Dostawa wyposażenia obiektu sportowo - kulturalnego przy Szkole Podstawowej w Masłowie - cz. II

Publication date 2014-12-02
End date 2014-12-10 11:00:00
Instytucja Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz
Miejscowość Rawicz
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble,
  • Meble biurowe,
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 249507 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 391500008, 391000003, 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia obiektu sportowo-kulturalnego przy Szkole Podstawowej w Masłowie - cz. II.

2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Całe dostarczone wyposażenie musi być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wykonane zgodnie z normami branżowymi, żadna część składająca się na dane wyposażenie nie może być używana, wszystkie urządzenia, sprzęt i meble muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku w obiekcie użyteczności publicznej, muszą spełniać wymagania BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach UE, w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi,
2) Wykonawca jest zobowiązany zgłosić Zamawiającemu dostawę w terminie na 2 dni robocze przed terminem dostawy do obiektu sportowo - kulturalnego przy Szkole Podstawowej w Masłowie.
3) Koszty dostawy, rozładunku oraz montażu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego ponosi Wykonawca.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zakres zamówienia zawarto w kalkulacji ceny stanowiącej zał. nr 6 do SIWZ wraz ze zbiorczym zestawieniem wyposażenia, stanowiącym zał. nr 7 do SIWZ.

Wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.rawicz.pl, biuletyn informacji publicznej (zakładka: zamówienia publiczne). Materiały można pobrać również za opłatą w siedzibie Zamawiającego, pok. 111.

4. Zaleca się dokonania wizji lokalnej obiektu sportowo - kulturalnego, celem zdobycia wszelkich niezbędnych informacji pozwalających na prawidłowe sformułowanie i złożenie oferty. Powyższego wymogu nie należy traktować, jako koniecznego do złożenia oferty.

5. Mogące występować w dokumentacji przetargowej nazwy własne producentów lub wyrobów, wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Wskazaniu takiemu należy przyjąć, że towarzyszą wyrazy - lub równoważny.

Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów, norm lub pochodzenia materiału, jednakże zachowane muszą być normy, standardy i parametry techniczne jakimi charakteryzują się wymagane przez Zamawiającego materiały.
Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców proponujących materiały równoważne muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w materiałach przetargowych.
W przypadku braku wskazania w dokumentacji przetargowej parametrów minimalnych, Zamawiający dopuszcza odstępstwo od wskazanych w dokumentacji wymiarów sprzętu/mebli (długość, wysokość, szerokość, głębokość) +/- 2 cm.
W celu potwierdzenia, że Wykonawca oferuje towar o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do wyrobu określonego przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowej specyfikacji. Na podstawie załączonych dokumentów Zamawiający stwierdzi, czy proponowany produkt jest równoważny i odpowiada wymaganiom Zamawiającego. Zaoferowanie wyrobu sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty.
W przypadku braku załączenia do oferty dokumentów, o których wyżej mowa Zamawiający uznaje, że Wykonawca proponuje materiał określony zgodnie z dokumentacjami projektowymi, itd.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz
Ulica ul. Piłsudskiego 21
Nr domu 21
Miejscowosc Rawicz
Kod poczt 63-900
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 065 5465400
Fax 065 5464167
Internet www.rawicz.pl
Regon 41105072900000
E mail umg@rawicz.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego
Czas D
Data zak 30/01/2015
Wadium W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższych warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ)
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższych warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ)
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższych warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ)
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższych warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ)
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższych warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ)
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1) Wypełniona i podpisana przez Wykonawcę oferta przetargowa (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) Kalkulacja ceny - opis przedmiotu zamówienia - wg załączonego wzoru, 3) Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania (o ile ofertę składa pełnomocnik) lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza - jeżeli uzna za uzasadnione - możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy o których mowa w art. 144 ustawy PZP w następujących przypadkach: 1) potrzeby wykonania dostaw zamiennych lub odstąpienia od realizacji części dostaw, i związanej z tym zmiany wynagrodzenia na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, 2) na uzasadniony wniosek Wykonawcę zaakceptowany przez Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, 3) zmiany urzędowej wysokości stawki podatku VAT, 4) wystąpienia zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia niezależnych od Wykonawcy, 5) zmiany dotyczącej zatrudnienia podwykonawców w przypadku gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę osobiście, w zakresie zgodnym ze SIWZ, zawartą umową oraz zapisami wynikającymi z ustawy, 6) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy (podmiotu zobowiązanego), na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, na wniosek Wykonawcy uzasadniający taką zmianę, po wykazaniu przez Wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, 7) zmiana podwykonawców, zakresu podwykonawstwa w przypadku, gdy Wykonawca wykonuje umowę przy pomocy podwykonawców, po spełnieniu przesłanek wynikających z SIWZ, umowy oraz ustawy, 8) zmiany terminu realizacji zamówienia, 9) przekształcenie którejkolwiek ze stron umowy, 10) zmiany personelu Wykonawcy i Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego (np. osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia itp.) 11) warunków płatności z zastrzeżeniem, że zmiana ta będzie korzystna i niezbędna dla Zamawiającego, 12) innych niezbędnych zmian pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego.
Kryt cena B
Kryt 1p 98
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 2
Spec www www.rawicz.pl
Spec war w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski Gminy Rawicz ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, pokój 111, po wpłaceniu należności w kasie Urzędu lub za zaliczeniem pocztowym
Data skl 10/12/2014
Godz skl 11:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, pokój nr 6
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Zamówienie nie jest finansowe ze środków Unii Europejskiej. 2. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz inne informacje i dokumenty w postępowaniu o udzielenie zamówienia ZAMAWIAJĄCY i WYKONAWCY przekazują pisemnie. 3. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza również możliwość porozumiewania się OBU STRON (Wykonawca, Zamawiający) za pomocą: faksu 65 546-41-67 oraz poczty elektronicznej przetargi@rawicz.pl 4. Jeżeli ZAMAWIAJĄCY lub WYKONAWCA przekaże faksem lub pocztą elektroniczną dokumenty lub informacje, o których mowa wyżej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 7. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia o których mowa w art. 29 ust. 4.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)