Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Miejskich nr 1 w Mińsku Mazowieckim w roku kalendarzowym 2015
Publication date | 2014-11-28 |
End date | 2014-12-08 10:00:00 |
Instytucja | Zespół Szkół Miejskich Nr 1 |
Miejscowość | Mińsk Mazowiecki |
Województwo | mazowieckie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 247891 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 150000008, 30000001 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Miejskich nr 1 w Mińsku Mazowieckim w roku kalendarzowym 2015. 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części: Część nr 1: artykuły ogólnospożywcze (zał.nr 2 do SIWZ) Kod CPV: 15000000-8, 03000000-1 Część nr 2: warzywa i owoce (zał. nr 2 do SIWZ) Kod CPV: 03000000-1 Część nr 3: Drób (zał. nr 2 do SIWZ) Kod CPV: 15000000-8 Część nr 4: Mięso i wędliny (zał. nr 2 do SIWZ) Kod CPV: 15000000-8 2. Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz asortymentowo-cenowy będący integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2) /części 1-4/. 3. Produkty żywnościowe muszą być dostarczane samochodem własnym dostawcy, w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym lub opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego. 4. Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego (m.in.odpowiednie normy jakościowe lub atesty,odpowiednie oznakowanie- data minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia;odpowiedni sposób przewożenia towarów - zachowanie rozdzielności transportu,odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu). 5. Dostawy będą dokonywane partiami w związku z sukcesywnymi potrzebami Zamawiającego. Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następować telefonicznie, faksem, e-mailem lub osobiście przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw do godz. 10.00. 6. Zamówiony towar należy dostarczyć w godzinach od 6.30 -7.30 dnia wskazanego przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia dostarczonych artykułów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia produktu lub będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. 8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. OpisSukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (zał. nr 2 do SIWZ, część 1) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2015r. do 31.12.2015r. z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego.Sukcesywna dostawa warzyw i owoców określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (zał. nr 2 do SIWZ, część 2) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2015r. do 31.12.2015r. z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego.Sukcesywna dostawa drobiu określonego w formularzu asortymentowo-cenowym (zał. nr 2 do SIWZ, część 3) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2015r. do 31.12.2015r. z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego.Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (zał. nr 2 do SIWZ, część 4) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2015r. do 31.12.2015r. z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Zespół Szkół Miejskich Nr 1 |
Ulica | ul. Kopernika 9 |
Nr domu | 9 |
Miejscowosc | Mińsk Mazowiecki |
Kod poczt | 05-300 |
Wojewodztwo | mazowieckie |
Tel | 25 7582122 |
Fax | 25 7582122 |
Internet | www.sp1kopernik.pl |
Regon | 14611432500000 |
E mail | sp1minskmaz@op.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Jednostka samorządowa |
Rodzaj zam inny | Jednostka samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 4 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data roz | 02/01/2015 |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych -(załącznik nr 4 do SIWZ) oraz dokumentu potwierdzającego wdrażanie, bądź stosowanie wdrożonego systemu HACCP- (załącznik nr 8 do SIWZ). Zamawiający wymaga również w tym zakresie, by Wykonawca złożył oświadczenie, że oferowane produkty spożywcze są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z art. 61 i 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia-(załącznik nr 7 do SIWZ). |
Wiedza | Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych -(załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest również wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje przynajmniej jedną dostawę artykułów żywnościowych na kwotę min. 20 000,00 zł. brutto) - (załącznik nr 9 do SIWZ). |
Potencjal | Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych -(załącznik nr 4 do SIWZ). |
Zdolne | Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych -(załącznik nr 4 do SIWZ). |
Sytuacja | Dla uznania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, Zamawiający wymaga, by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych -(załącznik nr 4 do SIWZ). |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 3 | Tak |
Inne dokumenty | 1. Wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ) 2. Wypełnione formularze asortymentowo-cenowe ( zał. nr 2 do SIWZ) /części 1- 4/ 3. Podpisany projekt umowy (zał. nr 3 do SIWZ) 4. Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (zał. nr 6 do SIWZ) 5. Oświadczenie o dopuszczeniu produktów do obrotu (zał. nr 7 do SIWZ) 6. Oświadczenie o stosowaniu lub wdrażaniu HACCP (zał. nr 8 do SIWZ) 7. Informacja- grupa kapitałowa (zał. nr 10 do SIWZ) 8. Zobowiązanie innych podmiotów (zał. nr 12 do SIWZ) 9. Wykonawcy korzystający z zasobów innych przedmiotów przedkładają dokumenty dotyczące tego podmiotu wymienione w III.4.2) oraz oświadczenie podmiotu o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz składek społecznych i zdrowotnych. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający, działając w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Pzp określa następujące okoliczności, które mogą spowodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1) ustawowa zmiana stawki podatku VAT, 2) zmiana wartości zamówienia do 20% w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci lub zaprzestania działalności stołówki. |
Kryt cena | A |
Spec www | www.sp1kopernik.minskmazowiecki.pl |
Spec war | Zespół Szkół Miejskich nr 1 w Mińsku Mazowieckim (sekretariat), ul. Kopernika 9, 05-300 Mińsk Mazowiecki, poniedziałek - piątek w godz. 8.00 - 15.00 |
Data skl | 08/12/2014 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Zespół Szkół Miejskich nr 1 w Mińsku Mazowieckim (sekretariat), ul. Kopernika 9, 05-300 Mińsk Mazowiecki |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |