Publication date |
2014-12-02 |
End date |
2014-12-12 09:00:00 |
Instytucja |
Wojskowa Akademia Techniczna |
Miejscowość |
Warszawa |
Województwo |
mazowieckie |
Branża |
- Papier ze znakiem wodnym,
- Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura L 74/34 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
- Części i akcesoria maszyn liczących,
- Wyroby biurowe,
- Drobny sprzęt biurowy,
- Papeteria i inne wyroby
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
395436 / 2014 |
Document type |
ZP-400 |
Cpv code |
224200000, 229930007, 229932009, 301451008, 301923406, 301976208, 301976301, 301976442, 301992301, 301993003, 301993302, 301997605, 378235008 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wojskowa Akademia Techniczna
|
Ulica |
ul. Kaliskiego 2
|
Nr domu |
2
|
Miejscowosc |
Warszawa
|
Kod poczt |
00-908
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 6837865
|
Fax |
022 6837977
|
Internet |
www.wat.edu.pl
|
Regon |
01212290000000
|
E mail |
szp@wat.edu.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
12
|
Wadium |
1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 12.12.2014r. do godz.09:00.
Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu.
2.Wadium może być wniesione:
1) w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dowodem wniesienia wadium będzie załączony do oferty oryginał lub kopia tego dokumentu.
2) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego:
PEKAO S.A. Warszawa, ul. Towarowa 25, Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228.
z dopiskiem Wadium na dostawę papieru do urządzeń biurowych.
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, na kwotę minimum 180 000,00 zł brutto każda oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.
Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, iż musi wynikać z jednostkowej umowy zawartej z jednym podmiotem).
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1)Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ,
2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ,
3)Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami pkt. 5 SIWZ.
4)Oświadczenia i dokumenty, w formie oryginału lub kserokopii wymienione w pkt. 5 SIWZ.
5)Opis przedmiotu równoważnego, jeżeli taki wykonawca proponuje, umożliwiający jego porównanie z parametrami wskazanymi przez Zamawiającego w odpowiedniej pozycji Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.
6)Dowód wniesienia wadium - oryginał lub kopię poręczeń lub gwarancji stanowiących dowód wniesienia wadium. Przy wniesieniu wadium w formie pieniężnej na rachunek Zamawiającego zaleca się załączyć kopię przelewu. Brak w ofercie kopii przelewu nie będzie podstawą do odrzucenia oferty. Natomiast brak wniesienia wadium w terminie będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z przedmiotowego postępowania.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokona wyboru wykonawcy, w następujących sytuacjach:
1)Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do dokonywania zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji asortymentu do wysokości wartości umowy.
2)Zamówienia cząstkowe będą wynikały z bieżących potrzeb Zamawiającego. W przypadku konieczności zmniejszenia dostaw, Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za faktycznie dostarczony przedmiot zamówienia. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego powodu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się wykorzystać przedmiot zamówienia w co najmniej 75% wartości przedmiotu zamówienia.
3)Przewiduje się możliwość zmiany terminu wykonania umowy, z zastrzeżeniem ust. 6
z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy.
4)Zmiany do umowy nie mogą obejmować zmian cen jednostkowych netto przedmiotu zamówienia.
5)W przypadku zmiany stawki podatku VAT, przewiduje się zmianę wartości zamówienia
o obowiązujący podatek VAT, z zastrzeżeniem ust. 6 z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzanie aneksu do umowy.
6)W przypadku dostaw wykonanych z opóźnieniem postanowienia ust. 7 nie mają zastosowania.
7) Przewiduje się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia po podpisaniu umowy, pod warunkiem wycofania z produkcji i oficjalnych kanałów dystrybucji objętego umową przedmiotu zamówienia i zastąpienie go nowocześniejszym produktem tego samego producenta, o lepszych parametrach technicznych korzystniejszych dla Zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy. W przypadku, gdy producent nie posiada w swojej ofercie nowszego produktu, lub produktu spełniającego wymagania Zamawiającego, Wykonawca po uzyskaniu zgody Zamawiającego może zaproponować model innego producenta, o lepszych parametrach technicznych korzystniejszych dla Zamawiającego. Podstawą do sporządzenia aneksu będzie oświadczenie producenta/oficjalnego dystrybutora o wycofaniu z produkcji objętego umową przedmiotu zamówienia. Zaproponowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia ujęty w aneksie, winien odpowiadać parametrom technicznym z wykazanym w załączniku do umowy.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.wat.edu.pl
|
Spec war |
w siedzibie Sekcji Zamówień Publicznych, 00-908 Warszawa, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2, Budynek Nr 22, pokój Nr 6 (wejście przez biuro przepustek)
|
Data skl |
12/12/2014
|
Godz skl |
09:00
|
Miejsce |
w KANCELARII JAWNEJ Wojskowej Akademii Technicznej, ul. Gen. Sylwestra Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, Budynek Nr 100, pokój nr 130 piętro pierwsze (wejście przez biuro przepustek)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|