Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych w ramach projektu Najlepszy w zawodzie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - 15 zadań
Publication date | 2014-11-27 |
End date | 2014-12-05 09:00:00 |
Instytucja | Gmina Miasto Koszalin |
Miejscowość | Koszalin |
Województwo | zachodniopomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 389544 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 220000000, 221100004, 300000009, 301000000, 301200006, 302370009, 310000006, 320000003, 323545004, 390000002, 397000009, 430000003, 433000006, 480000008, 481000009 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych w ramach projektu Najlepszy w zawodzie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - 15 zadań Zadanie 1- Zakup i dostawa urządzeń biurowych Zadanie 2- Zakup i dostawa narzędzi i urządzeń budowlanych Zadanie 3- Zakup i dostawa narzędzi i urządzeń hydraulicznych Zadanie 4- Zakup i dostawa wyposażenia, w tym sprzętu AGD, do pracowni technologii żywności Zadanie 5- Zakup i dostawa programu spedycyjnego Zadanie 6- Zakup i dostawa programów i pomocy dydaktycznych na potrzeby doradztwa zawodowego Zadanie 7- Zakup i dostawa filmów edukacyjnych na potrzeby doradztwa zawodowego Zadanie 8- Zakup i dostawa książek i programów komputerowych Zadanie 9- Zakup i dostawa urządzeń TV satelitarnej, TV kablowej, TV naziemnej, TV przemysłowej i urządzeń kontroli dostępu Zadanie 10- Zakup i dostawa do ćwiczeń i pomiarów maszyn i instalacji elektrycznych Zadanie 11- Zakup i dostawa sprzętu pomiarowego elektryczno-elektronicznego Zadanie 12- Zakup i dostawa zestawu do stworzenia modelu automatyki przemysłowej ze sterownikiem PLC Zadanie 13- Zakup i dostawa podzespołów i akcesoriów komputerowych Zadanie 14- Zakup i dostawa stanowisk do badania napędów elektrycznych prądu przemiennego i stałego Zadanie 15- Zakup i dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych OpisZadanie 1- Zakup i dostawa urządzeń biurowychZadanie 2- Zakup i dostawa narzędzi i urządzeń budowlanychZadanie 3- Zakup i dostawa narzędzi i urządzeń hydraulicznychZadanie 4- Zakup i dostawa wyposażenia, w tym sprzętu AGD, do pracowni technologii żywnościZadanie 5- Zakup i dostawa programu spedycyjnegoZadanie 6- Zakup i dostawa programów i pomocy dydaktycznych na potrzeby doradztwa zawodowegoZadanie 7- Zakup i dostawa filmów edukacyjnych na potrzeby doradztwa zawodowegoZadanie 8- Zakup i dostawa książek i programów komputerowychZadanie 9- Zakup i dostawa urządzeń TV satelitarnej, TV kablowej, TV naziemnej, TV przemysłoweji urządzeń kontroli dostępuZadanie 10- Zakup i dostawa do ćwiczeń i pomiarów maszyn i instalacji elektrycznychZadanie 11- Zakup i dostawa sprzętu pomiarowego elektryczno-elektronicznegoZadanie 12- Zakup i dostawa zestawu do stworzenia modelu automatyki przemysłowej ze sterownikiem PLCZadanie 13- Zakup i dostawa podzespołów i akcesoriów komputerowychZadanie 14- Zakup i dostawa stanowisk do badania napędów elektrycznych prądu przemiennego i stałegoZadanie 15- Zakup i dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Miasto Koszalin |
Ulica | Rynek Staromiejski 6-7 |
Nr domu | 6-7 |
Miejscowosc | Koszalin |
Kod poczt | 75-007 |
Wojewodztwo | zachodniopomorskie |
Tel | 094 3488600 |
Fax | 094 3488625 |
Internet | www.bip.koszalin.pl |
Regon | 00059065100000 |
E mail | regina.fibingier@um.man.koszalin.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 15 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Wadium | Nie dotyczy |
Zaliczka | Nie |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | 2) Ofertę może złożyć tylko podmiot do tego uprawniony. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą (o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty) i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zad.15 § 4. Kupujący dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Sprzedawcy, polegającej na zmianie ceny oferty w przypadku zmiany stawek podatku od towaru i usług (VAT). |
Spec www | www.bip.koszalin.pl |
Spec war | Urząd Miejski Biuro Zamówień Publicznych ul.A.Mickiewicza 26, pokój nr 24 75-004 Koszalin |
Data skl | 05/12/2014 |
Godz skl | 09:00 |
Miejsce | Urząd Miejski Biuro Zamówień Publicznych ul.A.Mickiewicza 26, pokój nr 24 75-004 Koszalin |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Projekt Najlepszy w zawodzie współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 |
Czy uniewaznienie | Nie |