Sukcesywna dostawa mięsa, wędlin i drobiu do Domu Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie w roku 2015.

Publication date 2014-11-28
End date 2014-12-05 10:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie
Miejscowość Borne Sulinowo
Województwo zachodniopomorskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 391360 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 151311006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa mięsa, wędlin i drobiu do Domu Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie w roku 2015.

1. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załączony formularz cenowy - załącznik nr2. Podane w formularzu cenowym wielkości dostaw są ilościami szacunkowymi w trakcie realizacji zamówienia. Rzeczywista wielkość dostaw będzie wynikała z bieżących potrzeb zamawiającego - zamówienie telefoniczne lub faksem przez wyznaczonego pracownika. Z tytułu nie zrealizowania całości dostaw, wykonawcy nie przysługują roszczenia wobec Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie także możliwość zamówienia większej ilości artykułów niż podane w specyfikacji jednak z tego powodu nie może ulec zmianie wartość całego zamówienia.

2. Dostawa przedmiotu umowy odbywać się będzie sukcesywnie w ilościach i asortymencie zgodnym z zamówieniem. Zamawiający będzie składał Wykonawcy zamówienie telefoniczne na 24 godz. przed planowanym terminem dostawy, określając ilość, rodzaj asortymentu oraz termin dostawy. Zamówienie będzie składane telefonicznie lub faksem.

3. Dowodem dostawy będzie faktura wystawiona przez Wykonawcę na zamówioną ilość i rodzaj przedmiotu umowy.

4. Zamawiający dopuszcza różnicę pomiędzy zamówioną a dostarczona ilością towaru. Rożnica ta może wynosić maksymalnie do 5% ilości zamówionego towaru jednak nie więcej niż 200g dla każdego asortymentu.

5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy partiami do magazynu Zamawiającego, na własny koszt, specjalistycznym transportem spełniającym wszelkie wymagania w zakresie transportu towarów będących przedmiotem niniejszej umowy określonych przez aktualnie obowiązujące przepisy prawa. Dostawa odbywać się będzie trzy razy w tygodniu - w poniedziałek, środę i piątek (do godz. 11.00)

6. Artykuły spożywcze powinny być najlepszej jakości, świeże, z wymaganym okresem przydatności do spożycia upływającym po wykonaniu dostaw artykułów spożywczych na rzecz Zleceniodawcy. Dla mięs i drobiu świeżego minimalny termin do spożycia nie może być krótszy niż 4 dnia licząc od dnia dostawy.

7. Produkty powinny być opakowane i posiadać oznakowanie z zgodnie z obowiązującymi przepisami. Opakowania muszą być przeznaczone do kontaktu z żywnością.

8.Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przyjęcia artykułów spożywczych w przypadku nie spełnienia warunków określonych w pkt. 6 i 7 lub w przypadku stwierdzenia że produkt jest niepełnowartościowy, na koszt i ryzyko Wykonawcy. W takim przypadku Towar musi być wymieniony przez Wykonawcę na spełniający powyższe wymagania w ciągu 24 godzin

Opis

Dostawa mięsa i wędlin w wielkości i zakresie określonym w SIWZ..Dostawa drobiu w zakresie i wielkości zawartej w SIWZ..

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dom Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie
Ulica ul. Szpitalna 5
Nr domu 5
Miejscowosc Borne Sulinowo
Kod poczt 78-449
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 94 3733880
Fax 94 37 338 80 wew. 122
Internet www.dpsborne.eu
Regon 33034809300000
E mail dps@dpsborne.eu
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Dom Pomocy Społecznej
Rodzaj zam inny Dom Pomocy Społecznej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających o wartości nie większej niż 20% zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od dnia podpisania umowy w zakresie ustalonym w zamówieniu podstawowym.
Czas D
Data zak 31/12/2015
Zaliczka Nie
Uprawnienie Przedstawienie aktualnego odpisu lub zaświadczenia o wpisie do KRS lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Oświadczenie o wdrożonym systemie HACCP
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: 1. zmiana danych, podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); 2 obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę, (może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia Aneksu do umowy); 3. zmiana stawki podatku VAT - cena netto nie ulega zmianie; 4. brak wyrobu stanowiącego przedmiot umowy, na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) - istnieje możliwość zastąpienia wyrobem równoważnym o tych samych lub wyższych parametrach i zastosowaniu - po cenie nie wyższej niż w ofercie stanowiącej załącznik do niniejszej umowy; 5. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku niepełnej realizacji przedmiotu umowy, w okresie jej obowiązywania, przy zachowaniu jej wartości (nie dłużej niż o 90 dni). 6. Okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być szczegółowo uzasadnione i udokumentowane przez stronę występującą z propozycją zmiany umowy.
Kryt cena A
Spec www www.dps.bornesulinowo.ibip.pl
Spec war Dom Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie, pok. nr 10 sekretariat, ul. Szpitalna 5, 78-449 Borne Sulinowo..
Data skl 05/12/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Dom Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie, pok. nr 10 sekretariat, ul. Szpitalna 5, 78-449 Borne Sulinowo.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Ilosc czesci 2

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)