Dostawa artykułów elektronicznych, komputerowych, plecaków i toreb przeznaczonych na nagrody dla uczestników konkursów oraz materiałów biurowych na potrzeby wykonania Projektu pn.: AKTYWNOŚĆ ROZWIJA - realizowanego przez Gminę Rymań w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Publication date 2014-11-28
End date 2014-12-09 10:00:00
Instytucja Gmina Rymań
Miejscowość Rymań
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Torby podróżne,
  • Torby podręczne,
  • Artykuły elektroniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 392034 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302360002, 317110003, 301920001, 189311005, 302372702, 189390000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów elektronicznych, komputerowych, plecaków i toreb przeznaczonych na nagrody dla uczestników konkursów oraz dostawa wyrobów biurowych na potrzeby realizacji Projektu Aktywność Rozwija, realizowanego przez Gminę Rymań w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w załączniku nr 1a do SIWZ

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów elektronicznych, komputerowych, plecaków i toreb przeznaczonych na nagrody dla uczestników konkursów na potrzeby realizacji Projektu Aktywność Rozwija, realizowanego przez Gminę Rymań w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w załączniku nr 1a do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów biurowych na potrzeby realizacji Projektu Aktywność Rozwija, realizowanego przez Gminę Rymań w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w załączniku nr 1a do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Rymań
Ulica ul. Szkolna 7
Nr domu 7
Miejscowosc Rymań
Kod poczt 78-125
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 94 3583127
Fax 94 3583151
Internet bip.ryman.pl
Regon 00054027400000
E mail ug@ryman.home.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium Nie wymaga się wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy;
Wiedza nie określa się minimalnych standardów; ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Potencjal nie określa się minimalnych standardów; ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolne nie określa się minimalnych standardów; ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja nie określa się minimalnych standardów; ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia n/w okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana podatku od towarów i usług VAT, 2) konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn, za które nie odpowiada wykonawca, w szczególności: a) działania siły wyższej, b) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć, mimo zachowania należytej staranności 3) zmiana warunków finansowania zamówienia. 4) dostarczenie produktu zamiennego za cenę określoną w ofercie, na uzasadniony wniosek wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, jeżeli produkt o wymaganych parametrach jest niedostępny na rynku. Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy, o których mowa w pkt. 3, muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ.
Kryt cena B
Kryt 1p 95.00
Kryt 2 odroczony termin zapłaty faktur
Kryt 2p 5.00
Spec www bip.ryman.pl
Spec war Urząd Gminy Rymań, 78-125 Rymań, ul. Szkolna 7, sekretariat
Data skl 09/12/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Gminy Rymań, 78-125 Rymań, ul. Szkolna 7, sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamówienie będzie finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój Wykształcenia i Kompetencji w Regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Wniosek Nr UDA-POKL.09.01.02-32-200/12-00
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)