów), na które Oferent składa ofertę wydanym przez SANEPID. 5.Termin płatności faktur wynosi 14 dni, licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury. 6.Wszystkie dostarczone artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia.1. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. 2.Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. 3.Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 - 9.00 do siedziby Zamawiającego z możliwością zmiany wielkości dziennego zapotrzebowania z jednodniowym wyprzedzeniem. 4.Dostawa towarów musi odbywać się pojazdem ze świadectwem dopuszczenia do przewozu towaru (towarów), na które Oferent składa ofertę wydanym przez SANEPID. 5.Termin płatności faktur wynosi 14 dni, licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury. 6.Wszystkie dostarczone artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia.1. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. 2.Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. 3.Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 - 9.00 do siedziby Zamawiającego z możliwością zmiany wielkości dziennego zapotrzebowania z jednodniowym wyprzedzeniem. 4.Dostawa towarów musi odbywać się pojazdem ze świadectwem dopuszczenia do przewozu towaru (towarów), na które Oferent składa ofertę wydanym przez SANEPID. 5.Termin płatności faktur wynosi 14 dni, licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury. 6.Wszystkie dostarczone artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia.1. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. 2.Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. 3.Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 - 9.00 do siedziby Zamawiającego z możliwością zmiany wielkości dziennego zapotrzebowania z jednodniowym wyprzedzeniem. 4.Dostawa towarów musi odbywać się pojazdem ze świadectwem dopuszczenia do przewozu towaru (towarów), na które Oferent składa ofertę wydanym przez SANEPID. 5.Termin płatności faktur wynosi 14 dni, licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury. 6.Wszystkie dostarczone artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia.1. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. 2.Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. 3.Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 - 9.00 do siedziby Zamawiającego z możliwością zmiany wielkości dziennego zapotrzebowania z jednodniowym wyprzedzeniem. 4.Dostawa towarów musi odbywać się pojazdem ze świadectwem dopuszczenia do przewozu towaru (towarów), na które Oferent składa ofertę wydanym przez SANEPID. 5.Termin płatności faktur wynosi 14 dni, licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury. 6.Wszystkie dostarczone artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Szkoła Podstawowa im. Jana Baranowskiego w Sławkowie |
Ulica | ul. Browarna 55 |
Nr domu | 55 |
Miejscowosc | Sławków |
Kod poczt | 41-260 |
Wojewodztwo | śląskie |
Tel | 32 29 31 039 |
Fax | 32 26 09 856 |
Regon | 00073183800000 |
E mail | sekretariat@sp.slawkow.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | U |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 10 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data roz | 02/01/2015 |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków i wymagań zawartych w art. 22 , ust. 1 Ustawy Pzp. |
Wiedza | Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat ( w tym nieprzerwanie przez okres co najmniej 1 roku ) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wykaz musi zawierać co najmniej jedną usługę polegającą na dostawie artykułów spożywczych do placówki oświatowej lub opiekuńczej. |
Niepelnosprawne | Nie |
Potencjal | Zaświadczenie o dopuszczeniu pojazdu ( pojazdów ) do przewozu towaru ( towarów ), na które Oferent składa ofertę wydane przez SANEPID. |
Zdolne | Oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje i uprawnienia. |
Sytuacja | Nie dotyczy. |
Oswiadczenie potwierdzenia 1 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 5 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 | Dokument potwierdzający, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie ( nie dotyczy usług wykonywanych dla Zamawiającego w ciągu ostatnich 3 lat, w tym nieprzerwanie przez okres 1 roku) |
Oswiadczenie potwierdzenia 10 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | Informacja o przynależności do grupy kapitałowej. |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zmiany wartości umowy w sytuacji zmiany urzędowej stawki podatku VAT na oferowany przedmiot zamówienia. Zmiana taka może nastąpić na podstawie pisemnego zgłoszenia Wykonawcy. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 90 |
Kryt 2 | Godzina dostawy |
Kryt 2p | 10 |
Spec www | bip.sp.slawkow.pl |
Spec war | Szkoła Podstawowa im. Jana Baranowskiego ul. Browarna 55 41-260 Sławków. |
Data skl | 04/12/2014 |
Godz skl | 09:30 |
Miejsce | Szkoła Podstawowa im. Jana Baranowskiego ul. Browarna 55 41-260 Sławków (sekretariat) |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |