Dostaw żywności do Zespołu Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych Przystanek Dobrej Nadziei z podziałem na zadania

Publication date 2014-12-02
End date 2014-12-10 09:00:00
Instytucja Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Przystanek Dobrej Nadziei"
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Zupy i buliony,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 394942 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 155000003, 153000001, 152210003, 158919009, 151000009, 151121007, 158000006, 158100009, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Zespołu Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych Przystanek Dobrej Nadziei z podziałem na zadania tj.
Zadanie nr 1 - Produkty mleczarskie
Zadanie nr 2 - Warzywa, owoce i warzywa przetworzone
Zadanie nr 3 - Mrożonki i ryby mrożone
Zadanie nr 4 - Mięso, drób i produkty mięsne
Zadanie nr 5- Różne artykuły spożywcze
Zadanie nr 6.- Pieczywo, wyroby piekarskie i cukiernicze.
Zadanie nr 7 - Jaja
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3-3.6 do SIWZ

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Zespołu Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych Przystanek Dobrej Nadziei z podziałem na zadania tj. produkty mleczarskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Zespołu Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych Przystanek Dobrej Nadziei z podziałem na zadania tj. warzywa, owoce i warzywa przetworzone. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3.1. do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Zespołu Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych Przystanek Dobrej Nadziei z podziałem na zadania tj. mrożonki i ryby mrożone. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdz. II oraz zał. nr 3.2. do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Zespołu Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych Przystanek Dobrej Nadziei z podziałem na zadania tj. mięso, drób i produkty mięsne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdz. II oraz zał. nr 3.3. do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Zespołu Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych Przystanek Dobrej Nadziei z podziałem na zadania tj. różne artykuły spożywcze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdz. II oraz zał. nr 3.4. do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Zespołu Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych Przystanek Dobrej Nadziei z podziałem na zadania tj. Pieczywo, wyroby piekarskie i cukiernicze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdz. II oraz zał. nr 3.5. do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej Przystanek Dobrej Nadziei z podziałem na zadania tj. Dostawa jaj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdz. II oraz zał. nr 3.6. do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Przystanek Dobrej Nadziei"
Ulica ul. Borowska 181/187
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-553
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 71 7998906
Fax 71 7998907
Internet http://www.nadzieja.wroc.pl
Regon 00018088700000
E mail placowka@nadzieja.wroc.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna
Rodzaj zam inny Gminna samorządowa jednostka organizacyjna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 7
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2015
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali min 1 zadanie, odpowiadające swoim rodzajem (asortymentem) stanowiącym przedmiot zamówienia dla każdego zadania osobno o wartości min. 1) dla zadania Nr 1 (produkty mleczarskie) - 24.000,00 zł brutto, 2) dla zadania Nr 2 (warzywa, owoce i warzywa przetworzone) - 15.000,00 zł brutto, 3) dla zadania Nr 3 (mrożonki i ryby mrożone) - 4.500,00 zł brutto , 4) dla zadania Nr 4 (mięso, drób i produkty mięsne)- 23.000,00 zł brutto, 5) dla zadania Nr 5 (różne artykuły spożywcze)- 30.000,00 zł brutto, 6) dla zadania nr 6 (pieczywo, wyroby piekarskie i cukiernicze) -15.000,00 zł brutto, 7) dla zadania nr 7 (jaja) - 2.600.00 zł brutto, oraz potwierdzą, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający dopuszcza wykazanie doświadczenia w dowolnym zestawieniu realizacji zadań, lecz wykazany asortyment i ogólna wartość wykonanych zadań, musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia/asortymentowi oraz sumie wartości wymaganych zadań (wymienionym w ppkt od 1) do 7) ), na który została złożona oferta
Potencjal nie dotyczy
Zdolne nie dotyczy
Sytuacja nie dotyczy
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 1) wypełniony formularz oferty (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ), 2) zestawienie kosztów zadania - załącznik Nr 3 i /lub 3.1, i /lub 3.2, i /lub 3.3, i /lub 3.4. i/lub 3.5. i/lub 3.6. do SIWZ. 3) w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy pzp listę podmiotów przynależących do tej samej grupy kapitałowej albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. Informacja o przynależności do grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SIWZ. 4) oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust 1 ustawy oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zał nr 2 do SIWZ
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej Oferty na niżej wymienionych warunkach: 1) w stosunku do wartości umowy tj zmiany cen zawartych w ofercie - w zestawieniu kosztów zadania (załącznik nr 3) jedynie w udokumentowanych przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, to jest: a. urzędowej zmiany stawki podatku VAT -o różnicę wynikającą z jej dotychczasowej wielkości a wprowadzoną zmianą; jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania. Zmiana umowy w tym zakresie może być wprowadzona tylko na wniosek Wykonawcy. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu podstawy prawnej do podwyższenia lub obniżenia cen towarów. b. w przypadku zmian przepisów ogólnie obowiązujących, które mają wpływ na treść umowy. c. w przypadku obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu asortymentu objętęgo umową po cenach odpowiednio obniżonych. 2) Inne: a. w przypadku podwyższenia jakości parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu dostawy, w tym zmiana numeru katalogowego produktu lub nazwy własnej produktu pod warunkiem wprowadzenia na rynek produktu o parametrach tożsamych lub wyższej jakości, lepszych parametrach lub innych korzystniejszych cechach charakterystycznych, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego produktu, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego. b. w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową, w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonajności w stosunku do ceny objętej umową, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego. c. w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego.
Kryt cena B
Kryt 1p 0.9
Kryt 2 Produkty ekologiczne
Kryt 2p 0.1
Spec www http://www.nadzieja.wroc.pl
Spec war Zespół Placówek Opiekuńczo -Wychowawczych Przystanek Dobrej Nadziei ul. Borowska 181-187, Wrocław, sekretariat
Data skl 10/12/2014
Godz skl 09:00
Miejsce Zespół Placówek Opiekuńczo -Wychowawczych Przystanek Dobrej Nadziei ul. Borowska 181-187, Wrocław, sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)