1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Laboratorium Interakcji Człowiek-Komputer w postaci dostawy i instalacji fabrycznie nowych urządzeń i oprogramowania, na potrzeby realizacji projektu Europejskie Centrum Badawcze Inteligencji Sieciowej Wspierającej Innowacje ENGINE, nr projektu 316097, nr zlecenia 870 393/I-32. Zamawiający określił przedmiotową dostawę w 9 zadaniach: - zadanie nr 1 -Kompleksowy system eyetrackingowy - cz.I, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5.1 do SIWZ, a szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4a do SIWZ; - zadanie nr 2 -Kompleksowy system eyetrackingowy - cz.II, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5.2 do SIWZ, a szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4a do SIWZ; - zadanie nr 3- Wielkoformatowy system interaktywnej ściany i podłogi, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5.3 do SIWZ, a szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4a do SIWZ; - zadanie nr 4 -System prezentacji wirtualnej postaci, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5.4 do SIWZ, a szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4a do SIWZ; - zadanie nr 5 - Profesjonalna kamera na podczerwień, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5.5 do SIWZ, a szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4b do SIWZ; - zadanie nr 6 -System do obliczeń współbieżnych obejmujący serwer i dwie stacje robocze z czterema kartami GP-GPU, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5.6 do SIWZ, a szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4a do SIWZ; - zadanie nr 7 -Oprogramowanie do syntezy mowy, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5.7 do SIWZ, a szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4a do SIWZ; - zadanie nr 8 -Zestaw do nagrywania próbek mowy, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5.8 do SIWZ, a szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4b do SIWZ; - zadanie nr 9 -Oprogramowanie do modelowania i wizualizacji scen 3D, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5.9 do SIWZ, a szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4a do SIW. 2. Miejsce dostawy: - zadanie nr 1, 2, 3, 4, 5 - budynek D-21 pok. 337, ul. Plac Grunwaldzki 11, 50-370 Wrocław; - zadanie nr 6, 7, 8, 9 - budynek B-4 pok. 4.11, ul. Łukasiewicza B-4, 50-370 Wrocław. 3. Termin realizacji zamówienia wynosi: dla Zadania 1-9: do 5 tygodni od daty określonej w zamówieniu, o którym mowa w § 3 pkt 2 Wzoru Umowy, jako data początkowa terminu, w którym Wykonawca jest zobowiązany zrealizować Dostawę. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
OpisZadanie nr 1: Kompleksowy system eyetrackingowy - cz.I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5.1 do SIWZ. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 a do SIWZ..Zadanie nr 2: Kompleksowy system eyetrackingowy - cz.II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5.2 do SIWZ. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 a do SIWZZadanie nr 3: Wielkoformatowy system interaktywnej ściany i podłogi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5.3 do SIWZ. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 a do SIWZ..Zadanie nr 4: System prezentacji wirtualnej postaci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5.4 do SIWZ. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 a do SIWZZadanie nr 5: Profesjonalna kamera na podczerwień. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5.5 do SIWZ. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 b do SIWZ.Zadanie nr 6: System do obliczeń współbieżnych obejmujący serwer i dwie stacje robocze z czterema kartami GP-GPU. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5.6 do SIWZ. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 a do SIWZadanie nr 7: Oprogramowanie do syntezy mowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5.7 do SIWZ. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 a do SIWZZadanie nr 8:Zestaw do nagrywania próbek mowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5.8 do SIWZ. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 b do SIWZZadanie nr 9: Oprogramowanie do modelowania i wizualizacji scen 3D. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5.9 do SIWZ. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 a do SIWZ.. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Politechnika Wrocławska
|
Ulica |
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
|
Nr domu |
27
|
Miejscowosc |
Wrocław
|
Kod poczt |
50-370
|
Wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Tel |
71 3202182,3203145
|
Fax |
71 3202143
|
Internet |
http://www.przetargi.pwr.edu.pl/
|
Regon |
55181193009000
|
E mail |
bzp@pwr.edu.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
9
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający dla zadania nr 1 i zadania nr 2 przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających do 20% w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegające na rozszerzeniu dostawy o elementy służące rozbudowaniu dostarczonego urządzenia/systemu.
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
35
|
Wadium |
Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości: a) dla Zadania nr 1 - 3 000,00 zł; b) dla Zadania nr 2 - 7 000,00; zł c) dla Zadania nr 3 - 2 500,00 zł; d) dla Zadania nr 6 - 1 500,00 zł
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
|
Wiedza |
W kwestii warunku udziału w postępowaniu dot. wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawy o podobnym charakterze (związane z przedmiotem niniejszego zamówienia oraz proporcjonalnego do niego), tj : dla Zadania nr 1 - min. 2 dostawy wraz z instalacją urządzeń systemu eyetrackingowego - zintegrowany eyetracker z dołączanym monitorem + wielofunkcyjny przenośny eyetracker (obejmującym urządzenia i oprogramowanie) na kwotę min. 150 000 PLN brutto każda* dla Zadania nr 2 - min. 2 dostawy wraz z instalacją urządzeń systemu eyetrackingowego - system eyetrackingowy w postaci okularów i dedykowanego komputera przenośnego (obejmującym urządzenia i oprogramowanie) na kwotę min. 250 000 PLN brutto każda* dla Zadania nr 3 - min. 2 dostawy wraz z instalacją urządzeń wielkoformatowego systemu interaktywnej ściany i podłogi na kwotę min. 100 000 PLN brutto każda* dla Zadania nr 4 - min. 2 dostawy wraz z instalacją urządzeń systemu prezentacji wirtualnej postaci na kwotę min. 20 000 PLN brutto każda* dla Zadania nr 6 - min. 2 dostawy wraz z instalacją urządzeń systemu do obliczeń współbieżnych (obejmujący serwer, stacje robocze i karty GP-GPU) na kwotę min. 50 000 PLN brutto każda* * Dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania (tj. z dnia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych).
|
Potencjal |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
Próbek, opisów lub fotografii produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego, tj.: Wykonawca przedkłada opis oferowanego przedmiotu zamówienia pozwalający stwierdzić zgodność z opisem przedmiotu zamówienia - odpowiednio wypełniony, wydrukowany i podpisany Załącznik nr 5.1-5.9 do SIWZ
|
Inne dokumenty |
1. Zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz że stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda przedstawienia: - pisemnego zobowiązania (oryginału) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów wraz z określeniem zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem oraz zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. - Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, ze za udostępnienie zasobów nie ponosi winy. 2. Oferta musi się składać z: 1) dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdz. VI SIWZ; 2) Formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 3) (jeżelidotyczy) Pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. XI pkt 1 ppkt 4 SIWZ); 4) (jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. XI pkt 3 ppkt 4 SIWZ). 3. TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 1) Oferty są jawne od chwili ich otwarcia. 2) Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 uPzp, tj.: m. in.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu druku Formularza Ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: tajemnica przedsiębiorstwa i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zgodnie z art. 144 Ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w przypadkach określonych w niniejszym ustępie. a) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w parametrach technicznych i technologicznych Przedmiotu Umowy - przy czym zmiany te nie mogą dotyczyć przedłużenia terminów realizacji Umowy, ani zwiększenia Wynagrodzenia - w przypadku gdy wystąpi: (i) niedostępność na rynku urządzeń wskazanych w Umowie spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych urządzeń, (ii) pojawienie się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji Przedmiotu Umowy lub późniejszych kosztów eksploatacji po stronie Zamawiającego, (iii) konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych ze względu na zamiany obowiązującego prawa.
|
Kryt cena |
C
|
Spec www |
http://www.przetargi.pwr.edu.pl
|
Spec war |
Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, bud. A-5, 50-370 Wrocław.
|
Data skl |
12/12/2014
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, bud. A-5, pok. 409 - Sekretariat, 50-370 Wrocław.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
na potrzeby realizacji projektu Europejskie Centrum Badawcze Inteligencji Sieciowej Wspierającej Innowacje ENGINE, nr projektu 316097, nr zlecenia 870 393/I-32.
|
Czy uniewaznienie |
Tak
|