Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych

Publication date 2014-12-01
End date 2014-12-09 09:00:00
Instytucja Zespół Administracyjny Szkół w Sernikach
Miejscowość Serniki
Województwo lubelskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Meble przedszkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
  • Przemysłowy sprzęt kuchenny,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny,
  • Pakiety oprogramowania edukacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 393670 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 481900006, 375200009, 391610008, 392200000, 393140006, 302360002, 397200005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy i usługi składające się na projekt systemowy Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych realizowany przez Zespół Administracyjny Szkół w Sernikach w imieniu Gminy Serniki w ramach współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
Zamówienie składa się z części:1) Część 1: Wyposażenie oddziałów przedszkolnych
2) Cześć 2: Zabawki i pomoce dydaktyczne w oddziałach przedszkolnych 3) Część 3: Sprzęt ICT, audiowizualny, tablice interaktywne z oprogramowaniem, kserokopiarki zakup i montaż wraz z instalacją.Dokładny opis przedmiotu zamówienia (ilości i parametry dostarczanych przedmiotów) zawarty jest w formularzach cenowych (dotyczy części 1 i 2) oraz specyfikacji technicznej sprzętu (dotyczy części 3)

Opis

Wyposażenie oddziałów przedszkolnych, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZZabawki i pomoce dydaktyczne w oddziałach przedszkolnych szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 9 do SIWZSprzęt ICT, audiowizualny, tablice interaktywne z oprogramowaniem, kserokopiarki zakup i montaż wraz z instalacją, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 12 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Administracyjny Szkół w Sernikach
Ulica Serniki 1A
Nr domu 1A
Miejscowosc Serniki
Kod poczt 21-107
Wojewodztwo lubelskie
Tel 81 85 55 638
Internet zasserniki.bip.lubelskie.pl, ugserniki.bip.lubelskie.pl
Regon 43065541000000
E mail zas.serniki@wp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wymagane wadium - w przypadku składania oferty na całość zamówienia 4500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych), a w przypadku składania ofert częściowych:- dla części zamówienia Nr 1 wadium wynosi - 2000,00 zł (sł. dwa tysiące zł)- dla części zamówienia Nr 2 wadium wynosi - 1000,00 zł (sł.: jeden tysiąc zł)- dla części zamówienia Nr 3 wadium wynosi - 1500,00 zł (sł.: jeden tysiąc pięćset zł). Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zespołu Administracyjnego Szkół w Sernikach w Powiatowym Banku spółdzielczym z siedzibą w Lubartowie, Filia Serniki - Nr rachunku 56 8707 0006 0000 1114 2000 0001 z dopiskiem Wadium w postępowaniu na Modernizację oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych na część . . .(należy wpisać część przetargu na którą wpłacane jest wadium).4.8.3 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze, pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji poręczenia Zamawiającego), gwaranta poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji poręczenia) oraz wskazanie siedziby; określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją poręczeniem; kwotę gwarancji poręczenia; zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca którego wybrano: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw nie udowodniając, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w art. 45 ust. 6 pkt od 2) do 5) ustawy do oferty należy dołączyć dokument w formie oryginału. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy p.z.p. Zamawiający w oparciu o art. 46 ust. 4a ustawy może zatrzymać wadium wykonawcy, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający w oparciu o art. 46 ust. 5 ustawy, zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
Wiedza Dla części 1 zamówienia: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem dostawom stanowiącym przedmiot tej części zamówienia, o wartości co najmniej 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych). Dla części 2 zamówienia: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem dostawom stanowiącym przedmiot tej części zamówienia, o wartości co najmniej 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). Dla części 3 zamówienia: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem dostawom stanowiącym przedmiot tej części zamówienia, o wartości co najmniej 45 000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych).
Potencjal Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu spełniania warunku.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu spełniania warunku.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty nie dotyczy
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w przypadku: a) zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy, b) konieczność zmiany terminu wykonania umowy z uwagi na dodatkowe obowiązki związane z wykonywanym przedmiotem zamówienia nałożone na Wykonawcę, a wynikające ze zmienionych w trakcie wykonywania umowy przepisów ustaw, rozporządzeń lub wytycznych, c) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów, pojawienie się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w siwz i ofercie), jednak zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. Zmiany te nie wpłyną na termin wykonania prac i nie spowodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. d) zmiany stawki podatku VAT, e) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościowymi, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy. f) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
Kryt cena B
Kryt 1p 99
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 1
Spec www zasserniki.bip.lubelskie.pl, ugserniki.bip.lubelskie.pl
Spec war Zespół Administracyjny Szkół w Sernikach, Serniki 1A, 21-107 Serniki, pokój nr 18, II piętro (budynek Urzędu Gminy)
Data skl 09/12/2014
Godz skl 09:00
Miejsce Zespół Administracyjny Szkół w Sernikach, Serniki 1A, 21-107 Serniki, pokój nr 18, II piętro (budynek Urzędu Gminy)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)