Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
|
Ulica |
ul. Królewiecka 146
|
Nr domu |
146
|
Miejscowosc |
Elbląg
|
Kod poczt |
82-300
|
Wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Tel |
(055) 2344111
|
Fax |
055 2345547
|
Internet |
www.szpital.elblag.pl
|
Regon |
17074593000000
|
E mail |
mdudzinska@szpital.elblag.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
20/03/2015
|
Wadium |
nie dotyczy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Wykonawca załączy do oferty oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ.
|
Wiedza |
W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej dwóch zamówień,
polegających na dostawie systemu informatycznego o wartości każdego zamówienia na kwotę minimum 180 000,00 zł brutto.
Sposób dokonania oceny spełnienia warunku: jeżeli po podstawieniu w miejsce ilości i wielkości wykonanych dostaw odpowiedniej wielkości zawartej w wykazie okaże się, że otrzymamy zdanie prawdziwe, to ocenimy, że wykonawca spełnia warunek.
Zamawiający dokona oceny spełniania ww warunku na podstawie dokumentów załączonych do oferty zgodnie z wymogiem pkt. 6.2 SIWZ.
|
Potencjal |
Wykonawca załączy do oferty oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ.
|
Zdolne |
Wykonawca załączy do oferty oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ.
|
Sytuacja |
W celu oceny spełnienia warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca wykaże, że posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie większej lub równej niż 200 000,00 zł.
Sposób dokonania oceny spełnienia warunku: jeżeli po podstawieniu w miejsce wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej odpowiedniej wielkości zawartej w informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej okaże się, że otrzymamy zdanie prawdziwe, to ocenimy, że wykonawca spełnia warunek.
Zamawiający dokona oceny spełniania ww warunku na podstawie dokumentów załączonych do oferty zgodnie z wymogiem punktu 6.1. SIWZ.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
1. Opisu zaoferowanego sprzętu oraz sytemu- polskojęzyczne katalogi, foldery ulotki itp. z których jednoznacznie wynika, że zaoferowany sprzęt oraz system spełnia wymagane przez Zamawiającego parametry określone w załączniku Nr 2 do SIWZ
2. Dokument polityki bezpieczeństwa obowiązujący w strukturze Wykonawcy
3. Oświadczenie Wykonawcy, iż zastosuje środki zabezpieczające, o których mowa w art. 36-39 ustawy o ochronie danych osobowych oraz w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych.
4. Wyniki testów wydrukowane z witryn wskazanych przez Zamawiającego z załączniku Nr 2 do SIWZ dla następującego sprzętu: serwer, stanowiska komputerowe z monitorami, komputer z dużym ekranem dotykowym.
5. Certyfikat TCO 03 oraz deklaracja CE dla oferowanych monitorów
|
Inne dokumenty |
I. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1.Wypełniony Formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ.
2.Wypełnione arkusze asortymentowo- cenowe - załącznik Nr 1A do SIWZ
3.Wypełnione terminy gwarancji (kryterium oceniane) - załącznik Nr 1 B do SIWZ
4.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
5.Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz, że przyjmuje je bez zastrzeżeń.
6.Oświadczenie Wykonawcy, że udzieli gwarancji na dostarczony sprzęt, system na warunkach określonych odpowiednio w załączniku Nr 1B oraz Nr 2 do SIWZ
7.Oświadczenie Wykonawcy, że dokona na własny koszt w zakresie wykonanej dostawy szkolenia pracowników na warunkach określonych odpowiednio w załączniku Nr 2 do SIWZ
8.Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania następujących umów, których wzór stanowi:
- załącznik Nr 8, 9 i 12 do SIWZ
9.Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
10.Wykaz wszystkich dokumentów - spis zawartości złożonej oferty.
II.
1. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający
ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o
zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie
o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego
umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej
odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i musi
być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o
zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione
do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy
przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia
dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik.
2. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający przed zawarciem umowy zażąda umowy regulującej współpracę tych podmiotów np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe i trwałe w trakcie jej obowiązywania pod warunkiem:
a) że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego
b) strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie obniżenia ceny sprzętu
c) ilekroć następuje zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w tym zmiana stawki podatku VAT (zmianie ulega tylko cena brutto, cena netto nie ulega zmianie)
d) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku urządzenia będącego
przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego i na żądanie Zamawiającego zamienić dotychczasowy wyrób na nowy produkt o tych samych właściwościach i parametrach lub lepszych po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie, chyba, że Wykonawca wykaże, że brak jest wyrobu zamiennego.
2. W przypadku udokumentowanych zmian, o których mowa w pkt. 6 zostaną one
uzgodnione i po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wprowadzone aneksem do
umowy.
3. Aneks zostanie sporządzony przez Wykonawcę i przesłany z co najmniej 7 -dniowym wyprzedzeniem do Zamawiającego w celu zapoznania się z jego treścią.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
92
|
Kryt 2 |
termin gwarancji
|
Kryt 2p |
8
|
Spec www |
www.szpital.elblag.pl
|
Spec war |
Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu. Sekcja Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych, pok. 068, ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg
|
Data skl |
10/12/2014
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu, pok. 44, ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
1.Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu
Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.
2.Zamawiający informuje, że wykluczy na podstawie art. 24 ust. 2a uPzp z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych ( nie dotyczy przypadku, gdy Wykonawca udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia).
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|