Cykliczne dostawy artykułów spożywczych sypkich dla potrzeb Kuchni Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie 3 lat od daty podpisania umowy

Publication date 2014-12-01
End date 2014-12-12 11:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny
Miejscowość Stalowa Wola
Województwo podkarpackie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 248277 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Cykliczne dostawy artykułów spożywczych sypkich dla potrzeb Kuchni Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie 3 lat od daty podpisania umowy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny
Ulica ul. Staszica 4
Nr domu 4
Miejscowosc Stalowa Wola
Kod poczt 37-450
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 015 8433201, 8433103, 8433397
Fax 015 8433201, 8433397
Internet www.szpital-stw.com
Regon 00031256700000
E mail planeta3@poczta.onet.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak nie dotyczy
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace W przypadku udzielenia zamówień uzupełniających, nie przekraczających 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostaw, ich realizacja nastąpi na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 36
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie - oświadczenie wg wzoru Załącznik nr 2 do SIWZ części dotyczącej art. 22 ust. 1 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych
Wiedza - oświadczenie wg wzoru Załącznik nr 2 do SIWZ części dotyczącej art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wg Załącznik nr 5 do SIWZ - dowody potwierdzające należyte wykonanie dostaw wyszczególnionych w Załączniku nr 5
Potencjal - oświadczenie wg wzoru Załącznik nr 2 do SIWZ części dotyczącej art. 22 ust. 1 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych
Zdolne - oświadczenie wg wzoru Załącznik nr 2 do SIWZ części dotyczącej art. 22 ust. 1 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych
Sytuacja - oświadczenie wg wzoru Załącznik nr 2 do SIWZ części dotyczącej art. 22 ust. 1 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty - Formularz asortymentowo - cenowy - wg Załącznika nr 1 ponadto: -zapewni, na własny koszt i ryzyko, dostawy artykułów spożywczych sypkich w okresie 3 lat , licząc od daty podpisania umowy - zapewni dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko - realizował będzie dostawy średnio cztery razy w miesiącu , w ilości 1/48 ogólnej ilości , o której mowa w (Formularzu asortymentowo -cenowym przedmiotu dostaw) po uprzednim, telefonicznym uzgodnieniu ilości i terminu dostawy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.szpital-stw.com
Spec war Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Staszica 4, 37 - 450 Stalowa Wola Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok.nr 7
Data skl 12/12/2014
Godz skl 11:00
Miejsce Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Staszica 4, 37 - 450 Stalowa Wola Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok.nr 8
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Inf dodat Dopuszcza się wprowadzenie zmian w umowie w zakresie: -numeru katalogowego produktu -nazwy produktu przy zachowaniu jego norm -przedmiotowym/produkt zamienny -sposobu konfekcjonowania -liczby opakowań -zamiany w sytuacji gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany udoskonalony -obniżenia cen jednostkowych -zmiany stawki VAT- w takim przypadku zmianie ulegnie (cena)wartość jednostkowa brutto, a wartość jednostkowa netto pozostanie bez zmian W razie zmiany wysokości obowiązujących stawek VAT dotyczących przedmiotu umowy, w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający będzie zobowiązany do zapłaty wynagrodzenia uwzględniającego niezmienną wartość netto oraz aktualną (zmienioną) wysokość stawek VAT.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)