Dostawa materiałów papierniczo - biurowych niezbędnych do bieżącej pracy Urzędu Miejskiego w Jaworznie w I półroczu 2015r.

Publication date 2014-11-28
End date 2014-12-08 10:45:00
Instytucja Urząd Miejski
Miejscowość Jaworzno
Województwo śląskie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 391300 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 301976442
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów papierniczo - biurowych niezbędnych do bieżącej pracy Urzędu Miejskiego w Jaworznie w I półroczu 2015r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Miejski
Ulica ul. Grunwaldzka 33
Nr domu 33
Miejscowosc Jaworzno
Kod poczt 43-600
Wojewodztwo śląskie
Tel 032 6181500, 6181586
Fax 032 6181501
Internet www.jaworzno.pl
Regon 00064940400000
E mail zamowienia@um.jaworzno.pl
Czy obowiazkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/06/2015
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczególnego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczególnego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczególnego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczególnego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczególnego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wypełniony ofertowy z ceną ofertową netto i brutto za realizację minimalnego zakresu zamówienia, zakresu zamówienia poddanego prawu opcji oraz maksymalnego zakresu zamówienia, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ. 3. Wypełniony formularz stanowiący załącznik do SIWZ, zawierający zestawienie ilości (minimalny i maksymalny zakres zamówienia), cen jednostkowych, wartości netto oferowanych produktów oraz łączne wartości netto, VAT i brutto. 4. Wykonawca, który zamierza wykonać zamówienie przy udziale podwykonawcy, musi wyraźnie w ofercie wskazać jaką część wykonywać będzie w jego imieniu podwykonawca. Należy w tym celu wypełnić odpowiednio stosowny punkt w formularzu ofertowym. W przypadku gdy wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzu nie dotyczy lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli wykonawca pozostawi ten punkt formularza nie wypełniony (puste pole), zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, bez udziału podwykonawców. 5. W przypadku, gdy wykonawca powołuje się na zasoby podwykonawcy, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, tj. w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga, oprócz wskazania części zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy, podania nazwy (firmy) tego podwykonawcy. 6. W przypadku gdy wykonawca działa przez pełnomocnika, zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.bip.jaworzno.pl
Spec war Urząd Miejski w Jaworznie, ul. Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, Biuro Zamówień Publicznych
Data skl 08/12/2014
Godz skl 10:45
Miejsce Urząd Miejski w Jaworznie, ul. Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, punkt informacyjny
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Umowa ramowa - nie przewidywana. Dynamiczny system zakupów - nie przewidywany. Dialog techniczny-nie zastosowany. Zamawiający przewiduje, że wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. Kody CPV dodatkowe przedmioty (uzupełnienie sekcji II. 1.6 ogłoszenia): 22816100-4; 30199500-5; 30199230-1; 22816200-5; 22851000-0; 30199410-7; 30192500-6; 30192113-6; 30192125-3. Pozostałe CPV podano w załączniku do SIWZ.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)