Budowa witaczy, tablic informacyjnych, systemu monitoringu wizyjnego obiektów turystycznych gminy Urszulin, stworzenie terenu rekreacyjnego w miejscowości Urszulin w ramach projektu Po pracy Polesie-zwiększenie atrakcyjności turystycznej obszaru Polesia Zachodniego oraz modernizacja i przebudowa sanitariatów w budynku Zespołu Szkół w Urszulinie.

Publication date 2014-11-28
End date 2014-12-15 12:00:00
Instytucja Gmina Urszulin
Miejscowość Urszulin
Województwo lubelskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Pakiety oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo (CAD)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 247405 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 452000009, 453143004, 451000008, 480000008, 483210004, 452230006, 453000000, 454000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie witaczy, tablic informacyjnych, systemu monitoringu wizyjnego obiektów turystycznych gminy Urszulin, stworzenie terenu rekreacyjnego w miejscowości Urszulin oraz modernizacji i przebudowie sanitariatów w budynku Zespołu Szkół w Urszulinie do wykonania w pięciu zadaniach inwestycyjnych.

ZADANIE NR 1
WYKONANIE WRAZ Z USTAWIENIEM WITACZY NA TERENIE GMINY URSZULIN
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Witacze w ilości 2 sztuk należy wykonać i zamontować w miejscowościach Borysik i Wytyczno, gmina Urszulin.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w materiałach zgłoszeniowych, opisie technicznym i przedmiarach robót - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
ZADANIE NR 2
WYKONANIE WRAZ Z USTAWIENIEM TABLIC INFORMACYJNYCH NA TERENIE GMINY URSZULIN
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wraz z ustawieniem 78 szt. tablic informacyjnych na terenie gminy Urszulin.
1. Tablice informacyjne wzór nr 1. Znaki - słupki wskazujące najważniejsze miejsca w gminie, dwuramienne w ilości 12 szt., na ramionach umieszczone zostaną tabliczki informacyjne stalowe wypukłe. W skład kompletu wchodzi wykonanie 48 szt. tabliczek metalowych wraz z napisami, zabezpieczeniem antykorozyjnym oraz montażem do sklejki wodoodpornej. Treść napisów oraz miejsca montażu słupków zostaną uzgodnione w trakcie realizacji umowy z Zamawiającym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2. Tablice informacyjne wzór nr 2. Znaki - słupki drewniane stanowiące oznakowanie tras turystycznych w gminie Urszulin , w ilości 30 szt. ustawione na fundamentach , mocowane na kotwach do fundamentów tabliczki ze sklejki wodoodpornej. Miejsca montażu słupków zostaną uzgodnione w trakcie realizacji umowy z Zamawiającym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
3. Tablice informacyjne wzór nr 3. Znaki o konstrukcji słupów drewnianych stanowiące oznakowanie tras turystycznych w gminie Urszulin , w ilości 10 szt. ustawione na fundamentach, mocowane na kotwach do fundamentów bez tablic metalowych. Miejsca montażu tablic zostaną uzgodnione w trakcie realizacji umowy z Zamawiającym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
4. Tablice informacyjne wzór nr 4. Znaki - słupy drewniane stanowiące oznakowanie tras turystycznych w gminie Urszulin , w ilości 15 szt. ustawione na fundamentach , mocowane na kotwach do fundamentów, rzeźbiona treść napisu Poleski szlak konny. Miejsca montażu słupów zostaną uzgodnione w trakcie realizacji umowy z Zamawiającym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
5. Tablice informacyjne wzór nr 5. Znaki o konstrukcji słupów drewnianych stanowiące oznakowanie terenu gminy Urszulin , tablice informacyjno-promocyjne w ilości 11 szt. ustawione na fundamentach, mocowane na kotwach do fundamentów bez tablic metalowych. Miejsca montażu tablic zostaną uzgodnione w trakcie realizacji umowy z Zamawiającym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
ZADANIE NR 3
BUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO OBIEKTÓW TURYSTYCZNYCH GMINY URSZULIN
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zadania inwestycyjnego jest budowa system monitoringu wizyjnego obiektów turystycznych Gminy Urszulin.
Przewiduje się budowę systemu monitoringu w ramach projektu w miejscowościach Grabniak, Sumin, Stare Załucze, Urszulin, Wereszczyn, Wielkopole, Wytyczno, Zastawie gmina Urszulin. System monitoringu powinien zapewnić podgląd i rejestrację obrazów ze wszystkich podłączonych kamer.
System zapisu powinien umożliwiać zapis nagrań w przedziale ostatnich 15 dni przy zapisie ciągłym. Powinien on również posiadać możliwość nagrywania, odtwarzania, wyświetlania obrazu oraz backupu dla użytkowników posiadających dostęp przez logowanie się do systemu z poziomu stacji roboczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowo - wykonawczej, przedmiarach robót - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
ZADANIE NR 4
STWORZENIE TERENU REKREACYJNEGO W MIEJSCOWOŚCI URSZULIN
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zadania inwestycyjnego jest budowa - przebudowa terenów gminnych (byłej strzelnicy ) wraz z modelowaniem zieleni, budowa ciągów pieszych zadaszeń i elementów małej architektury w m. Urszulin gmina Urszulin umiejscowionej na działce o nr ewidencyjnym 199, 200.
Charakterystyki projektowanej infrastruktury:
Przebudowa terenów gminnych:
Całkowita dł. projektowanego ciągu pieszego 1225,00 m,
Całkowita pow. projektowanego ciągu pieszego 1840,00 m2,
Całkowita pow. projektowanych utwardzeń 355,0 m2
Całkowita dł. proj. obrzeży 8x30 148,00 m
Całkowita dł. proj. obrzeża betonowe 6x20 2490,00 m2,
Całkowita pow. karczowań 3255,00 m2,
Całkowita pow. projektowanych terenów zieleni 485,00 m2.

Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z §19, §20 i § 21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. nr 25 z 1995 r. poz. 133). Dokumentacja geodezyjno-kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian gruntowych) oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowo - wykonawczej, przedmiarach robót - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
ZADANIE NR 5
MODERNIZACJA I PRZEBUDOWA SANITARIATÓW W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ W URSZULINIE.
Przedmiotem zamówienia są prace budowlane polegające na modernizacji i przebudowie sanitariatów w budynku Zespołu Szkół w Urszulinie przy ul. Szkolnej 23. Pracami objęte będą sanitariaty męski, żeński oraz dla personelu, na parterze i drugim piętrze budynku.
W zakres prac przewidzianych do wykonania wchodzi:
-demontaż istniejących: drzwi, przegród kabin, umywalek, pisuarów, baterii, muszli klozetowych oraz instalacji kanalizacyjnej do pionów,
-usunięcie (skucie) istniejących płytek na ścianach, tam gdzie to konieczne także posadzek,
-naprawienie i wyrównanie tynków,-licowanie ścian płytkami,
-wykonanie nowych posadzek z płytek
-montaż nowych drzwi i przegród kabin
-wykonanie nowych instalacji kanalizacyjnych do pionów,
-dostosowanie sanitariatów na parterze dla potrzeb osób niepełnosprawnych
-montaż nowych pisuarów, umywalek, muszli klozetowych z dostosowaniem dla dzieci w różnym wieku,
-montaż baterii,
-malowanie ścian i sufitów
Wykonawca w trakcie wykonywania zamówienia jest zobowiązany do:
-proponowane typy umywalek, baterii, pisuarów, muszli klozetowych, kolorystyka płytek i ścian i drzwi przed ich zamontowaniem i wykonaniem powinny być uzgodnione z Dyrektorem Zespołu Szkół.
-z powodu planowanego prowadzenia przebudowy w czasie trwania roku szkolnego, prace powinny być wykonywane etapami, tj. w pierwszej kolejności należy wyremontować sanitariaty na drugim piętrze, a po ich odebraniu i uruchomieniu przystąpić do robót w sanitariatach na parterze. Z tych samych względów prace należy prowadzić z uwzględnieniem bezpieczeństwa przebywających w pobliżu dzieci.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.

Opis

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Witacze w ilości 2 sztuk należy wykonać i zamontować w miejscowościach Borysik i Wytyczno, gmina Urszulin.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wraz z ustawieniem 78 szt. tablic informacyjnych na terenie gminy Urszulin.
1. Tablice informacyjne wzór nr 1. Znaki - słupki wskazujące najważniejsze miejsca w gminie, dwuramienne w ilości 12 szt., na ramionach umieszczone zostaną tabliczki informacyjne stalowe wypukłe. W skład kompletu wchodzi wykonanie 48 szt. tabliczek metalowych wraz z napisami, zabezpieczeniem antykorozyjnym oraz montażem do sklejki wodoodpornej. Treść napisów oraz miejsca montażu słupków zostaną uzgodnione w trakcie realizacji umowy z Zamawiającym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2. Tablice informacyjne wzór nr 2. Znaki - słupki drewniane stanowiące oznakowanie tras turystycznych w gminie Urszulin , w ilości 30 szt. ustawione na fundamentach , mocowane na kotwach do fundamentów tabliczki ze sklejki wodoodpornej. Miejsca montażu słupków zostaną uzgodnione w trakcie realizacji umowy z Zamawiającym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
3. Tablice informacyjne wzór nr 3. Znaki o konstrukcji słupów drewnianych stanowiące oznakowanie tras turystycznych w gminie Urszulin , w ilości 10 szt. ustawione na fundamentach, mocowane na kotwach do fundamentów bez tablic metalowych. Miejsca montażu tablic zostaną uzgodnione w trakcie realizacji umowy z Zamawiającym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
4. Tablice informacyjne wzór nr 4. Znaki - słupy drewniane stanowiące oznakowanie tras turystycznych w gminie Urszulin , w ilości 15 szt. ustawione na fundamentach , mocowane na kotwach do fundamentów, rzeźbiona treść napisu Poleski szlak konny. Miejsca montażu słupów zostaną uzgodnione w trakcie realizacji umowy z Zamawiającym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
5. Tablice informacyjne wzór nr 5. Znaki o konstrukcji słupów drewnianych stanowiące oznakowanie terenu gminy Urszulin , tablice informacyjno-promocyjne w ilości 11 szt. ustawione na fundamentach, mocowane na kotwach do fundamentów bez tablic metalowych. Miejsca montażu tablic zostaną uzgodnione w trakcie realizacji umowy z Zamawiającym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.Przedmiotem zadania inwestycyjnego jest budowa system monitoringu wizyjnego obiektów turystycznych Gminy Urszulin.
Przewiduje się budowę systemu monitoringu w ramach projektu w miejscowościach Grabniak, Sumin, Stare Załucze, Urszulin, Wereszczyn, Wielkopole, Wytyczno, Zastawie gmina Urszulin. System monitoringu powinien zapewnić podgląd i rejestrację obrazów ze wszystkich podłączonych kamer.
System zapisu powinien umożliwiać zapis nagrań w przedziale ostatnich 15 dni przy zapisie ciągłym. Powinien on również posiadać możliwość nagrywania, odtwarzania, wyświetlania obrazu oraz backupu dla użytkowników posiadających dostęp przez logowanie się do systemu z poziomu stacji roboczej.Przedmiotem zadania inwestycyjnego jest budowa - przebudowa terenów gminnych (byłej strzelnicy ) wraz z modelowaniem zieleni, budowa ciągów pieszych zadaszeń i elementów małej architektury w m. Urszulin gmina Urszulin umiejscowionej na działce o nr ewidencyjnym 199, 200.
Charakterystyki projektowanej infrastruktury:

Przebudowa terenów gminnych:
Całkowita dł. projektowanego ciągu pieszego 1225,00 m,
Całkowita pow. projektowanego ciągu pieszego 1840,00 m2,
Całkowita pow. projektowanych utwardzeń 355,00 m2,
Całkowita dł. proj. obrzeży 8x30 148,00 m
Całkowita dł. proj. obrzeża betonowe 6x20 2490,00 m
Całkowita pow. karczowań 3255,00 m2,
Całkowita pow. projektowanych terenów zieleni 485,00 m2.

Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z §19, §20 i § 21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. nr 25 z 1995 r. poz. 133). Dokumentacja geodezyjno-kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian gruntowych) oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu.Przedmiotem zamówienia są prace budowlane polegające na modernizacji i przebudowie sanitariatów w budynku Zespołu Szkół w Urszulinie przy ul. Szkolnej 23. Pracami objęte będą sanitariaty męski, żeński oraz dla personelu, na parterze i drugim piętrze budynku.
W zakres prac przewidzianych do wykonania wchodzi:
-demontaż istniejących: drzwi, przegród kabin, umywalek, pisuarów, baterii, muszli klozetowych oraz instalacji kanalizacyjnej do pionów,
-usunięcie (skucie) istniejących płytek na ścianach, tam gdzie to konieczne także posadzek,
-naprawienie i wyrównanie tynków,
-licowanie ścian płytkami,
-wykonanie nowych posadzek z płytek
-montaż nowych drzwi i przegród kabin
-wykonanie nowych instalacji kanalizacyjnych do pionów,
-dostosowanie sanitariatów na parterze dla potrzeb osób niepełnosprawnych
-montaż nowych pisuarów, umywalek, muszli klozetowych z dostosowaniem dla dzieci w różnym wieku,
-montaż baterii,
-malowanie ścian i sufitów
Wykonawca w trakcie wykonywania zamówienia jest zobowiązany do:
-proponowane typy umywalek, baterii, pisuarów, muszli klozetowych, kolorystyka płytek i ścian i drzwi przed ich zamontowaniem i wykonaniem powinny być uzgodnione z Dyrektorem Zespołu Szkół.
-z powodu planowanego prowadzenia przebudowy w czasie trwania roku szkolnego, prace powinny być wykonywane etapami, tj. w pierwszej kolejności należy wyremontować sanitariaty na drugim piętrze, a po ich odebraniu i uruchomieniu przystąpić do robót w sanitariatach na parterze. Z tych samych względów prace należy prowadzić z uwzględnieniem bezpieczeństwa przebywających w pobliżu dzieci.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Urszulin
Ulica ul. Kwiatowa 35
Nr domu 35
Miejscowosc Urszulin
Kod poczt 22-234
Wojewodztwo lubelskie
Tel 082 5713001
Fax 082 5713001
Internet www.ugurszulin.bip.mbnet.pl
Regon 11019787100000
E mail kodar@autograf.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/05/2015
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje: - jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu wraz z ustawieniem tablic informacyjnych ( zad. nr 2 ) (wraz z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, że robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazujących, czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona) w zakresie robót budowlanych przy wykonaniu wraz z ustawieniem tablic informacyjnych o wartości min. 50 tys. zł dotyczy zadania nr 2, - jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu monitoringu wizyjnego ( zad. nr 3) (wraz z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, że robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazujących, czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona) w zakresie robót budowlanych przy wykonaniu monitoringu wizyjnego o wartości min. 60 tys. zł. brutto - dotyczy zadania nr 3, - jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu ciągów pieszych, zadaszeń i elementów małej architektury ( zad. nr 4) (wraz z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, że robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazujących, czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona) w zakresie robót budowlanych przy wykonaniu ciągów pieszych zadaszeń i elementów małej architektury o wartości min. 200 tys. zł. brutto - dotyczy zadania nr 4, - jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub modernizacji budynków użyteczności publicznej ( zad. nr 5) (wraz z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, że robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazujących, czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona) w zakresie robót budowlanych przy budowie lub przebudowie lub modernizacji budynków użyteczności publicznej o wartości min. 40 tys. zł. brutto - dotyczy zadania nr 5.
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, do kierowania robotami w specjalności ogólnobudowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa dla zadania nr 4.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór wykonawcy: a) zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej takimi samymi uprawnieniami. b) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy na innego legitymującego się takimi samymi kwalifikacjami /doświadczeniem zawodowym po uprzedniej akceptacji Zamawiającego. c) zmiany terminów wykonania zamówienia z przyczyn zewnętrznych /np. warunki atmosferyczne/ niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. Termin wykonania umowy może wówczas ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy w sposób należyty. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia tylko w następujących przypadkach: a)wystąpienia robót zamiennych, b)rezygnacji z realizacji części robót, c)wystąpienia robót dodatkowych, d)zmiany stawki podatku VAT wynikającej z obowiązującego prawa. Zamawiający może nie wyrazić zgody na dokonanie zmian postanowień umowy, jeżeli proponowana zmiana może wpłynąć na opóźnienie lub obniżenie jakości przedmiotu zamówienia.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 dodatkowa długość okresu gwarancji w przedziale od 1 do 24 miesięcy
Kryt 2p 5
Spec www www.ugurszulin.bip.mbnet.pl
Spec war Urząd Gminy Urszulin 22-234 Urszulin, ul. Kwiatowa 35
Data skl 15/12/2014
Godz skl 12:00
Miejsce Sekretariat Urzędu Gminy Urszulin 22-234 Urszulin, ul. Kwiatowa 35
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 16) Projekt finansowany jest ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna. Działanie 7.1. Infrastruktura kultury i turystyki, Kategoria III - Infrastruktura turystyki - projekty lokalne RPO WL dotyczy zadań nr 1 do nr 4.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)