Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Baligrodzie

Publication date 2014-12-02
End date 2014-12-11 09:00:00
Instytucja Gmina Baligród
Miejscowość Baligród
Województwo podkarpackie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Przetworzone produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 394304 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 158100009, 153000001, 158000006, 151311305, 151120006, 151100002, 152210003, 153311008, 153311709, 158943004, 155000003, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Baligrodzie.
Opis przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe wykazy produktów stanowiących przedmiot zamówienia określają formularze cenowe (stanowiące załączniki 6-14) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. ofert obejmujących artykuły odpowiadające właściwościom artykułów wyszczególnionych w formularzach cenowych, różniących się od nich nazwą i producentem. Ze względu na często zmieniające się nazwy produktów Zamawiający w trakcie trwania umowy dopuszcza możliwość dokonywania zakupów, artykułów równoważnych takich, które nie zostały wymienione w formularzu ofertowym a odpowiadają właściwościom artykułów wyszczególnionych w formularzu takich, które różnią się nazwą i producentem.
Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy towaru na podstawie zamówienia dostosowanego do jego potrzeb, składanych pisemnie lub telefonicznie przez upoważnioną osobę Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilości i zakresie określonym w załącznikach (od 6-14 do SIWZ) stosownie do rzeczywistych potrzeb co oznacza, iż faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy.
Dostawa odbywać się powinna: artykuły: owoce i warzywa oraz mięsa - codziennie tj. od poniedziałku do piątku w godz. 07:00-08:00; pozostałe artykuły w dni powszednie w godz. 07:00-08:00 na pisemne lub telefoniczne zamówienie Zamawiającego.
Transport artykułów winien być wykonywany środkami transportu spełniającymi wymagania sanitarne (w tym dotyczące czynności związanych z załadunkiem i rozładunkiem - zgodne z zasadami GMP/GHP). Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar własnym transportem, na własny koszt oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu artykułów żywnościowych, które powinny być: dobrej jakości; bez uszkodzeń; świeże;
o gramaturze i wielkości nie mniejszej niż określone w załącznikach Nr 6-14 do SIWZ;
artykuły spożywcze mają posiadać odpowiedni okres przydatności do spożycia przewidzianych dla danego artykułu.
Faktura za dostarczone produkty powinna być wystawiona 2 razy w miesiącu na: Szkołę Podstawową im Św. Jana Pawła II, 38-606 Baligród, ul. Adama Mickiewicz 1, NIP 688-11-29-687, REGON 001200876.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 9 części: Część Nr 1 - Pieczywo; Część Nr 2 - Owoce i warzywa; Część Nr 3 - Artykuły ogólnospożywcze; Część Nr 4 - Wędliny; Część Nr 5 - Drób Część Nr 6 - Mięso; Część Nr 7 - Mrożonki; Część Nr 8 - Wyroby garmażeryjne; Część Nr 9 - Produkty mleczarskie i pochodzenia zwierzęcego (jaja).
W postępowaniu dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych z zastrzeżeniem, że jeden Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na poszczególne części, natomiast istnieje możliwość złożenia oferty na dwa lub więcej części.

Opis

Pieczywo (10 pozycji) zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.Owoce i warzywa (37 pozycji) zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.Artykuły ogólnospożywcze (58 pozycji) zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ.Wędliny (5 pozycji) zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ.Drób (4 pozycje) zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ.Mięso (7 pozycji) zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ.Mrożonki (15 pozycji) zgodnie z załącznikiem nr 12 do SIWZ.Wyroby garmażeryjne (3 pozycje) zgodnie z załącznikiem nr 13 do SIWZ.Produkty mleczarskie i pochodzenia zwierzęcego (jaja) (11 pozycji) zgodnie z załącznikiem nr 14 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Baligród
Ulica Plac Wolności 13
Nr domu 13
Miejscowosc Baligród
Kod poczt 38-606
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 013 4684077
Fax 013 4684077
Internet http://bip.baligrod.pl
Regon 00053334000000
E mail gmina@baligrod.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.
Czas D
Data zak 31/12/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.
Potencjal Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.
Zdolne Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty Dodatkowo Wykonawca winien do oferty dołączyć: 1) formularz ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) formularze cenowe w zależności na które części zostanie złożona oferta, sporządzone na podstawie wzorów - Załączniki od nr 6 do 14 do SIWZ; 3) stosowne pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie dokumentu lub gdy nie można w jednoznaczny sposób sprawdzić, czy złożony podpis w ofercie został złożony przez osobę/y do tego umocowane; 4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Istotne warunki umowy zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy na niżej wymienionych warunkach: 1) w stosunku do terminu, zakresu realizacji umowy: a) w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z potrzeb Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy: zmiana następuje w obrębie części przedmiotu zamówienia lub pomiędzy częściami: zmiana nie powoduje przekroczenia maksymalnej wartości umowy, 2) w stosunku do osób: zmiana osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych, 3) Inne: w przypadku zmiany stawki podatku VAT - o różnicę wynikającą z jej dotychczasowej wielkości a wprowadzoną zmianą. Powyższe zmiany treści umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin płatności faktur
Kryt 2p 5
Spec www http://bip.baligrod.pl
Spec war Urząd Gminy w Baligrodzie, 38-606 Baligród Pl. Wolności 13,
Data skl 11/12/2014
Godz skl 09:00
Miejsce Urząd Gminy w Baligrodzie, 38-606 Baligród Pl. Wolności 13, sekretariat,
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Ilosc czesci 9

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)