Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej ul. Praska 25 w Krakowie od. 1.01.2015r. do 31.12.2015r.

Publication date 2014-12-02
End date 2014-12-09 10:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo,
  • Sprzęt nadawczy,
  • Aparatura nadawcza wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 249973 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 32210006, 32223006, 158110006, 153311709, 31425003, 158000006, 151000009, 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa (transport wraz z wniesieniem) artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Praskiej 25 w Krakowie z podziałem na części - liczba części 7:

Część I będzie obejmować świeże warzywa i owoce.
Część II będzie obejmować wyroby piekarskie.
Część III będzie obejmować mrożone artykuły spożywcze.
Część IV będzie obejmować jaja kurze świeże.
Część V będzie obejmować artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i desery.
Część VI będzie obejmować mięso świeże, wędliny i drób.
Część VII będzie obejmować mleko i produkty mleczarskie

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dom Pomocy Społecznej
Ulica ul. Praska 25
Nr domu 25
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 30-329
Wojewodztwo małopolskie
Tel 12 2660364
Fax 12 2660364 w. 27
Regon 35051319700000
E mail administracja@dpspraska.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 7
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2015
Zaliczka Nie
Uprawnienie Nie dotyczy
Wiedza Nie dotyczy
Potencjal Nie dotyczy
Zdolne Nie dotyczy
Sytuacja Nie dotyczy
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty i na niżej wymienionych warunkach: 1) w stosunku do wartości umowy: a. Zmiany cen zawartych w ofercie (załącznik 1) jedynie w udokumentowanych przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, o kwotę wynikającą ze zmiany: a) urzędowej zmiany stawki podatku VAT, b) zmiany wskaźnika zmiany cen towaru i usług konsumpcyjnych podawanego kwartalnie przez GUS, publikowanego w Monitorze Polskim, jednak nie wcześniej niż po jego ogłoszeniu. 2) w stosunku do terminu realizacji umowy: a. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zadania, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron; 3) inne: a) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty realizacji zadania), b) zmiany nazwy zadania, c) w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową, w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego, d) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego, e) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, f)dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian ilościowych w granicach +/- 20 % w stosunku do wielkości zapotrzebowań określonych w SIWZ, uwzględniając bieżące potrzeby Zamawiającego , przy czym wartość umowy nie może przekroczyć wartości określonej w § 4 ust. 1 umowy, g) dopuszcza się możliwość wprowadzania zmian do umowy w zakresie zmniejszenia ilości dostaw w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia, 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody, 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego, b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami, 4. Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody Zamawiającego oraz pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 5
Spec www www.dpspraska.pl/zamówienia publiczne
Spec war Dom Pomocy Społecznej ul. Praska 25 30-329 Kraków
Data skl 09/12/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Dom Pomocy Społecznej ul. Praska 25 30-329 Kraków (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)