Wyposażenie budynku biblioteki w Serocku w ramach zadania: Adaptacja obiektu administracyjno - bibliotecznego przy ul. Kościuszki 15 w Serocku.

Publication date 2014-12-02
End date 2014-12-19 11:30:00
Instytucja Miasto i Gmina Serock
Miejscowość Serock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 249781 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zakres przedmiotu zamówienia:
1.1. Wyposażenie wnętrz biblioteki publicznej w Serocku przy ul. Kościuszki 15, tj. :
demontaż i montaż rolet i verticali okiennych,
dostawa i montaż regałów na książki,
dostawa i montaż krzeseł biurowych
dostawa i montaż wyposażenia toalet, m.in. uchwyty na papier, podajniki na ręczniki papierowe, kosze na śmieci, itp.
dostawa i montaż stołów biurowych,
dostawa i montaż krzesełek i biurek dla dzieci,
dostawa i montaż projektora multimedialnego, podwieszanego do sufitu, wraz z ekranem
dostawa i montaż foteli biurowych,
dostawa i montaż wieszaka naściennego.

2. Dokładny zakres zamówienia jest przedstawiony w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach robót, które stanowią integralną cześć specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3.Projektor multimedialny powiniem być o parametrach co najmniej:
moc lampy maks: 250W;
jasność min. 3,500 ANSI Lumenów;
czas pracy lampy min. 3500 h,
zużycie energi maks. 375W
4. W trakcie realizacji inwestycji oraz podczas odbioru zadania, wykonawca zobowiązuje się do:
1). Rozpoczęcia i zakończenia prac w terminach uzgodnionych w niniejszej umowie.
2). Wykonania prac zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno- budowlanymi oraz normami.
3). Pozyskania i dostawy materiałów w zakresie i terminach gwarantujących wykonanie prac.
4). Ochrony mienia i przestrzegania przepisów BHP, p.poż i sanitarnych.
6). Nadzoru nad bezpieczeństwem i higieną pracy.

5. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie.
Uwaga! Użyte w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót symbole firm i znaki towarowe należy traktować wyłącznie jako opis technologii i parametrów technicznych materiałów. Wykonawcy mogą stosować materiały i technologie przy zachowaniu określonych parametrów równoważnych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Wszystkie materiały i sprzęt muszą być fabrycznie nowe posiadać gwarancję producenta (w przypadku gdy występuje) oraz występować w ogólnie dostępnej ofercie producenta. Zamawiający nie dopuszcza montażu mebli i sprzętu nie będących w ogólnodostępnej sprzedaży.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto i Gmina Serock
Ulica Rynek 21
Nr domu 21
Miejscowosc Serock
Kod poczt 05-140
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 7828805
Fax 022 7827499
Internet www.serock.pl
Regon 01557011900000
E mail inwestycje@serock.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 27/02/2015
Wadium 1 Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) 2. Wadium można wnieść w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowej, d) gwarancji ubezpieczeniowej, e) poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na niżej podany rachunek: Bank Spółdzielczy Legionowo 98 8013 0006 2007 0015 0994 0003 3. Wadium należy wnieść zgodnie z art. 45 ust. 3 - ustawy - Prawo zamówień publicznych, tzn. przed upływem terminu składania ofert. Definicja ta oznacza, że przed upływem terminu składania ofert, oznaczona kwota powinna znaleźć się na rachunku bankowym wskazanym przez zamawiającego lub powinno nastąpić ustanowienie zabezpieczenia w drodze określonej czynności prawnej, np. gwarancji ubezpieczeniowej. Oznacza, to, że w przypadku wpłaty przelewem, dyspozycję należy złożyć z takim wyprzedzeniem, aby w dniu składania ofert wpłata znalazła się na wskazanym koncie natomiast gwarancja ubezpieczeniowa i inne dokumenty tego typu powinny obowiązywać równo z dniem składania ofert. 4. Wadium zostanie zwrócone wykonawcy w terminie i na warunkach określonych w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5. Wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej należy dołączyć do oferty w formie oryginału w sposób umożliwiający jej odłączenie od oferty i przekazanie do działu księgowego, kopię gwarancji należy wpiąć do oferty w sposób trwały.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Wykonawca ma obowiązek wskazać, że wykonał co najmniej dwie dostawy tego rodzaju o wartości minimum 50 000 zł brutto każda, na potrzeby obiektów użyteczności publicznej lub obiektów oświatowych.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykonawca ma obowiązek wskazać, że wykonał co najmniej dwie dostawy tego rodzaju o wartości minimum 50 000 zł brutto każda, na potrzeby obiektów użyteczności publicznej lub obiektów oświatowych.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty a) Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, b) potwierdzenie wniesienia wadium.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zastrzega się, że zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych dopuszcza się zmiany postanowień umowy w zakresie terminowym. Warunkiem takiej zmiany jest szczególna sytuacja, która nie wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, a której nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy podstawowej.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji zamówienia
Kryt 2p 10
Spec www www.serock.pl
Spec war Urząd Miasta i Gminy w Serocku, Rynek 21, 05-140 Serock, Pok. Nr 42.
Data skl 19/12/2014
Godz skl 11:30
Miejsce Urząd Miasta i Gminy w Serocku, Rynek 21, 05-140 Serock, Pok. Nr 24.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)