DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH z przeznaczeniem dla stołówki Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białogardzie przy ul. Krótka 1 wykonywane sukcesywnie w okresie 12 miesięcy, od 01.01.2015r. do 31.12.2015 r.

Publication date 2014-12-01
End date 2014-12-15 10:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejscowość Białogard
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 392736 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 158000006, 155000003, 153000001, 151000009, 158100009, 153311709
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA są sukcesywne dostawy do stołówki Zamawiającego przy ul. Krótka 1 w Białogardzie w terminie do dnia 31.12.2015 r., produktów żywnościowych, których asortyment szczegółowo określono w zestawieniu zamieszonym w FORMULARZU CENOWYM stanowiącym załącznik do SIWZ. Zamawiający dokonuje wyodrębnienia zamówienia na 6 samodzielnych zadań, w tym: Zadanie nr 1 Artykuły spożywcze, Zadanie nr 2 Nabiał, Zadanie Nr 3 mrożone warzywa, Zadanie nr 4 Mięso i wędliny, Zadanie nr 5 świeże warzywa, Zadanie Nr 6 pieczywo. Artykuły te będą dostarczane w ilości zgodnej z zamówieniami częściowymi przez osoby upoważnione, telefonicznie bądź pisemnie w godzinach ustalonych w SIWZ i projektach umów

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Ulica ul. Krótka 1
Nr domu 1
Miejscowosc Białogard
Kod poczt 78-200
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 094 3123077
Fax 094 3123077
Regon 00380149100000
E mail mopsbialogard@wp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Jendostka samorządowa
Rodzaj zam inny Jendostka samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 6
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2015
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ.
Wiedza Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ.
Potencjal Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ.
Zdolne Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ.
Sytuacja Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZOSTANIE DOKONANA NA PODSTAWIE OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW ZŁOŻONYCH PRZEZ WYKONAWCÓW NA ZASADZIE SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Inne dokumenty 1) Oświadczenie o wprowadzeniu systemu HACCP lub certyfikat potwierdzający stosowanie systemy HACCP. 2) Decyzja Państwowego (Powiatowego) Inspektora Sanitarnego/ Państwowego (Powiatowego) Lekarza Weterynarii o zatwierdzeniu środka transportu do przewozu artykułów będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezaleznie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zgodnie z art. 144 PZP przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, gdy zakres rzeczowy zamówienia określony umową może zostać ograniczony przez Zamawiającego, bez skutków finansowych i prawnych dla Zamawiającego w przypadku, gdy wykonanie przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Jeżeli w trakcie realizacji PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA pozycje towaru zaoferowane jako (typ równoważny) nie będą odpowiadały jakości asortymentu przyjętego pod daną nazwą towaru podanego przez Zamawiającego w specyfikacji asortymentowej stanowiącej załącznik nr 1 do FORMULARZA CENOWEGO OFERTA, Zamawiający będzie miał prawo do dokonania zmiany asortymentu w tych pozycjach, z zachowaniem cen jednostkowych wskazanych przez Wykonawcę w FORMULARZU CENOWYM OFERTA, stanowiącym załącznik nr 1 do przedmiotowego przetargu. Dokonanie zmian jest możliwe wyłącznie w trybie aneksu do umowy, podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu stron.
Kryt cena A
Spec www http://bip.mops.bialogard.info
Spec war Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Białogardzie , ul. Krótka 1, pok. 20 (kadry)
Data skl 15/12/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Białogardzie, ul. Krótka 1 , po. 10 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)