Dostawa bielizny sterylnej i niesterylnej dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu przez okres 12 miesięcy - 12 pakietów ( zadań).

Publication date 2014-12-02
End date 2014-12-10 10:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy
Miejscowość Zawiercie
Województwo śląskie
Branża
  • Bielizna szpitalna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 249439 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 395180006, 331990001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa bielizny sterylnej i niesterylnej w ramach wyodrębnionych zadań ( pakietów) dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu, przez okres 12 miesięcy od podpisania umowy, w ilości i asortymencie szczegółowo określonym w załączniku nr 1 do SIWZ , stanowiącym jednocześnie formularz asortymentowo - cenowy - Pakiet nr 1-12. Łącznie 50 pozycji zgrupowanych w 12 pakietach:
Pakiet nr 1 - Bielizna operacyjna, - dwu warstwowa - 2 pozycje
Pakiet nr 2 - Sterylna bielizna operacyjna - okulistyka , - 2 pozycje
Pakiet nr 3 - Sterylna bielizna operacyjna - ginekologia - 2 pozycje
Pakiet nr 4 - Sterylna bielizna operacyjna - trzy warstwowa- Blok Opracyjny - 4 pozycje
Pakiet nr 5 - Sterylne serwety i elementy dodatkowe - /Blok Operacyjny , SOR - 11 pozycji
Pakiet nr 6 - Sterylne fartuchy chirurgiczne z włókniny bawełnopodobnej dla Bloku Operacyjnego - 1 pozycja
Pakiet nr 7- Sterylne fartuchy chirurgiczne/ SMS/ - dla Bloku Operacyjnego, Bloku Operacyjnego Okulistyki, SOR- 1 pozycja
Pakiet nr 8 - Sterylne fartuchy chirurgiczne/ SMS/ - dla Ginekologii- 1 pozycja
Pakiet nr 9 - Niesterylne fartuchy zabiegowe i wizytacyjne - 2 pozycje
Pakiet nr 10 - Komplet chirurgicznymęski.damski - 3 pozycje
Pakiet nr 11 - Bielizna niesterylna / Blok Operacyjny - 2 pozycje
Pakiet nr 12 Biel;izna j. użytku:maska,czepek, folie - 19 pozycji

Opis

Sterylna bielizna operacyjna 2 -warstwowa dla Bloku Operacyjnego i SOR - 2 pozycjeSterylna bielizna operacyjna dla Oddziału Okulistycznego- 2 pozycjeSterylna bielizna operacyjna dla Oddziału Ginekologiczno - Położniczego- 2 pozycjeSterylna bielizna operacyjna - 3 warstwowa dla Bloku Operacyjnego- 4 pozycjeSterylne serwety i elementy dodatkowe dla Bloku Operacyjnego i SOR - 11 pozycjiSterylne fartuchy chirurgiczne z włókniny bawełnopodobnej dla Bloku Operacyjnego - 1 pozycjaSterylne fartuchy chirurgiczne/SMS / dla Bloku Operacyjnego ,Bloku Operacyjnego Oddziału Okulistycznego, SOR - 1 pozycjaSterylne fartuchy chirurgiczne/SMS /dla Oddziału Ginekologiczno - Położniczego - 1 pozycjaNiesterylne fartuchy zabiegowe i wizytacyjne - 2 pozycjeKomplet chirurgiczny męski/damski- 3 pozycjeBielizna niesterylna dla Bloku Operacyjnego - 2 pozycjeBielizna j. użytku: maska, czepek, folie- 19 pozycji

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Powiatowy
Ulica ul. Miodowa 14
Nr domu 14
Miejscowosc Zawiercie
Kod poczt 42-400
Wojewodztwo śląskie
Tel 032 6740361
Fax 032 6721532
Internet www.szpitalzawiercie.pl
Regon 27627111000000
E mail inwestycje@szpitalzawiercie.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 12
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie o spełnianiu warunku.
Wiedza O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy , którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż : Pakiet nr 1 - 42.700,00 zł. Pakiet nr 2 - 23.100,00 zł. Pakiet nr 3 - 46.000,00 zł. Pakiet nr 4- 67.000,00 zł. Pakiet nr 5 - 26.800,00 zł. Pakiet nr 6 - 25.100,00 zł. Pakiet nr 7 - 46.600,00 zł. Pakiet nr 8- 6.300,00 zł. Pakiet nr 9 - 10.200,00 zł. Pakiet nr 10- 14.300,00 zł. Pakiet nr 11- 16.300,00 zł. Pakiet nr 12- 110.800,00 zł. Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego wykazu wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem stosownych dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw mogą być:- poświadczenia np. referencje, z tym , że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli Wykonawca wykonywał wcześniej dostawy na rzecz Zamawiającego, które są ujęte w wykazie wykonanych dostaw nie ma obowiązku przedkładania ich dowodów wraz ze składaną ofertą.
Potencjal Oświadczenie o spełnianiu warunku.
Zdolne Oświadczenie o spełnianiu warunku.
Sytuacja Oświadczenie o spełnianiu warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają wymagania określone ustawą o wyrobach medycznych (właściwe pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie RP, oznakowanie znakiem CE i deklaracja zgodności CE) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złozyć wraz z tłumaczeniem na język polski , poświadczonym przez wykonawcę . Na dokumentach należy zaznaczyć, której pozycji dotyczą. - w przypadku pieluch dla dzieci, jeżeli nie są zarejestrowane jako wyrób medyczny , odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i używania - oświadczenie o wyrobie niemedycznym oraz opinia P.Z.H. - katalog/folder lub ulotka wraz z próbnikiem oferowanego materiału, z którego wykonana jest bielizna, z oznaczeniem, której pozycji dotyczy.
Inne dokumenty - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika z dokumentów rejestrowych, załączonych do oferty - wykaz części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom ( o ile dotyczy),- pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia - o ile dotyczy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy: a) w zakresie ceny jednostkowej netto, jeżeli zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego, b) w zakresie zmiany ceny jednostkowej brutto w przypadku: - zmiany ustawowej stawki Vat. Warunki dokonywania zmian: a) inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego b) forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji zamówień cząstkowych
Kryt 2p 5
Kryt 3 Termin płatności
Kryt 3p 5
Spec www www.szpitalzawiercie.pl
Spec war Szpital Powiatowy w Zawierciu ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, Dział Administrowania, Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych - pokój nr 11,
Data skl 10/12/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Szpital Powiatowy w Zawierciu ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, Dział Administrowania, Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych - pokój nr 11,
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania , w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni , że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)