DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO KUCHNI SZKOLNEJ I PRZEDSZKOLNEJ NA POTRZEBY WYŻYWIENIA DZIECI W ZESPOLE SZKOLNO - PRZEDSZKOLNYM NR 18 WE WROCŁAWIU (VII CZĘŚCI)

Publication date 2014-12-02
End date 2014-12-10 10:00:00
Instytucja Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 18
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Ziemniaki i produkty z ziemniaków,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Produkty mączne,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 249873 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 151000009, 152200006, 153311008, 153000001, 153100004, 155000003, 31425003, 158100009, 158510008, 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni szkolnej i przedszkolnej na potrzeby wyżywienia dzieci w Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 18 we Wrocławiu w podziale na 7 części:
Część I - mięso, wędliny,
Część II - ryby, mrożonki,
Część III - warzywa, owoce, ziemniaki,
Część IV - wyroby mleczarskie, jaja,
Część V - pieczywo,
Część VI - wyroby garmażeryjne,
Część VII - pozostałe artykuły żywnościowe

Opis

Do przedmiotu zamówienia zaliczamy m.in..:
- boczek wędzony, parzony,
- drób,
- łopatka,
- kiełbasa podwawelska,
- szynka z kurczaka,
- słonina,
- kiełbasa biała surowa,
- parówki z szynki wieprzowe i drobioweDo przedmiotu zamówienia zaliczamy m.in.:
- ryba mintaj,
- ryba, morszczuk,
- kostka rybna z fileta shp,
- kalafior,
- brokuły,
- mieszanka warzywna mrożona,
- zupa jarzynowa,
- porzeczka czerwona,
- śliwki drylowane itdDo przedmiotu zamówienia m.in.:
- buraki ćwikłowe,
- kalarepa,
- kalafior,
- kapusta głowiasta biała,
- kapusta kiszona,
- cytryna, - cebula,
- brzoskwinie itd.Do przedmiotu zamówienia zaliczamy m.in.:
- jaja kurze,
- masło exstra 82%,
- jogurt naturalny 400 g,
- jogurt naturalny 150 g,
- mleko 2%,
- ser biały półtłusty,
- maślanka itd.Do przedmiotu zamówienia zaliczamy m.in.:
- bułki,
- bułka wieloziarnista,
- chleb zwykły,
- chleb razowy,
- chleb orkiszowy itd.Do przedmiotu zamówienia zaliczamy m.in.:
- kluski na parze,
- pierogi ruskie,
- pierogi z mięsem,
- uszka z grzybami,
- gołąbki z ryżem i mięsem,
- pierogi ze szpinakiem itd.Do przedmiotu zamówienia m.in.:
- ananas w puszcze,
- brzoskwinie w puszcze,
- budyń,
- bazylia przyprawa,
- batoniki,
- dżem owocowy,
- galaretka owocowa,
- cynamon mielony itd.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 18
Ulica Ul. Poznańska 26
Nr domu 26
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 53-630
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 71 355 46 55
Fax 71 355 46 55
Internet www.sp18.wroc.pl
Regon 02194274000000
E mail ewakrysmann@sp18.wroc.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 7
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca winien posiadać wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie nabyli wiedzę i doświadczenie wykonując, co najmniej jedną dostawę (odpowiadającą swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia) o wartości nie mniejszej niż 50 % kwoty podanej w ofercie przetargowej - cz. I, II, III, IV, V, VI. VII. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedną część postępowania, Wykonawca winien wskazać doświadczenie o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia oraz wartości nie mniejszej niż 50% sumy kwot podanych w ofertach przetargowych. Na potwierdzenie warunku Wykonawca załączy wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane Formularz nr 3 (oryginał podpisany przez Wykonawcę), oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). Zagłówne dostawy Zamawiający uznaje dostawy wskazany w pkt. 1.5.3 SIWZ Dowodem, o którym mowa powyżej jest poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, w miejsce w/w poświadczeń, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw, określone w § 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczenia, do oferty należy załączyć oświadczenie Wykonawcy wraz z uzasadnieniem przyczyn, o których mowa wyżej. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W takiej sytuacji zobowiązany jest on udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (wzór - Formularz Nr 6). Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy Zobowiązanie musi przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma, w tym kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem. W oświadczeniu podmiotu o udostępnieniu potencjału oraz wiedzy i doświadczenia należy wskazać, w jakim charakterze podmiot trzeci będzie brał udział w postępowaniu (np. jako podwykonawca, doradca, konsultant). Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach, określonych w art. 26 ust. 2 b Ustawy, podmioty te są zobowiązane załączyć dokument, o którym mowa w pkt 1.1 ppkt 1.1.3 SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykonawca winien posiadać wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie nabyli wiedzę i doświadczenie wykonując, co najmniej jedną dostawę (odpowiadającą swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia) o wartości nie mniejszej niż 50 % kwoty podanej w ofercie przetargowej - cz. I, II, III, IV, V, VI. VII. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedną część postępowania, Wykonawca winien wskazać doświadczenie o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia oraz wartości nie mniejszej niż 50% sumy kwot podanych w ofertach przetargowych
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. informacje ogólne o Wykonawcy - Formularz Nr 1; 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (oryginał podpisany przez Wykonawcę) - Formularz Nr 2; 3. propozycje ewentualnego podzlecenia elementów dostaw(oryginał podpisany przez Wykonawcę) - Formularz Nr 4 oraz 4a; 4. arkusz kalkulacyjny (oryginał podpisany przez Wykonawcę) - Formularz nr 5
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie: a) Zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego; b) Zmiany asortymentu określonego w załączniku nr 2 do umowy w zależności od potrzeb Zamawiającego, jednak zmiana ta nie może powodować zwiększenia kwoty o której mowa w § 7 ust.1 umowy; c) W przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego. 2. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w formie aneksu. 3. Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego o zmianie formy prowadzonej działalności oraz zmianie adresu siedziby firmy i zamieszkania jej właściciela, pod rygorem uznania korespondencji kierowanej na ostatni podany przez Wykonawcę adres za doręczony. Powyższe zobowiązanie dotyczy okresu obowiązywania umowy, rękojmi gwarancji oraz nie zakończonych rozliczeń wynikających z umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Produkty ekologiczne
Kryt 2p 5
Spec www www.sp18.wroc.pl
Spec war Zespół Szkolno - Przedszkolny Nr 18, ul. Poznańska 26, 53 - 630 Wrocław
Data skl 10/12/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Zespół Szkolno - Przedszkolny Nr 18, ul. Poznańska 26, 53 - 630 Wrocław - sekretariat pok. 25.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)