Świadczenie usług konserwacji i naprawy elektronicznych urządzeń systemów stosowanych w technicznej ochronie obiektów wojskowych Nr -52/14/N.

Publication date 2014-11-28
End date 2014-12-08 12:00:00
Instytucja 41 Baza Lotnictwa Szkolnego
Miejscowość Dęblin
Województwo lubelskie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 391338 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 506100004, 506100001, 503000008, 722500002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji i naprawy elektronicznych urządzeń systemów stosowanych w technicznej ochronie obiektów wojskowych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie oraz jednostek znajdujących się na jej zaopatrzeniu.

2. Przedmiotowe usługi będą świadczone na rzecz następujących jednostek:

1 Jednostki Wojskowej 4929, 08-521 Dęblin ul. Brygady Pościgowej 5
2 Jednostki Wojskowej 4461,08-521 Dęblin ul. Dywizjonu 303 nr 12
3 Samodzielny Sektor Zabezpieczenia Teleinformatycznego, 08-521 Dęblin ul. Lotników Polskich 3 bud. 8
4 Centrum Szkolenia Inżynieryjno - Lotniczego, 08-521 Dęblin ul. 23 Lotniczej Eskadry Szkolnej 7
5 Jednostka Wojskowa 3248, 08-530 Dęblin ul. Saperów 5
6)Wojskowa Komenda Uzupełnień w Białej Podlaskiej, 21-500 Biała Podlaska Aleja Tysiąclecia 28
7 Wojskowa Komenda Uzupełnień w Puławach, 24-100 Puławy ul. J. Piłsudskiego 93;
8 Jednostka Wojskowa 3533, 24-100 Puławy, Klikawa
9 Jednostka Wojskowa 2031, 21-500 Biała Podlaska, Roskosz
10 Jednostka Wojskowa 3411, 21-500 Biała Podlaska, Roskosz
11 Jednostka Wojskowa 4228 Skład Stawy 08-530 Dęblin, Osiedle Stawy;
12 Jednostka Wojskowa 4228 Skład Dęblin 08-530 Dęblin ul. Saperów 3
13 Jednostka Wojskowa 4228 Skład Stężyca 08-540 Stężyca ul. Dęblińska 149;
14 Jednostka Wojskowa 4784 Głusiec, 26-922 Sieciechów;

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach do niniejszej SIWZ.

4. Warunki i zasady realizacji niniejszego zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ.

5. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia zamawiający podkreśla, że uważa świadczenie usług konserwacji i naprawy elektronicznych urządzeń systemów stosowanych w technicznej ochronie obiektów wojskowych jako kluczowe części tegoż zamówienia.
W związku z powyższym zamawiający wymaga osobistego świadczenia przedmiotowych usług przez wykonawcę, z którym zostanie podpisana umowa.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 41 Baza Lotnictwa Szkolnego
Ulica ul. Brygady Pościgowej 5
Nr domu 5
Miejscowosc Dęblin
Kod poczt 08-521
Wojewodztwo lubelskie
Tel 81 551 75 25
Fax 81 551 95 36
Internet www.41blsz.wp.mil.pl
Regon 06145692000000
E mail przetargi.41blsz@wp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Jednostka Wojskowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji lub Ministerstwo Spraw Wewnętrznych w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, stosownie do treści art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia Dz. U. z 2014 r. poz. 1099 konserwacji systemów i urządzeń alarmowych, stosownie do treści art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia Dz. U. z 2014 r. poz. 1099 ważne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego co najmniej III stopnia o klauzuli POUFNE stosownie do treści art. 55 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych Dz. U. Nr 182, poz. 1228
Wiedza Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje: co najmniej 1 jedno zamówienie obejmujące konserwację i naprawę systemów alarmowych na łączną kwotę już zrealizowanych usług minimum 160 000,00 zł brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów czy usługi te zostały wykonane należycie W przypadku, gdy wartość zamówienia umowy jest określona w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień publikacji ogłoszenia.
Potencjal Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym spełnią Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają specjalistyczny sprzęt pozwalający na właściwą realizację zamówienia obejmujący a samochód serwisowy przystosowany do przewożenia specjalistycznego sprzętu; b drabina o długości 4 m, przystawna c miernik pojemności akumulatorów d miernik uniwersalny do pomiarów wartości elektrycznych e tester dymu i CO f lutownica gazowa g laptop z interfejsem do podłączenia do centrali
Zdolne Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia spełnią Wykonawcy, którzy wykażą, dysponują Pracownikiem nadzoru koordynatorem, osobą nadzorującą realizację niniejszego zamówienia posiadającym a legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego; b uprawnienia projektowe, instalatorskie do systemów klasy SA 3 SA 4 c ważne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE d ważne zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie informacji niejawnych Pracownikami technicznymi konserwatorami osobami realizującymi niniejsze zamówienie co najmniej 2 osoby posiadającymi: a legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego; b uprawnienia projektowe, instalatorskie do systemów klasy SA 3, SA 4 c ważne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE d ważne zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie informacji niejawnych;
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr 2 do SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Określenie usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie (na podstawie § 1 ust. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2013, poz. 231): zamówienie obejmujące konserwację i naprawę systemów alarmowych na łączną kwotę już zrealizowanych usług minimum 160 000,00 zł brutto. Zamawiający nie wymaga informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Z wykazu musi wynikać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonawca wykonał lub wykonuje konserwację i naprawę systemów alarmowych na łączną kwotę już zrealizowanych usług minimum 160 000,00 zł brutto.
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1) jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 ustawy, to w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji tych podmiotów (wraz z ofertą). 2 Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w części III 4.3.1) , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawione do reprezentacji złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub przed notariuszem. Dokument ten musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (wraz z ofertą). 3) .W przypadku wykonawców działających przez pełnomocnika pełnomocnictwo do podpisania oferty i jej załączników, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów rejestracyjnym. wykonawcy, należy do oferty W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę y nie wymienią ą e w dokumencie rejestracyjnym ewidencyjnym wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza lub osoby udzielające pełnomocnictwa (wraz z ofertą). aktualności pełnomocnictwa. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedłożenia umowy regulującej ich współpracę (np. umowa spółki cywilnej) w zakresie obejmującym wykonanie zamówienia. 4). W przypadku wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo do podpisania oferty i jej załączników, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5) Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedłożenia umowy regulującej ich współpracę, np. umowa spółki cywilnej, umowa konsorcjum w zakresie obejmującym wykonanie zamówienia. Zaleca się, aby z treści tej umowy wynikały w szczególności: zasady współdziałania, zakres współuczestnictwa i podziału obowiązków w wykonaniu przedmiotu zamówienia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wykonawca nie może dokonać przelewu wierzytelności wynikających z Umowy bez pisemnej zgody Zamawiającego. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy za wyjątkiem zmian w Załączniku do Instrukcji Bezpieczeństwa przemysłowego spowodowanych udokumentowaną chorobą pracownika, rozwiązaniem z pracownikiem umowy o pracę utratą przez pracownika uprawnień lub licencji utratą przez pracownika poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, 5 zwiększeniem ilości pracowników wyznaczonych do realizacji Umowy. 3.Zmiana Załącznika do Instrukcji Bezpieczeństwa przemysłowego wymaga pisemnego, uzasadnionego wniosku Wykonawcy, zawierającego dokumenty, o których mowa w Załączniku do Instrukcji Bezpieczeństwa przemysłowego w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem 4.Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie zmiany Zamawiającego w przypadku zmian organizacyjnych polegających na reorganizacji, z której będzie wynikało, iż obowiązki Zamawiającego przejmie inna jednostka organizacyjna resortu Obrony Narodowej na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym cesja praw i obowiązków Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w umowie w stosunku do treści oferty, która będzie zawarta w wyniku prowadzonego postępowania. Zmiany mogą dotyczyć lokalizacji obiektów objętych konserwacją lub ich likwidacji, które mogą być następstwem zmian organizacyjnych bądź zmian dokonywanych w wyniku prowadzonej profesjonalizacji Sił Zbrojnych. W takim wypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie proporcjonalnemu zmniejszeniu. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość renegocjacji wartości umowy, w przypadku ustawowej zmiany obowiązujących stawek podatku VAT, w zakresie wynikającym z tej zmiany. 7.Zmiany umowy mogą być dokonywane w zakresie dopuszczonym przez ustawę Prawo zamówień publicznych, wymagają zgodnej woli stron oraz zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności. 8. W sprawach nieuregulowanych Umową mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, Kodeksu Cywilnego oraz innych powszechnie obowiązujących aktów prawnych. 9. Wszelkie spory wynikłe z realizacji umowy strony będą starały się rozwiązać na drodze postępowania polubownego. W przypadku niemożności rozstrzygnięcia sporu w drodze postępowania polubownego, strony poddadzą spór pod rozwiązanie sądowi powszechnemu, właściwemu dla siedziby Zamawiającego. 10. Strony zobowiązują się do niezwłocznego, wzajemnego poinformowania o zmianie swojego adresu zamieszkania/siedziby, danych osobowych/rejestrowych, rachunku bankowego itp. Brak takiego powiadomienia będzie skutkować tym, iż korespondencja, przekazy pieniężne i przelewy bankowe kierowane na dotychczasowy adres, rachunek bankowy będą przez strony traktowane jako doręczone
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 cena brutto za 1 roboczogodzinę naprawy awaryjnej
Kryt 2p 10
Kryt 3 gotowość do usunięcia awarii znaczenie
Kryt 3p 10
Spec www www.41blsz.wp.mil.pl
Spec war 41 Baza Lotnictwa Szkolnego, 08-521 Dęblin, Lotnisko bud. 205 Sekcja Zamówień Publicznych pokój 304 w godz. 7.30-15.30 lub pocztą po wpłacie 40 zł, na konto 24 1010 1339 0016 3100 0000.
Data skl 08/12/2014
Godz skl 12:00
Miejsce 41 Baza Lotnictwa Szkolnego, 08-521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej 5, Budynek Nr 226, pokój nr 7 Kancelaria Jawna
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Inf dodat Na podstawie art. 24 ust. 2a. ustawy Prawo zamówień publicznych - zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)