Zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek w ramach projektu UCZENIE SIE KLUCZEM DO SUKCESU - książki
Publication date | 2014-11-28 |
End date | 2014-12-08 12:00:00 |
Instytucja | Gmina Miejska Świdnik |
Miejscowość | Świdnik |
Województwo | lubelskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 247677 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 221100004 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest : Zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek w ramach projektu UCZENIE SIĘ KLUCZEM DO SUKCESU - książki 4.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych obejmujących m.in. podręczniki, ćwiczenia, repetytoria, zbiory zadań, itp. związanych z przeprowadzeniem zajęć w ramach projektu UCZENIE SIĘ KLUCZEM DO SUKCESU - Nr umowy o dofinansowanie projektu: 1200/POKL.09.01.02-06-282/13-00 - Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Z uwagi na fakt, że realizacja tego projektu oparta jest - przede wszystkim - na prowadzeniu zajęć edukacyjnych zapoznających młodzież z metodami i technikami uczenia się oraz ułatwiających im proces zdobywania wiedzy z matematyki, języków obcych i przedmiotów rozwijających kompetencje kluczowe, a także zajęć dla uczniów zdolnych - zakup pomocy dydaktycznych będzie podzielony na 4. zestawy uzależnione od rodzajów prowadzonych zajęć: - dla uczniów zdolnych (10 grup); - z matematyki z zastosowaniem poznanych technik i metod uczenia się (82 grupy); - z języków obcych z zastosowaniem poznanych technik i metod uczenia się (78 grup); - rozwijających kompetencje kluczowe (biologia, chemia, geografia, WOS, j.polski, historia, fizyka, informatyka) z zastosowaniem poznanych technik i metod uczenia się (80 grup). W ramach wykonania zamówienia Dostawca zobowiązuje się do dostawy na własny koszt i ryzyko pomocy dydaktycznych określonych w załącznikach nr 1, nr 2, nr 3 nr 4 do dokumentacji przetargowej dla ww. grup zajęciowych do niże wymienionych szkół: - II Liceum Ogólnokształcące im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego i Gimnazjum nr 2 im. Lotników Polskich w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1, ul. Wojska Polskiego 27 w Świdniku. - Gimnazjum nr 1 im. Jana Pawła II, ul. Kopernika 9 w Świdniku - Gimnazjum nr 3 im. Noblistów Polskich w Zespole Szkół Nr 2, ul. Jarzębinowa 6 w Świdniku. Dostawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. Na dostarczone pomoce Dostawca udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Dostarczone przez Wykonawcę pomoce dydaktyczne powinny być nowe (nieużywane), pełnowartościowe, nieuszkodzone, wolne od wad, nieobciążone prawami osób trzecich oraz spełniające warunki określone w SIWZ wymagania, a także w opakowaniach zabezpieczających przed uszkodzeniem w czasie transportu. Jako podstawa określenia wartości zamówienia została przyjęta suma iloczynów liczby egzemplarzy książek i ceny jednostkowej brutto podanych w wykazie. Informacje dodatkowe w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: 1.W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że Dostawca dostarczył pozycje nie wymienione w wykazie książek i/lub w ilości niezgodnej z wykazem i/lub wadliwe i/lub nie zgodne z wymogami Zamawiającego, Zamawiający odmówi dokonania ich odbioru i wezwie Wykonawcę do dostarczenia książek zgodnych z wymogami Zamawiającego. Reklamacja ta będzie realizowana niezwłocznie po zgłoszeniu jej przez Zamawiającego, jednak, nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia, na koszt własny Dostawcy. 2. Jeżeli po zawarciu umowy, którakolwiek z pozycji książkowych wymienionych w Załączniku nr 1, 2, 3, 4 do SIWZ Zestawy pomocy dydaktycznych nie będzie dostępna na rynku księgarskim, Wykonawca po udokumentowaniu tego faktu oraz po akceptacji tego stanu przez Zamawiającego jest zobowiązany do zastąpienia brakującej na rynku księgarskim danej pozycji pozycją o podobnym zakresie tematycznym, który musi zostać uzgodniony z Zamawiającym oraz w cenie nie wyższej, niż cena książki zaoferowanej (z zastrzeżeniem pkt 3). W takim przypadku Zamawiający i Dostawca ustalają nowy termin dostawy zamienników, nie dłuższy jednak niż 14 dni dodanych do terminu, o którym mowa w § 3 ust.1 umowy, nie później jednak, niż do dnia 19.12.2014r. 3. W przypadku braku odpowiedzi w terminie wymienionym w pkt 2 lub w przypadku, gdy Zamawiający zrezygnuje z zamienników, Dostawca może dostarczyć książki bez dostępnych pozycji. W takim przypadku wartość wynagrodzenia brutto ulega zmniejszeniu o cenę danej pozycji, proporcjonalnie. 4. W przypadku ukazania się w trakcie trwania procedury przetargowej, jak też po jej ostatecznym i prawomocnym zakończeniu, nowej edycji książek stanowiących przedmiot niniejszej umowy Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia najbardziej aktualnego jej wydania, co jednak nie upoważnia Dostawcy do zmiany ceny zaoferowanej przez niego w ramach postępowania przetargowego i zwiększenia jego wynagrodzenia z tytułu realizacji umowy dotyczącej przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością i w zgodzie ze wszelkimi normami prawnymi oraz obowiązującymi w tym przepisami w tym zakresie. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Miejska Świdnik |
Ulica | ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15 |
Nr domu | 15 |
Miejscowosc | Świdnik |
Kod poczt | 21-040 |
Wojewodztwo | lubelskie |
Tel | (081) 468 66 25 |
Fax | 081 751 76 08 |
Internet | http://www.umswidnik.bip.lubelskie.pl/ |
E mail | zampub@swidnik.umgov.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 14 |
Wadium | 0 PLN |
Zaliczka | Nie |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Inne dokumenty | 1.W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 2.W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian zawartej umowy oraz określa warunki takich zmian w zakresie: a) zmiany ceny za wykonanie zamówienia w przypadku: - ustawowej zmiany podatku VAT, - odstąpienia przez Zamawiającego od realizacji wybranych tytułów, wynagrodzenie brutto określone w umowie ulega proporcjonalnemu zmniejszeniu o wartość tytułów, które nie będą dostarczone, - wycofania tytułów z rynku, wynagrodzenie brutto określone w umowie ulega proporcjonalnemu zmniejszeniu o wartość tytułów, które nie będą dostarczone, - udzielenia Zamawiającemu przez Dostawcę dodatkowych rabatów w trakcie trwania realizacji zamówienia, b) zmiany w obszarze przedmiotu zamówienia w przypadku: - wycofania tytułów z rynku. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 95 |
Kryt 2 | tarmin dostawy |
Kryt 2p | 5 |
Spec www | http://umswidnik.bip.lubelskie.pl |
Spec war | Urząd Miasta Świdnik, 21-040 Świdnik ul.Kard.St.Wyszyńskiego 15 , pok. 218 |
Data skl | 08/12/2014 |
Godz skl | 12:00 |
Miejsce | Urząd Miasta Świdnik, 21-040 Świdnik ul.Kard.St.Wyszyńskiego 15 , pok. 105 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych obejmujących m.in. podręczniki, ćwiczenia, repetytoria, zbiory zadań, itp. związanych z przeprowadzeniem zajęć w ramach projektu UCZENIE SIĘ KLUCZEM DO SUKCESU - Nr umowy o dofinansowanie projektu: 1200/POKL.09.01.02-06-282/13-00 - Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. |
Czy uniewaznienie | Nie |