Systematyczne dostawy mięsa, wędlin i drobiu  do DPS Brańszczyk w 2015 r.

Publication date 2014-12-02
End date 2014-12-12 10:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Brańszczyk
Województwo mazowieckie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 394990 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 151300008, 151100002, 151120006, 151311305
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: Dostawy mięsa, wędlin i drobiu  do DPS Brańszczyk w 2015r. tj. od 01.01.2015r. do 31.12.2015r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i szacunkowe ilości opisano w załączniku nr 2 do SIWZ(dostępna na stronie www.dpsbranszczyk.pl) - formularz cenowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dom Pomocy Społecznej
Ulica ul. Jana Pawła II 65
Nr domu 65
Miejscowosc Brańszczyk
Kod poczt 07-221
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 0-29 6794220
Fax 0-29 7421414
Internet www.dpsbranszczyk.pl
Regon 00029606400000
E mail zamowienia@dpsbranszczyk.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3 do SIWZ) wg formuły spełnia-nie spełnia
Wiedza Na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawcy winni wykazać wykonanie co najmniej dwóch zamówień, polegających na dostawie mięsa, wędlin i drobiu, o wartości brutto minimum 120 000,00 zł dla każdego zamówienia, wraz z załączeniem dowodów, że dostawy te wykonane zostały należycie. Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw są: poświadczenie, oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa.
Potencjal Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3 do SIWZ) wg formuły spełnia-nie spełnia
Zdolne Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3 do SIWZ) wg formuły spełnia-nie spełnia
Sytuacja Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności musi dysponować środkami finansowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia. Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3 do SIWZ) wg formuły spełnia-nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty Wypełniony druk oferty, wraz z pozostałymi załącznikami do SIWZ
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zastrzega  możliwość zmniejszenia wielkości dostaw o minus 20% , z powodu zmieniającej się ilości osób, korzystających z wyżywienia w stołówce DPS. W przypadku zmniejszenia wielkości dostaw o 20%,  Zamawiający pomniejszy wynagrodzenie należne Wykonawcy, którego ostateczna wartość będzie wynikać z rzeczywiście wykonanych dostaw, potwierdzonych przez Zamawiającego i nie może przewyższać kwoty umowy. Wykonawcy nie będą przysługiwały  roszczenia z tego tytułu. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w przypadkach: a) zmiana danych Wykonawcy ( np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy, b) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji artykułów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczenia odpowiednich artykułów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż artykuły objęte ofertą przy zachowaniu ceny ofertowej towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, c) w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mogą ulec zmianie terminy sukcesywnych dostaw objętych niniejsza umową. d) nastąpi ustawowa zmiana wysokości podatku od towarów i usług VAT, lub zmiana cen na korzyść Zamawiającego
Kryt cena A
Spec www www.dpsbranszczyk.pl
Spec war Dom Pomocy Społecznej w Brańszczyku, ul. Jana Pawła II 65, 07-221 Brańszczyk
Data skl 12/12/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Sekretariat Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku, ul. Jana pawła Ii 65, 07-221 Brańszczyk
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. Każdy Wykonawca, który w niniejszym postępowaniu złoży Zamawiającemu ofertę na realizację przedmiotu zamówienia, posiadać musi decyzję, wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Weterynaryjnej, zezwalającą na obrót żywnością. Poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię tej decyzji, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do swojej oferty. 2. Wykonawcy, będący producentami oferowanych przez siebie wyrobów, zobowiązani są posiadać decyzję wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej, zezwalającą na produkcję artykułów pochodzenia zwierzęcego, której poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu w swojej ofercie.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)