Dostawa urządzeń komputerowych, oprogramowania komputerowego, sprzętu fotograficznego oraz sprzętu elektronicznego dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Publication date | 2014-12-02 |
End date | 2014-12-10 10:30:00 |
Instytucja | Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie |
Miejscowość | Kraków |
Województwo | małopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 395518 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 302000001, 302360002, 302370009, 386500006, 489000007 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Dostawa urządzeń komputerowych, oprogramowania komputerowego, sprzętu fotograficznego oraz sprzętu elektronicznego dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 do specyfikacji. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia : a) oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, b) okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia : zgodnie z załącznikiem nr 1 do specyfikacji, - nie dotyczy pakietów z oprogramowaniem. 3. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego : a) Jako czas reakcji serwisu gwarancyjnego przyjmuje się nawiązanie kontaktu przez pracownika serwisu gwarancyjnego (wskazanego przez Wykonawcę) ze zgłaszającym awarię i/lub usterkę pracownikiem Zamawiającego w celu przeprowadzenia wstępnej diagnostyki i w miarę możliwości przekazanie zaleceń. b) Maksymalny czas reakcji serwisu gwarancyjnego w przypadku zgłoszenia awarii i/lub usterki wynosi 3 godziny robocze. c) Serwis gwarancyjny świadczony będzie w miejscu dostarczenia urządzenia u Zamawiającego, z możliwością naprawy u Wykonawcy, jeżeli naprawa u Zamawiającego okaże się niemożliwa. W takiej sytuacji na czas naprawy, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu urządzenie zastępcze. d) Wszelkie koszty naprawy, w tym koszt transportu, ubezpieczenia na czas transportu, ponownego uruchomienia ponosi Wykonawca. e) W okresie gwarancji dostawca zobowiązany jest do wymiany urządzenia po maksimum trzeciej naprawie. f) Dostępność serwisu przez 5 dni w tygodniu. g) W przypadku naprawy przedmiotu zamówienia, termin gwarancji przedłuża się o czas trwania naprawy. h) W przypadku wymiany sprzętu na nowy, termin gwarancji biegnie od początku tj. od dnia dostarczenia nowego sprzętu. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej : a) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie mebli lub jego części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem funkcjonalnym oraz o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych). W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. b) Za równoważny, pod względem funkcjonalnym, technicznym i użytkowym, w stosunku do wskazanych mebli, Zamawiający uzna takie, oferowane przez Wykonawcę meble, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie, a także takie możliwości funkcjonalne i parametry techniczne co zawarte w opisie przedmiotu zamówienia meble o podanych parametrach referencyjnych. c) Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentacji pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe i można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych wyżej warunkach. OpisPakiet nr 1 : komputery stacjonarne na 5-letniej gwarancji NBDPakiet nr 2 : komputer przenośny na 3-letniej gwarancji NBDPakiet nr 3: komputery przenośne na 3-letniej gwarancji NBDPakiet nr 4 : Monitory na 5-cio letniej gwarancjiPakiet nr 5 : Komputery przenośne na 2 letniej gwarancjiPakiet nr 6: Przenośna stacja robocza. Ilość - 1 sztukaPakiet nr 7: SkaneryPakiet nr 8: Akcesoria ITPakiet nr 9: Akcesoria wideoPakiet nr 10: projektory na 24 miesięcznej gwarancjiPakiet nr 11: urządzenia wielofunkcyjnePakiet nr 12: urządzenie przenośne z obsługą sieci LTE. Ilość - 1 sztukaPakiet nr 13: oprogramowanie Adobe na licencji CLP 4400365290 (D.L II)Pakiet nr 14: Sprzęt marki Apple, lub równoważnyPakiet nr 15: Oprogramowanie RhinoCeros, lub równoważnePakiet nr 16: Oprogramowanie Unity, lub równoważnePakiet nr 17: Oprogramowanie Vray, lub równoważnePakiet nr 18 : Oprogramowanie Sketchup 2015, lub równoważnePakiet nr 19: Drukarki laserowePakiet nr 20 - obiektyw fotograficzny. Ilość - 1 sztukaPakiet nr 21 - sprzęt fotograficznyPakiet nr 22 - aparatu fotograficznego. Ilość - 1 sztukaPakiet nr 23 - panel LED. Ilość - 1 sztukaPakiet nr 24 - sprzętu fotograficznegoPakiet nr 25 - Kamera IP kompaktowa. Ilość - 4 sztukiPakiet nr 26 - komputer przenośny 15 z wyjściem HDMI i rozdzielczością natywną 1920 x 1080 px. Ilość - 1 sztukaPakiet nr 27 - Drukarka laserowa A3, kolorowa z funkcją druku w sieci (Ethernet), PostScript3 i drukiem dwustronnym (dupleks). Ilość - 1 sztukaPakiet nr 28 - Zestaw studyjnych lamp fotograficznychPakiet nr 29 - Drukarka atramentowa A3 6-kolorowa z technologią piezo i systemem ciągłego zasilania atramentem. Ilość - 1 sztukaPakiet nr 30 - Napęd DVD-RW czarny. Ilość - 2 sztukiPakiet nr 31 - akcesoria komputerowePakiet nr 32 - Zestaw: Lustrzanka cyfrowa jednoobiektywowa 20 mpx z odchylanym obrotowym wizjerem + obiektywy z mocowaniem EF: 18-55 IS STM + 75-300 III + torba na sprzęt fotograficzny. Ilość- 1 zestawPakiet nr 33 - Drukarka 3D z zestawem akcesoriów i oprogramowania. Ilość - 1 sztukaPakiet nr 34 - Komputer stacjonarny z monitorem. Ilość - 1 sztukaPakiet nr 35 - sprzętu fotograficznegoPakiet nr 36 - telewizor 42 cale. Ilość - 1 sztukaPakiet nr 37 - kamery cyfrowe. Ilość - 2 sztukiPakiet nr 38 - Dysk przenośny z wymiennym interfejsem na dwuletniej gwarancji. Ilość - 2 sztukiPakiet nr 39 - Laptop na 24-miesięcznej gwarancji. Ilość - 1 sztukaPakiet nr 40 - Rejestrator 4K. Ilość - 1 sztukaPakiet nr 41 - Oprogramowanie OCRPakiet nr 42 - Czytnik e-książek (e-book) na 12-miesięcznej gwarancji. Ilość - 1 sztukaPakiet nr 43 - Komputer stacjonarny klasy USFF na 5-cio letniej gwarancji NBD. Ilość - 1 sztuka |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie |
Ulica | Plac Matejki 13 |
Nr domu | 13 |
Miejscowosc | Kraków |
Kod poczt | 31-157 |
Wojewodztwo | małopolskie |
Tel | 12 2992041 |
Fax | 12 4226566 |
Internet | www.asp.krakow.pl |
Regon | 00027578300000 |
E mail | jkurek@asp.krakow.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Uczelnia publiczna |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 43 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 10 |
Wadium | Zamawiający na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do specyfikacji); |
Wiedza | Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do specyfikacji); |
Potencjal | Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do specyfikacji); |
Zdolne | Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do specyfikacji); |
Sytuacja | Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do specyfikacji); |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Inne dokumenty | Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty : a) wypełniony formularz ofertowy (według załączonego wzoru - załącznik nr 2 do specyfikacji), b) szczegółową ofertę cenową (według wzoru tabeli zamieszczonej w rozdziale XIV/2 specyfikacji), c) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu (wymienione w rozdziale VII specyfikacji), d) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale VIII pkt. 8b specyfikacji, e) wypełniony załącznik numer : 3, 4, 5 do specyfikacji, f) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (np. aktualne katalogi w języku polskim lub w języku obcym - z zastrzeżeniem pkt. 5) potwierdzający wymagane parametry techniczne określone w załączniku nr 1 do specyfikacji. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do specyfikacji. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem zapisów ust. 3 i 4 niniejszego punktu. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie : a) numeru katalogowego produktu, b) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, c) wymiany lub uzupełnienia elementów składowych, w sytuacji, gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, d) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, e) zmiany stawki podatku VAT, która następuje z mocy prawa, f) terminu realizacji zamówienia w związku z wystąpieniem zdarzeń określanych jako siła wyższa, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania niniejszej umowy i które nie wynikają z winy żadnej ze stron, g) zmiany dotyczącej osób reprezentujących strony, z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne), h) zmian teleadresowych stron umowy określonych w niniejszej umowie, i) zmian postanowień niniejszej umowy będących konsekwencjami zmian organizacyjnych na Uczelni, j) zmiany podwykonawcy na etapie realizacji umowy, k) zmiany podwykonawstwa - powierzenie podwykonawcom innej części zamówienia niż wskazana w ofercie Wykonawcy. 4. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą wartości umowy (z wyjątkiem pkt. 3e) i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 90 |
Kryt 2 | Termin dostawy |
Kryt 2p | 5 |
Kryt 3 | Czas reakcji serwisu gwarancyjnego |
Kryt 3p | 5 |
Spec www | www.asp.krakow.pl |
Spec war | SIWZ można uzyskać osobiście w Dziale Administracyjno-Gospodarczym ASP im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, pl. Matejki 13, pok. nr 113, lub za zaliczeniem pocztowym, lub ze strony Uczelni |
Data skl | 10/12/2014 |
Godz skl | 10:30 |
Miejsce | Ofertę w zapieczętowanej i oznaczonej kopercie należy składać na dzienniku podawczym ASP im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13, pokój numer 1 lub wysłać listem |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Termin realizacji zamówienia : 1) Przez termin realizacji zamówienia rozumie się dostawę przedmiotu zamówienia wraz z fakturą, do siedziby Zamawiającego, na koszt i ryzyko Wykonawcy. 2) Termin realizacji zamówienia : nie dłuższy niż 10 dni od daty podpisania umowy, zakończony pisemnym potwierdzeniem odbioru przez upoważnionego pracownika poszczególnej komórki organizacyjnej Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie. |
Czy uniewaznienie | Nie |