Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
|
Ulica |
ul Podwale 31-33
|
Nr domu |
31-33
|
Miejscowosc |
Wrocław
|
Kod poczt |
50-040
|
Wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Tel |
(071) 340 38 00
|
Fax |
(071) 782 41 71
|
Internet |
http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
|
E mail |
czaslaw.oczkowicz@dolnoslaska.policja.gov.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja rządowa terenowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
29/12/2014
|
Wadium |
Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 3400,00 zł.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu
|
Wiedza |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu
|
Potencjal |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu
|
Zdolne |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu
|
Sytuacja |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty:
a) dokumentów potwierdzających minimalne parametry oferowanego sprzętu (karty katalogowe, wydruki ze strony internetowej producenta, foldery, prospekty, instrukcje obsługi i inne). Dokumenty winny być złożone formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. W przypadku dołączenia kart katalogowych sprzętu opracowanych przez producenta dostarczanego urządzenia, jeżeli nie udostępnia on dokumentacji w języku polskim, Zamawiający dopuszcza jej wersję w języku angielskim.
b) oświadczenia potwierdzającego zgodność oferowanego asortymentu z wymaganiami opisanymi przez Zamawiającego w załączniku numer 1.1. SIWZ. Treść oświadczenia zawarto w załączniku numer 1.1. do SIWZ.
|
Inne dokumenty |
Oświadczenia i dokumenty wymagane do załączenia w ofercie - niezbędne do przeprowadzenia postępowania.
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ oraz wypełniony i podpisany załącznik nr 1.1. do SIWZ
2. Dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale VI, VII i VIII
3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium
4. W przypadku, gdy wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia: oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego wzór określa załącznik nr 6 do SIWZ.
5. W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo:
W przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
6. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
6.1. Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.2. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony (lidera) do występowania w imieniu konsorcjum, wraz z określeniem zakresu umocowania lidera (pełnomocnictwo: do reprezentowania konsorcjum w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Wymaga się, by pełnomocnictwo było podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów (konsorcjantów). Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych nie dopuszcza się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wybory wykonawcy, z zastrzeżeniem § 8 Istotnych postanowień umowy (załącznik nr 5 do SIWZ):
Strony przewidują możliwość dokonywania zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty w sytuacjach:
a) gdy nastąpiła zmiana oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy lub osób będących przedstawicielami stron;
b) gdy na podstawie zaistniałych okoliczności, polegających w szczególności na:
- zaprzestaniu produkcji podzespołów zaoferowanych urządzeń,
- zaprzestaniu produkcji zaoferowanego urządzenia
Wykonawca nie będzie mógł zrealizować dostawy urządzeń wymienionych w specyfikacji i o parametrach określonych w §1.
c) gdy zmianie ulegnie stawka podatku VAT,
d) gdy zmianie ulegnie numer konta bankowego, na które Zamawiający ma zwrócić zabezpieczenie.
Zmiany, o których mowa w ust. 1 zostaną dokonane na podstawie dokumentów zawierających uzasadnienie zmian oraz wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać wprowadzone, jeżeli obie strony niniejszej umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia. Za dokument zawierający uzasadnienie zmian uważać należy pisemne oświadczenie producenta lub jego polskiego dystrybutora o wycofaniu urządzenia lub podzespołu z produkcji (dystrybucji). Oświadczenie to powinno być datowane datą późniejszą niż dzień złożenia oferty przez Wykonawcę.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
85
|
Kryt 2 |
Okres udzielonej gwarancji
|
Kryt 2p |
15
|
Spec www |
www.dolnoslaska.policja.gov.pl
|
Spec war |
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych: wejście od ul. Podwale 31-33
|
Data skl |
05/12/2014
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - Punkt Obsługi Klienta: wejście od ul. Podwale 31-33
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|