dostawa artykułów żywnościowych do Internatu Zespołu Szkół nr 3 im. Jana III Sobieskiego w Szczytnie w 2015 r.

Publication date 2014-11-28
End date 2014-12-05 10:00:00
Instytucja Zespół Szkół Nr 3 im. Jana III Sobieskiego
Miejscowość Szczytno
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Warzywa przetworzone,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Przyprawy i przyprawy korzenne,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 390794 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 155000008, 151000009, 151311305, 152000000, 32000003, 153311709, 154000002, 155000003, 158700007, 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do internatu Zespołu Szkół nr 3 im. Jana III Sobieskiego w Szczytnie do 31 grudnia 2015 r. niżej wymienionego asortymentu:
Część 1 Dostawa mięsa i wędlin
Część 2 Dostawa nabiału
Część 3 Dostawa pieczywa
Część 4 Dostawa warzyw i owoców
Część 5 Dostawa warzyw i owoców mrożonych
Część 6 Dostawa ryb
Część 7 Dostawa jaj
Część 8 Dostawa artykułów spożywczych

Przedmiot zamówienia będzie realizowany w 8 częściach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1-8 do SIWZ, stanowiących formularz ofertowy.
Wszędzie, gdzie Zamawiający użył nazw własnych, znaków lub pochodzenia z uwagi, że nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Zamawiający dopuszcza artykuły równoważne o walorach smakowych i jakościowych co najmniej takich jak podane.

Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ, stanowiącym formularz ofertowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ, stanowiącym formularz ofertowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ, stanowiącym formularz ofertowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ, stanowiącym formularz ofertowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ, stanowiącym formularz ofertowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ, stanowiącym formularz ofertowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ, stanowiącym formularz ofertowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ, stanowiącym formularz ofertowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Szkół Nr 3 im. Jana III Sobieskiego
Ulica ul. Lanca 10
Nr domu 10
Miejscowosc Szczytno
Kod poczt 12-100
Wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Tel 089 624 28 18
Fax 089 624 28 18
Internet www.loszczytno.edu.pl
Regon 51954718800000
E mail loszczytno@wp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 8
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2015
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Załącznik nr 10 do specyfikacji zawiera wzór umowy, jaka zostanie podpisana z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę. 2. Zmiana danych kontrahenta ( nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej). 3 Strony dopuszczają możliwość zmiany cen w przypadku zmiany stawki podatku VAT. 4. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie jednego miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Dostawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin dostawy towaru
Kryt 2p 10
Spec www www.loszczytno.edu.pl zakładka BIP
Spec war Zespół Szkół nr 3 im. Jana III Sobieskiego ul. Lanca 10 12-100 Szczytno pok. kierownika gospodarczego
Data skl 05/12/2014
Godz skl 10:00
Miejsce SEKRETARIAT Zespołu Szkół nr 3 im. Jana III Sobieskiego ul. Lanca 10 12-100 Szczytno
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Inne dokumenty a) oświadczenie o spełnieniu warunków, określonych w art. 22 ust 1 ustawy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (zał. nr 9 do SIWZ), c) zaparafowany projekt umowy wraz z wypełnionymi załącznikami do umowy, d) dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej, jakie Wykonawca winien dołączyć do formularza oferty: lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. (zał. nr 11 do SIWZ)

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)