Dostawa produktów żywnościowych do stołówki Miejskiego Gimnazjum nr 2 w Oświęcimiu w 2015 roku

Publication date 2014-12-02
End date 2014-12-16 09:30:00
Instytucja Miejskie Gimnazjum Nr 2
Miejscowość Oświęcim
Województwo małopolskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 394478 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 151000009, 153000001, 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki Miejskiego Gimnazjum Nr 2 w Oświęcimiu w roku 2015. Część I zamówienia: Mięso i wędliny Część II zamówienia: Warzywa i owoce świeże Część III zamówienia: Różne produkty spożywcze 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części: Część I zamówienia: Dostawa mięsa i wędlin zgodnie z treścią formularza cenowego - załącznik nr 2/część I do specyfikacji. Część II zamówienia: Dostawa warzyw i owoców świeżych zgodnie z treścią formularza cenowego - załącznik nr 2/część II do specyfikacji. Część III zamówienia: Dostawa różnych produktów spożywczych zgodnie z treścią formularza cenowego - załącznik nr 2/część III do specyfikacji. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. W takim przypadku Wykonawca winien podać cenę ofertową brutto oddzielnie dla każdej części zamówienia zgodnie z treścią formularza ofertowego dla danej części. Zamawiający będzie porównywał i oceniał każdą część odrębnie. Pełny zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia umieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. 3. Artykuły spożywcze muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu cenowym lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego. 4. Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego, między innymi: - odpowiednie normy jakościowe lub atesty, - odpowiednie oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia, - odpowiedni sposób przewożenia towarów - zachowanie rozdzielności transportu, - odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. Dwukrotny zwrot dostarczonego towaru może skutkować odstąpieniem od umowy z winy leżącej po stronie Wykonawcy. Warunki realizacji, odbioru i rozliczenia: 1. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego, wynikających z bieżącego zużycia. 2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko, własnym środkiem transportu, spełniającym wymogi przepisów sanitarnych w tym zakresie. 3. Zgłoszenie zapotrzebowania nastąpi telefonicznie, do godz. 10.00 w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy. Dostawa towaru w wyznaczonym dniu musi nastąpić najpóźniej do godz. 8.00 (placówka nie posiada urządzeń chłodniczych). 4. Zamawiający nie będzie składać zamówień w dniach wolnych od zajęć dydaktycznych, tj. sobota, niedziela, święta oraz w jednym miesiącu przerwy wakacyjnej. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z dostawy, po uzgodnieniu telefonicznym najpóźniej do godz. 10.00 dnia poprzedzającego planowaną dostawę, w przypadku gwałtownego spadku liczby dzieci żywionych w danym dniu. 6. Rozliczenie między stronami odbywać się będzie na koniec każdego tygodnia. Wykonawca przedkłada Zamawiającemu zbiorczą fakturę VAT obejmującą zrealizowane w danym tygodniu dostawy. 7. Zapłata za zrealizowane zamówienie nastąpi do 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na rachunek Wykonawcy wskazany na fakturze. 8. Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie z tytułu zmniejszenia ilości dostaw (za niezrealizowane dostawy). 9. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie w cenach jednostkowych podanych w formularzu ofertowym dla danej części zamówienia. Składający ofertę powinien wypełnić wszystkie pozycje załącznika dla danej części zamówienia. 10. Ilościowy zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w załączniku nr 2/część I do III do specyfikacji może ulec zmianie pomiędzy poszczególnymi pozycjami planowanego zestawienia kosztów, pod warunkiem, że łączna wartość dostaw nie przekroczy wartości umownej wynagrodzenia Wykonawcy. 11. Z uwagi na specyficzny charakter przedmiotu zamówienia (niemożność przewidzenia dokładnej liczby żywionych dzieci na cały okres realizacji zamówienia), ilości produktów wskazane w załączniku nr 2/część I do III do niniejszej specyfikacji są orientacyjne, przybliżone i mogą się zmienić w przypadku zmiany liczby żywionych dzieci.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejskie Gimnazjum Nr 2
Ulica ul. Olszewskiego 2a
Nr domu 2a
Miejscowosc Oświęcim
Kod poczt 32-602
Wojewodztwo małopolskie
Tel 033 8422386 w.15
Fax 033 8422386
Internet www.mg2oswiecim.pl
Regon 07043184300000
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Miejska jednostka Organizacyjna
Rodzaj zam inny Miejska jednostka Organizacyjna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 20/12/2015
Wadium W przedmiotowym postępowaniu nie wymaga się wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się zmianę umowy w następujących przypadkach: a) zaistnienia okoliczności określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zamawianych produktów w stosunku do ilości wskazanych w załączniku nr 2/część I do III do specyfikacji w przypadku zmiany liczby żywionych dzieci, c) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany całkowitego wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany liczby żywionych dzieci i ilości zamawianych produktów, d) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy z uwagi na ustawową zmianę stawki VAT na dostarczane artykuły żywnościowe, e) działanie siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu osób lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, f) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt cena A
Spec www www.mg2oswiecim.pl
Spec war Miejskie Gimnazjum nr 2 w Oświęcimiu im. Ł.Górnickiego, ul. Olszewskiego 2a 32-600 Oświęcim
Data skl 16/12/2014
Godz skl 09:30
Miejsce Miejskie Gimnazjum nr 2 im. Ł. Górnickiego w Oświęcimiu ul. Olszewskiego 2a w sekretariacie szkoły.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)