Publication date |
2014-11-27 |
End date |
2014-12-05 09:00:00 |
Instytucja |
Zespół Szkół Nr 23 we Wrocławiu |
Miejscowość |
Wrocław |
Województwo |
dolnośląskie |
Branża |
- Warzywa przetworzone,
- Mleko i śmietana,
- Mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty,
- Różne produkty spożywcze,
- Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
- Sprzęt nadawczy,
- Maszyny kodujące sygnał wideo
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
388964 / 2014 |
Document type |
ZP-400 |
Cpv code |
32210006, 32222005, 33112004, 151100002, 158000006, 156120001, 31425003, 155100006, 153311709, 158100009 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do stołówki Internatu Zespołu Szkół Nr 23 we Wrocławiu z podziałem na zadania - liczba zadań 10. Zamawiający podzielił zamówienie na 10 części tj: Zadanie nr 1. Dostawa warzyw, owoców i warzyw przetworzonych. Zadanie nr 2. Dostawa cytrusów. Zadanie nr 3. Dostawa ryb i przetworów rybnych mrożonych. Zadanie nr 4. Dostawa mięso drobiowego, wieprzowego, wołowego i wyrobów wędliniarskich. Zadanie nr 5. Dostawa artykułów spożywczych, przypraw, makaronów i warzyw przetworzonych. Zadanie nr 6. Dostawa jaj. Zadanie nr 7. Dostawa warzyw i owoców przetworzonych - mrożonych. Zadanie nr 8. Dostawa artykułów nabiałowych, mleka i śmietany. Zadanie nr 9. Dostawa pieczywa. Zadanie nr 10. Dostawa pieczywa cukierniczego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3-3.9 do SIWZ
OpisPrzedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw, owoców i warzyw przetworzonych, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa cytrusów, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3.1. do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa ryb i przetworów rybnych mrożonych, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3.2. do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa mięso drobiowego, wieprzowego, wołowego i wyrobów wędliniarskich, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3.3. do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych, przypraw, makaronów i warzyw przetworzonych, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3.4. do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa jaj, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3.5. do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców przetworzonych - mrożonych, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3.6 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów nabiałowych, mleka i śmietany, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3.7. do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3.8. do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa cukierniczego, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3.9. do SIWZ |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Zespół Szkół Nr 23 we Wrocławiu
|
Ulica |
ul. Jana Wł. Dawida 9/11
|
Nr domu |
9/11
|
Miejscowosc |
Wrocław
|
Kod poczt |
50-527
|
Wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Tel |
71 7175427, 7175428, 7175466
|
Fax |
71 7175427, 7175428, 7175466
|
Internet |
www.zs23.wroclaw.pl
|
Regon |
00012782900000
|
E mail |
iza_zs23@op.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Inny: Zespół Szkół
|
Rodzaj zam inny |
Zespół Szkół
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
10
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
31/12/2015
|
Wadium |
nie dotyczy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
nie dotyczy
|
Wiedza |
o W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali min 1 zadanie, odpowiadające swoim rodzajem (asortymentem) stanowiącym przedmiot zamówienia dla każdego zadania osobno o wartości min: - dla zadania Nr 1 - 34.000,00 zł. - dla zadania Nr 2 - 7.300,00 zł. - dla zadania Nr 3 - 10.000,00 zł. - dla zadania Nr 4 - 84.000,00 zł - dla zadania Nr 5 - 47.000,00 zł. - dla zadania Nr 6 - 5.000,00 zł. - dla zadania Nr 7 - 14.000,00 zł. - dla zadania Nr 8 - 60.000,00 zł. - dla zadania Nr 9 - 11.000,00 zł. - dla zadania Nr 10- 4.000,00 zł oraz potwierdzą, że zadanie/zadania te zostały wykonane należycie. Zamawiający dopuszcza wykazanie doświadczenia w dowolnym zestawieniu realizacji zadań, lecz wykazany asortyment i ogólna wartość wykonanych zadań, musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia/asortymentowi oraz sumie wartości (wymienionych w ppkt od 1) do 10) ), na które została złożona oferta
|
Potencjal |
nie dotyczy
|
Zdolne |
nie dotyczy
|
Sytuacja |
nie dotyczy
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Inne dokumenty |
a. wypełniony formularz oferty (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ), b. Zestawienie kosztów zadania załącznik Nr 3 i /lub 3.1, i /lub 3.2, i /lub 3.3, i /lub 3.4., i /lub 3.5, i /lub 3.6, i /lub 3.7. i /lub 3.8, i /lub 3.9. do SIWZ, c. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy pzp listę podmiotów przynależących do tej samej grupy kapitałowej albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. Informacja o przynależności do grupy kapitałowej. załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty i na niżej wymienionych warunkach: 1) w stosunku do wartości umowy: a) zmiany cen zawartych w ofercie tj. w zestawieniu kosztów zadania (załącznik nr 3-3.9.) jedynie w udokumentowanych przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, o kwotę wynikającą ze zmiany: a) urzędowej zmiany stawki podatku VAT, b) zmiany wskaźnika zmiany cen towaru i usług konsumpcyjnych podawanego kwartalnie przez GUS, publikowanego w Monitorze Polskim, jednak nie wcześniej niż po jego ogłoszeniu. 2) inne: a) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty realizacji zadania); b) zmiany nazwy zadania
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
0.95
|
Kryt 2 |
produkty ekologiczne
|
Kryt 2p |
0.05
|
Spec www |
www.zs23.wroclaw.pl
|
Spec war |
Zespół Szkół Nr 23 przy ul. J. Wł. Dawida 9-11, 50 -527 Wrocław, sekretariat
|
Data skl |
05/12/2014
|
Godz skl |
09:00
|
Miejsce |
Zespół Szkół Nr 23 przy ul. J. Wł. Dawida 9-11, 50 -527 Wrocław, sekretariat
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|