Sukcesywna dostawa artykułów i materiałów biurowych

Publication date 2014-11-27
End date 2014-12-05 09:45:00
Instytucja Centralny Ośrodek Informatyki
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 390424 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów i materiałów biurowych zgodnie z zapotrzebowaniem. Szczegółowe zasady realizacji niniejszego zamówienia określone zostały w cz. II SIWZ oraz cz. III SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centralny Ośrodek Informatyki
Ulica ul. Suwak 3
Nr domu 3
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 90-330
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 250 28 83
Fax 22 250 29 87
Internet www.coi.gov.pl
Regon 10099948900000
E mail przemyslaw.oleszczyk@coi.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej
Rodzaj zam inny Instytucja Gospodarki Budżetowej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje główne dostawy artykułów biurowych, w tym co najmniej dwie dostawy artykułów biurowych odpowiadających przedmiotowi zamówienia w niniejszym postępowaniu o wartości co najmniej 70.000 brutto (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych brutto) każda. W przypadku gdy w ramach realizacji wskazanej w ofercie dostawy, poza zakresem wymaganym przez Zamawiającego, były dostarczane również inne artykuły i sprzęt biurowy (np. tonery, dostawa drukarek, dostawa papieru xero itp.), wykazana musi zostać wartość dotycząca wyłącznie tej części dostawy, która obejmowała artykuły biurowe odpowiadające przedmiotowi zamówienia w niniejszym postępowaniu. Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości dostaw w celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty W przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w pkt III.3.2.-III.3.5 będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, sytuacji finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, którzy w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, stosownie do treści art. 24 ust 2a ustawy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień Umowy, w stosunku do treści Oferty, w przypadku: 1) zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT, 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy, 3) zmiany zakresu, terminu, zasad płatności wynagrodzenia lub sposobu wykonania przedmiotu Umowy na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, 4) w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego limitu kwotowego Umowy określonego w § 5 ust. 1 poprzez zmianę terminu obowiązywania Umowy, tj. jego wydłużenia o maksymalnie 6 miesięcy.
Kryt cena A
Spec www http://coi.ssdip.bip.gov.pl/ oraz www.coi.gov.pl
Spec war Centralny Ośrodek Informatyki, ul. Suwak 3, 02-676 Warszawa (recepcja III p.)
Data skl 05/12/2014
Godz skl 09:45
Miejsce Centralny Ośrodek Informatyki, ul. Suwak 3, 02-676 Warszawa (recepcja III p.)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)