Sukcesywna dostawa mięsa, wędlin i drobiu do Domu Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie w roku 2015.
Publication date | 2014-11-28 |
End date | 2014-12-05 10:00:00 |
Instytucja | Dom Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie |
Miejscowość | Borne Sulinowo |
Województwo | zachodniopomorskie |
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 391360 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 151311006 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Sukcesywna dostawa mięsa, wędlin i drobiu do Domu Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie w roku 2015. 1. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załączony formularz cenowy - załącznik nr2. Podane w formularzu cenowym wielkości dostaw są ilościami szacunkowymi w trakcie realizacji zamówienia. Rzeczywista wielkość dostaw będzie wynikała z bieżących potrzeb zamawiającego - zamówienie telefoniczne lub faksem przez wyznaczonego pracownika. Z tytułu nie zrealizowania całości dostaw, wykonawcy nie przysługują roszczenia wobec Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie także możliwość zamówienia większej ilości artykułów niż podane w specyfikacji jednak z tego powodu nie może ulec zmianie wartość całego zamówienia. 2. Dostawa przedmiotu umowy odbywać się będzie sukcesywnie w ilościach i asortymencie zgodnym z zamówieniem. Zamawiający będzie składał Wykonawcy zamówienie telefoniczne na 24 godz. przed planowanym terminem dostawy, określając ilość, rodzaj asortymentu oraz termin dostawy. Zamówienie będzie składane telefonicznie lub faksem. 3. Dowodem dostawy będzie faktura wystawiona przez Wykonawcę na zamówioną ilość i rodzaj przedmiotu umowy. 4. Zamawiający dopuszcza różnicę pomiędzy zamówioną a dostarczona ilością towaru. Rożnica ta może wynosić maksymalnie do 5% ilości zamówionego towaru jednak nie więcej niż 200g dla każdego asortymentu. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy partiami do magazynu Zamawiającego, na własny koszt, specjalistycznym transportem spełniającym wszelkie wymagania w zakresie transportu towarów będących przedmiotem niniejszej umowy określonych przez aktualnie obowiązujące przepisy prawa. Dostawa odbywać się będzie trzy razy w tygodniu - w poniedziałek, środę i piątek (do godz. 11.00) 6. Artykuły spożywcze powinny być najlepszej jakości, świeże, z wymaganym okresem przydatności do spożycia upływającym po wykonaniu dostaw artykułów spożywczych na rzecz Zleceniodawcy. Dla mięs i drobiu świeżego minimalny termin do spożycia nie może być krótszy niż 4 dnia licząc od dnia dostawy. 7. Produkty powinny być opakowane i posiadać oznakowanie z zgodnie z obowiązującymi przepisami. Opakowania muszą być przeznaczone do kontaktu z żywnością. 8.Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przyjęcia artykułów spożywczych w przypadku nie spełnienia warunków określonych w pkt. 6 i 7 lub w przypadku stwierdzenia że produkt jest niepełnowartościowy, na koszt i ryzyko Wykonawcy. W takim przypadku Towar musi być wymieniony przez Wykonawcę na spełniający powyższe wymagania w ciągu 24 godzin OpisDostawa mięsa i wędlin w wielkości i zakresie określonym w SIWZ..Dostawa drobiu w zakresie i wielkości zawartej w SIWZ.. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Dom Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie |
Ulica | ul. Szpitalna 5 |
Nr domu | 5 |
Miejscowosc | Borne Sulinowo |
Kod poczt | 78-449 |
Wojewodztwo | zachodniopomorskie |
Tel | 94 3733880 |
Fax | 94 37 338 80 wew. 122 |
Internet | www.dpsborne.eu |
Regon | 33034809300000 |
E mail | dps@dpsborne.eu |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Dom Pomocy Społecznej |
Rodzaj zam inny | Dom Pomocy Społecznej |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Tak |
Zam uzupelniajace | Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających o wartości nie większej niż 20% zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od dnia podpisania umowy w zakresie ustalonym w zamówieniu podstawowym. |
Czas | D |
Data zak | 31/12/2015 |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Przedstawienie aktualnego odpisu lub zaświadczenia o wpisie do KRS lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok potw 5 | Tak |
Inne dok potw | Oświadczenie o wdrożonym systemie HACCP |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: 1. zmiana danych, podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); 2 obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę, (może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia Aneksu do umowy); 3. zmiana stawki podatku VAT - cena netto nie ulega zmianie; 4. brak wyrobu stanowiącego przedmiot umowy, na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) - istnieje możliwość zastąpienia wyrobem równoważnym o tych samych lub wyższych parametrach i zastosowaniu - po cenie nie wyższej niż w ofercie stanowiącej załącznik do niniejszej umowy; 5. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku niepełnej realizacji przedmiotu umowy, w okresie jej obowiązywania, przy zachowaniu jej wartości (nie dłużej niż o 90 dni). 6. Okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być szczegółowo uzasadnione i udokumentowane przez stronę występującą z propozycją zmiany umowy. |
Kryt cena | A |
Spec www | www.dps.bornesulinowo.ibip.pl |
Spec war | Dom Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie, pok. nr 10 sekretariat, ul. Szpitalna 5, 78-449 Borne Sulinowo.. |
Data skl | 05/12/2014 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Dom Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie, pok. nr 10 sekretariat, ul. Szpitalna 5, 78-449 Borne Sulinowo. |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |
Ilosc czesci | 2 |