Dostawa artykułów żywnościowych do pięciu placówek oświatowych na terenie miasta Nidzica w 2015 r.
Publication date | 2014-11-27 |
End date | 2014-12-08 08:00:00 |
Instytucja | Zespół Obsługi Oświaty i Sportu w Nidzicy |
Miejscowość | Nidzica |
Województwo | warmińsko-mazurskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 389992 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 150000008, 32200009, 158100009, 158420002, 153311709, 152000000, 158000006, 154000002, 155000003, 151000009, 158510008 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych w 2015 r. do następujących placówek oświatowych: 1) Przedszkole Nr 2 w Nidzicy, ul. 1 Maja 36, 13-100 Nidzica, 2) Przedszkole Nr 4 w Nidzicy, ul. Krzywa 7, 13-100 Nidzica, 3) Zespół Szkół Nr 1 w Nidzicy, ul. Kopernika 1, 13-100 Nidzica 4) Zespół Szkół Nr 2 w Nidzicy, ul. Karola Barke 3, 13-100 Nidzica, 5) Zespół Szkół Nr 3 w Nidzicy, ul. 1 Maja 42. 13-100 Nidzica. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje dziesięć następujących części: Część I Dostawa świeżych warzyw i owoców 03.22.00.00-9 Warzywa, owoce i orzechy 03.22.23.00-6 Owoce inne niż tropikalne 03.22.22.00-5 Owoce cytrusowe 03.22.21.10-7 Owoce tropikalne 03.22.14.00-0 Warzywa kapustne 03.22.13.00-9 Warzywa liściaste 03.22.12.00-8 warzywa owocowe 03.22.11.00-7 Warzywa korzeniowe i bulwiaste 03.21.21.00-1 Ziemniaki lub/i Część II Dostawa pieczywa, wyrobów ciastkarskich 15.81.00.00-9 Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.81.10.00-6 Pieczywo 15.81.20.00-3 Wyroby ciastkarskie i ciasta lub/i Część III Dostawa mrożonych warzyw 15.33.11.70-9 Warzywa mrożone lub/i Część IV Dostawa ryb i przetworów rybnych 15.20.00.00-0 Ryby przetworzone i konserwowane 15.22.00.00-6 Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 15.23.40.00-7 Ryby wędzone 15.24.00.00-2 Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone lub/i Część V Dostawa różnych produktów spożywczych, w tym oleju i czekolad 15.80.00.00-6 Rożne produkty spożywcze 15.40.00.00-2 Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.84.20.00-2 Czekolady i wyroby cukiernicze 15.86.00.00-4 Kawa, herbata i podobne produkty 15.85.10.00-8 Produkty mączne 15.32.00.00-7 Soki owocowe i warzywne 15.33.20.00-4 Przetworzone owoce i warzywa 03.14.25.00-3 Jaja 15.87.00.00-7 Przyprawy i przyprawy korzenne lub/i Część VI Dostawa produktów mleczarskich 15.50.00.00-3 Produkty mleczarskie 15.51.00.00-5 Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne 15.54.00.00-5 Produkty serowarskie 15.53..00.00-2 Masło 15.51.00.00-6 Mleko i śmietana lub/i Część VII Dostawa mięs i produktów mięsno- wędliniarskich wieprzowych 15.10.00.00-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.30.00-3 Wieprzowina lub/i Część VIII Dostawa mięs i produktów mięsno- wędliniarskich drobiowych 15.10.00.00-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.20.00-6 Drób lub/i Część IX Dostawa gotowych produktów mącznych chłodzonych (niemrożonych) 15.85.10.00-8 Produkty mączne Szczegółowy wykaz asortymentu na każdą z części stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3.Wykonawca gwarantuje, że dostarczane artykuły i produkty żywnościowe będą I gatunku i będą spełniały wymogi określone przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz aktów wykonawczych do niej. 4.Zamawiający wymaga należytej staranności przy realizacji przedmiotu zamówienia: a) Dostarczane warzywa i owoce muszą być świeże, niezwiędnięte, twarde, bez śladów zepsucia i pleśni, jednolite pod względem wielkości. b) warzywa okopowe ponadto muszą być niepopękane, bez bocznych rozwidleń i rozgałęzień, jednolite pod względem wielkości i odmiany. c) Ziemniaki po ugotowaniu muszą być sypkie, o białej i kremowej barwie oraz o przyjemnym zapachu. 5.Artykuły dostarczane przez Wykonawcę muszą spełniać następujące wymogi: a) Wygląd, tekstura i konsystencja: charakterystyczne dla rodzaju i stopnia rozdrobnienia, konsystencja sypka, bez grudek, niezlepiajająca się przy ucisku, bez zbryleń, delikatna. b) Smak: charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków. c)Zapach: charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków. d) Właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, biologicznych, oznak i pozostałości szkodników, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych. e) Opakowanie: torebki odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe, szczelne. 6. Wszystkie produkty muszą posiadać niezbędne dokumenty dotyczące badań i dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty i atesty wymagane stosownymi przepisami i normami. 7. Dostawy artykułów żywnościowych będą następowały sukcesywnie na podstawie zamówień każdej z placówek wymienionych w ust. 1 przekazywanych telefonicznie, faxem bądź drogą mailową. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość i rodzaj zamawianego asortymentu. 8. Placówka będzie składała zamówienia z jednodniowym wyprzedzeniem w godz. 8.00- 13.00. Dostawa będzie miała miejsce do godz. 7.00 w dniu następnym, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 9. Dostarczane produkty muszą posiadać czytelne etykiety umieszczone na produkcie w sposób uniemożliwiający ich przemieszczanie się, z opisem produktu, terminem ważności, temperaturą przechowywania oraz numerem partii. 10. Dostarczane produkty nie mogą przekraczać ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatność do spożycia, powinny być dostarczane w ich początkowym okresie gwarancji. 11. Wykonawca będzie dostarczał artykuły żywnościowe do każdej z placówek oświatowych wymienionych w ust. 1 na własny koszt i własnymi środkami transportu spełniającymi obowiązujące w dniu realizacji wymogi prawne dotyczące przewozu środków spożywczych. 12. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Przy dostarczaniu mrożonych produktów powinien zapewnić zamrażarki do ich transportu i przechowywania. 13.Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do placówek na okres do następnej dostawy. 14. Wykonawca dokona także rozładunku zamówionego towaru w każdej z placówek oświatowych, o których mowa w ust. 1. Osobą upoważnioną do kontroli jakości dostarczonego towaru w szkołach i przedszkolach będzie pracownik upoważniony przez kierownika danej placówki. 15. W przypadku, gdy w opisie zamówienia, w jakiejkolwiek części Zamawiający użył nazwy własnej dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych równoważnych tj. takich samych lub zbliżonych. 16. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. OpisSzczegółowy wykaz asortymentu na każdą z części stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.Szczegółowy wykaz asortymentu na każdą z części stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.Szczegółowy wykaz asortymentu na każdą z części stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.Szczegółowy wykaz asortymentu na każdą z części stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.Szczegółowy wykaz asortymentu na każdą z części stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.Szczegółowy wykaz asortymentu na każdą z części stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.Szczegółowy wykaz asortymentu na każdą z części stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.Szczegółowy wykaz asortymentu na każdą z części stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.Szczegółowy wykaz asortymentu na każdą z części stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Zespół Obsługi Oświaty i Sportu w Nidzicy |
Ulica | ul. Kolejowa 5 |
Nr domu | 5 |
Miejscowosc | Nidzica |
Kod poczt | 13-100 |
Wojewodztwo | warmińsko-mazurskie |
Tel | 89 6252457 |
Fax | 89 6252457 |
Internet | http://nidzica-zoois.bip-wm.pl/public/ |
Regon | 51033365200000 |
E mail | zoois@nidzica.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 9 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 31/12/2015 |
Wadium | Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w celu potwierdzenia tego warunku. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ złożonego przez wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia |
Wiedza | zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w celu potwierdzenia tego warunku. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ złożonego przez wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia |
Potencjal | zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w celu potwierdzenia tego warunku. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ złożonego przez wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia |
Zdolne | zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w celu potwierdzenia tego warunku. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ złożonego przez wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia |
Sytuacja | zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w celu potwierdzenia tego warunku. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ złożonego przez wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | 1. formularz oferty stanowiący załącznik nr 2a,2b,2c,2d,2e,2f, 2g, 2h, 2i (oddzielny na każdą z części) do SIWZ wraz z zawartym w nim oświadczeniem o zakresie prac, jakie Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy lub podaniem przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 . 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy. 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania. 4. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 2 i 3 powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 6. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączyły wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 7. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których wyżej mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym, określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem- wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Wykonawca składa w formularzy oferty oświadczenie, że w przypadku gdy jego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą podpisze umowę będącą przedmiotem niniejszego postępowania, której wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w granicach unormowania art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013, poz. 907 ze zm.) za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany w niżej wymienionych okolicznościach. 2.1. Zmiany przewidywane w umowie mogą być inicjowane przez zamawiającego lub przez wykonawcę. 2.2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia n/w okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) z uwagi na zmianę stawki podatku VAT - zmiana wynagrodzenia wykonawcy (ceny) o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek tego podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy, 2) skrócenie terminu wykonania zamówienia lub przesunięcie początku wykonywania zamówienia, jeżeli wykonanie zamówienia lub jego części w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie zamawiającego, 3) zmiana treści umowy wynikać będzie z konieczności dostosowania do bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, znowelizowanego bądź wprowadzonego w trakcie wykonywania zamówienia. 3.Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: a) opis zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) obliczenie kosztów zmiany w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2.2 pkt. 1. |
Kryt cena | A |
Spec www | http://nidzica-zoois.bip-wm.pl/public/ |
Spec war | Zespół Obsługi Oświaty i Sportu 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 5 woj. Warmińsko- Mazurskie tel., fax 089*625 24 57 |
Data skl | 08/12/2014 |
Godz skl | 08:00 |
Miejsce | Zespół Obsługi Oświaty i Sportu 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 5 woj. Warmińsko- Mazurskie sekretariat |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |