Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla ZUT w Szczecinie

Publication date 2014-12-01
End date 2014-12-10 12:00:00
Instytucja Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 392612 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 301921215, 301976105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostawa materiałów biurowych na każde wezwanie Zamawiającego, wraz z dostawą do wszystkich obiektów Zamawiającego
2. Z zastrzeżeniem ust. 4 - 6 niniejszego działu, opis oczekiwanych przez Zamawiającego minimalnych wymagań, w tym cech technicznych i funkcjonalnych materiałów biurowych zawiera Załącznik nr 1 specyfikacji.
3. Ilekroć w dalszej części specyfikacji, bez bliższego określenia używany będzie termin: materiały biurowe - należy rozumieć przez to wszystkie pozycje wymienione w Załączniku nr 1 specyfikacji jako wymagane do zaoferowania przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu.
4. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje przeniesienie na Zamawiającego własności materiałów biurowych oraz dostarczenie ich Zamawiającemu.
5. Miejscem dostarczenia Zamawiającemu materiałów biurowych są wskazane przez Zamawiającego obiekty znajdujące się na terenie miasta Szczecin i jego okolic. Do obowiązków Wykonawcy należy dostarczenie materiałów biurowych do wewnątrz pomieszczeń, wskazanych przez Zamawiającego na każde wezwanie. Wykaz jednostek Zamawiającego, do których będą dostarczone materiały biurowe, oraz lista osób upoważnionych do składania zamówień stanowi załącznik nr 6 SIWZ.
6. Zamawiający informuje iż ilość zamówień składanych w ciągu 12 miesięcy przez Zamawiającego wynosi około 900.
7. Sposób i warunki wykonania czynności w ramach ust. 1 - 6 niniejszego działu określać będzie umowa o zamówienie publiczne zawarta między Zamawiającym i Wykonawcą, której wzór stanowi załącznik nr 9 SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
Ulica Al. Piastów 17
Nr domu 17
Miejscowosc Szczecin
Kod poczt 70-310
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 0-91 449 4250, 449 4042
Fax 0-91 449 4690
Internet www.zut.edu.pl
Regon 32058816100000
E mail zm@ps.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Zaliczka Nie
Wiedza Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na zasadzie ustalenia przez Zamawiającego istnienia jednego z dwóch alternatywnych zdań- spełnia warunek albo nie spełnia warunku. Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykazał spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli przedstawi Zamawiającemu wykonanie co najmniej 2 dostaw głównych spełniające następujące kryteria: 1) Każda z dwóch dostaw stanowiła przedmiot odrębnie zawartej umowy i polegała na dostawie materiałów biurowych a) Każda z dwóch dostaw stanowiła przedmiot odrębnie zawartej umowy i polegała na sukcesywnej dostawie materiałów biurowych; b) Każda z dwóch dostaw wykonana została (zakończona) a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert w niniejszym postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy niż trzy lata, to w tym okresie); c) Każda z dwóch dostaw została wykonana zgodnie z zawartą umowa o wykonanie dostawy; d) Każda z dwóch dostaw, o których mowa w niniejszym punkcie lit. a - c) były o wartości nie mniejszej niż równowartość 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) e) Przez wartość, o której mowa w pkt 1 lit. d) niniejszego ustępu Zamawiający rozumiał będzie kwotę stanowiącą cenę zapłaty z tytułu wykonania umowy na dostawę materiałów biurowych, pomniejszoną o należny podatek VAT (kwota netto). f) Przez sukcesywną dostawę materiałów biurowych rozumie się również dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń kserujących.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w drodze aneksu do umowy, którego przedmiot stanowić mogą następujące okoliczności (warunki zmiany umowy): a) wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy, wymienionego w Załączniku nr 1 do umowy i zastąpienia go produktem o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę taką jak ustalona w umowie, b) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 2. Wysokość wynagrodzenia może ulec zmianie w przypadku zmiany: a. Wysokości minimalnego wynagrodzenie za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b. Zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę Obowiązek udowodnienie iż wymienione zmiany mają wpływ na koszt wykonania zamówienia ciąży na Wykonawcy. 3. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt cena A
Spec www www.zut.edu.pl
Spec war Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie 70-311 Szczecin Al. Piastów 48 pok. 407.
Data skl 10/12/2014
Godz skl 12:00
Miejsce Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie 70-310 Szczecin Al. Piastów 17 pok. 119.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Inf dodat Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. Wykonanie przedmiotu zamówienia (czynności wymaganych na podstawie działu II ) nastąpi maksymalnie w terminie do 24 miesięcy od daty podpisania umowy. Szacowane ilości zamawianego asortymentu wskazane w załączniku nr 1 SIWZ są obliczone na okres 12 miesięcy. Umowa ulegnie zakończeniu po wyczerpaniu kwoty na jaką zostanie podpisana umowa z zastrzeżeniem iż umowa nie może trwać dłużej niż 24 miesiące.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)