Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
|
Ulica |
ul Podwale 31-33
|
Nr domu |
31-33
|
Miejscowosc |
Wrocław
|
Kod poczt |
50-040
|
Wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Tel |
(071) 340 38 00
|
Fax |
(071) 782 41 71
|
Internet |
http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
|
E mail |
czaslaw.oczkowicz@dolnoslaska.policja.gov.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja rządowa terenowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
29/12/2014
|
Wadium |
Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 1 985,00 zł
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).
|
Wiedza |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).
|
Potencjal |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).
|
Zdolne |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).
|
Sytuacja |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, do oferty należy dołączyć:
a. dokumenty potwierdzające parametry oferowanego sprzętu (karty katalogowe, wydruki ze strony internetowej producenta, foldery, prospekty, instrukcje obsługi i inne równoważne dokumenty) zawierające opisy oferowanego przedmiotu zamówienia i potwierdzające posiadanie przez niego cech charakterystycznych wymaganych przez Zamawiającego, dla danych technicznych wskazanych przez zamawiającego w załączniku nr 7 do SIWZ,
b. wypełniony załącznik nr 7 - opis minimalnych wymagań techniczno - użytkowych, wykonany poprzez podanie parametru oferowanego rozwiązania, we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, podania marki oraz typu (modelu) oferowanego sprzętu, a dla oprogramowania i systemów operacyjnych - producenta i nazwy;
Zamawiający dopuszcza w zakresie dokumentów określonych w lit a dokumenty angielskojęzyczne.
|
Inne dokumenty |
Zamawiający wymaga dołączenia oferty następujących dokumentów i oświadczeń:
1.formularz ofertowy - załącznik nr 1 do siwz,
2.oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, w przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy - załącznik nr 6 do siwz
3.w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumentach rejestrowych firmy, niezbędne jest dołączenie do oferty pełnomocnictwa dla osoby działającej w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny winno określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba podpisująca ofertę. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,
4.potwierdzenie wniesienia wadium.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany postanowień treści umowy, w następujących przypadkach:
a) gdy nastąpiła zmiana oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy lub osób będących przedstawicielami stron;
b) zaprzestano produkcji podzespołów zaoferowanych urządzeń,
c) zaprzestano produkcji zaoferowanego urządzenia,
d) gdy, nastąpi zmiana stawka podatku VAT,
e) gdy, nastąpi zmiana numer konta bankowego Wykonawcy, na które Zamawiający ma zwrócić zabezpieczenie wpłacone w formie pieniężnej,
Zmiany, o których mowa powyżej zostaną dokonane na podstawie dokumentów zawierających uzasadnienie zmian oraz wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać wprowadzone, jeżeli obie strony niniejszej umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia. Za dokument zawierający uzasadnienie zmian uważać należy pisemne oświadczenie producenta lub jego polskiego dystrybutora o wycofaniu urządzenia lub podzespołu z produkcji (dystrybucji). Oświadczenie to powinno być datowane datą późniejszą niż dzień złożenia oferty przez Wykonawcę. Zmiany te mogą być dokonane jeżeli Wykonawca oświadczy, że sprzęt zamienny spełnia wymagania SIWZ do zamówienia publicznego oraz posiada nie gorsze parametry techniczne i nie niższą wartość rynkową, niż określone w § 1 istotnych postanowień umowy urządzenia pierwotnie zaoferowane. W wyniku przedmiotowych zmian oferowana przez Wykonawcę wartość urządzeń nie zostanie zmieniona.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
80
|
Kryt 2 |
termin udzielonej gwarancji
|
Kryt 2p |
20
|
Spec www |
www.dolnoslaska.policja.gov.pl
|
Spec war |
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 ; 50-040 Wrocław
Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych
|
Data skl |
09/12/2014
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 ; 50-040 Wrocław
Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|