Dostawa tablic rejestracyjnych
Publication date | 2014-12-01 |
End date | 2014-12-10 09:00:00 |
Instytucja | Powiat Nowotomyski |
Miejscowość | Nowy Tomyśl |
Województwo | wielkopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 248221 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 301950002, 315232000 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Nowy Tomyślu. Miejscem dostawy i odbioru tablic jest Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu przy ul. Poznańskiej 33, budynek D, I piętro - Wydział Komunikacji. Przedmiot zamówienie obejmuje: 1) wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych, Tablice winny być wykonane zgodnie z : - ustawą Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2012r. Nr 198, poz.1137 ze zmianami) - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. 2007r. Nr 186, poz. 1322 ze zmianami) - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych ( Dz. U. z 2010r. Nr 14, poz. 73) Szacunkowe ilości zamówienia na okres od 01.01.2015r. do 31 grudnia 2016r. Rodzaj tablic rejestracyjnych Ilość w szt. Samochodowe jednorzędowe 24.000 Samochodowe dwurzędowe 400 Jednorzędowe do przyczep 3.200 Dwurzędowe do przyczep 200 motocyklowe 1.200 motorowerowe 700 Tymczasowe samochodowe jednorzędowe 100 Tymczasowe samochodowe dwurzędowe 25 Tymczasowe motocyklowe 25 Tymczasowe motorowerowe 10 Zabytkowe samochodowe jednorzędowe 10 Zabytkowe samochodowe dwurzędowe 10 Zabytkowe motocyklowe 5 Indywidualne samochodowe jednorzędowe 80 Indywidualne samochodowe dwurzędowe 5 Indywidualne motocyklowe 10 2) odbiór z siedziby Zamawiającego i złomowanie starych tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji zgodnie z ustawą o gospodarce odpadami; 3) bezpłatne użyczenie i instalację oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówienia na tablice rejestracyjne wraz z zapewnieniem przeszkolenia minimum 2 użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania; Zamawiający wymaga aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące możliwości funkcjonalne: - Automatyczne tworzenie formularza zamówienia na wszystkie rodzaje i wyróżniki (również wtórniki) wynikające z Rozporządzenia MI w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów z możliwością wysłania go w formie elektronicznej, - Sprawdzanie zgodności wprowadzanych numerów z właściwym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. z 2007r. Nr 186, poz. 1322 ze zmianami) już na etapie tworzenia zamówienia i blokowanie możliwości wpisania niepoprawnych numerów ze szczególnym uwzględnienie: zgodności długości wprowadzanego numeru oraz położenia liter i cyfr dla poszczególnych typów i odmian, blokowania dla określonych typów tablic niedozwolonych liter, wykluczenia dla określonych typów tablic niedopuszczalnych sekwencji cyfr. - Generowanie pozycji zamówienia zawierających kolejne wolne numery po podaniu jedynie ilości zamawianych tablic oraz ich typu. Wygenerowane w ten sposób zamówienie powinno uwzględniać (pomijać) niedozwolone numery oraz numery już wykorzystane. Kolejność odmian tablic dla których generowane są numery rejestracyjne powinna być zgodna z Rozporządzeniem. - Baza danych (wykorzystane numery rejestracyjne, historia zamówień) instalowana lokalnie u Zamawiającego; - Elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji; - Automatyczna kontrola wyróżników już wykorzystanych- zabezpieczenie przed błędami w zamówieniach (program powinien blokować możliwość zamawiania tych samych numerów więcej niż 1 krotnie, wyjątkiem jest zamawianie wtórników); - Ewidencja zamówień oraz weryfikacja wartościowa i ilościowa stanu realizacji umowy; - Możliwość korzystania z programu na minimum 2 stanowiskach; - Program powinien umożliwiać wydruk zamówienia oraz zapis zamówienia w pliku w formacie PDF. - Wykonawca powinien zapewnić serwis i możliwość aktualizacji programu w przypadku zmiany w przepisach. Wymagane warunki realizacji zamówienia: - Dostawa tablic będzie realizowana transportem własnym Wykonawcy - sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na podstawie odrębnych zamówień składanych elektronicznie, w ciągu 4 dni od dnia złożenia zamówienia, a w trybie pilnym w ciągu 24 godzin licząc od daty i godziny złożenia zamówienia; - Wielkość i zakres ilości i rodzaju zamawianych tablic wynikać będzie z bieżących potrzeb - Zamawiający zastrzega, że ilości poszczególnych tablic mogą ulec zmianie oraz zastrzega możliwość niewykorzystania pełnego limitu ilościowego tablic rejestracyjnych, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez wykonawcę; - Protokolarny odbiór dostarczonych tablic oraz tablic przekazywanych do złomowania odbywać się będzie w terminach uzgodnionych pomiędzy Wykonawcą a Kierownikiem (lub osobą przez niego upoważnioną) Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu; - Odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji odbywać się będzie na koszt Wykonawcy; - Wykonawca ponosić będzie koszty transportu związane z dostawą tablic rejestracyjnych i odbiorem tablic przeznaczonych do złomowania; - W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych spowodowanej zmianą przepisów, o których mowa wyżej, Wykonawca będzie wykonywał i dostarczał tablice według nowych wzorów; - Na wykonane tablice Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Powiat Nowotomyski |
Ulica | ul. Poznańska 33 |
Nr domu | 33 |
Miejscowosc | Nowy Tomyśl |
Kod poczt | 64-300 |
Wojewodztwo | wielkopolskie |
Tel | 061 4426797 |
Fax | 061 4423589 |
Internet | www.powiatnowotomyski.pl |
Regon | 63127693700000 |
E mail | nowytomysl@home.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data roz | 01/01/2015 |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca posiada aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy. Ocena powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia |
Wiedza | Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw tablic rejestracyjnych ( jednego lub różnych rodzajów) o wartości co najmniej 150.000,00zł brutto(słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) każda. Ocena powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia |
Potencjal | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp Ocena zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia |
Zdolne | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp Ocena zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia |
Sytuacja | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp Ocena zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia |
Oswiadczenie potwierdzenia 1 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Inne dokumenty | - druk OFERTA, formularz asortymentowo - cenowy, , pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) jeżeli Wykonawcę reprezentuje i ofertę składa pełnomocnik |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmian: 1. Ceny jednostkowe netto za poszczególne tablice rejestracyjne, określone w formularzu asortymentowo - cenowym , mogą ulec obniżeniu w okresie obowiązywania umowy ( np. w przypadku czasowych bądź okresowych promocji, w przypadku pojawienia się korzystniejszej, ogólnie dostępnej oferty Wykonawcy). 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen jednostkowych brutto w przypadku w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 5. Termin obowiązywania umowy może ulec przedłużeniu na okres max. 3 miesięcy w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego, kwoty, o której mowa w § 4 ust. 5 umowy (tj. maksymalnej wartości umowy). |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 98 |
Kryt 2 | termin płatności |
Kryt 2p | 2 |
Spec www | www.bip.powiatnowotomyski.pl |
Spec war | Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl, budynek B, pokój 84. |
Data skl | 10/12/2014 |
Godz skl | 09:00 |
Miejsce | Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl, budynek B, pokój 4/5 - Kancelaria Powiatu. |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów |
Czy uniewaznienie | Nie |
Dok potw 5 | Tak |
Inne dok potw | - formularz zgodności cech oprogramowania, które ma być użyczone Zamawiającemu (wg zał. nr 1B) |