Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość.

Publication date 2014-12-02
End date 2014-12-10 10:00:00
Instytucja Powiat Inowrocławski
Miejscowość Inowrocław
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Pomoce naukowe,
  • Lokalna sieć komputerowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 395678 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 241000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Przedmiot zamówienia wykazany został w formularzach cenowych dla każdej z części stanowiących załączniki do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia opis techniczny przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik do SIWZ.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne o niegorszych parametrach technicznych, jakościowych niż wymagane przez Zamawiającego, spełniające warunki bezpieczeństwa. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy.
Do urządzeń i przedmiotów, które posiadają karty gwarancyjne wykonawca zobowiązany jest dołączyć je w dniu dostawy. Dostarczane przez wykonawców materiały muszą być wykonane zgodne z obowiązującymi normami w zakresie bezpieczeństwa i jakości. Wszystkie produkty dostarczone przez Wykonawcę, muszą pochodzić od producentów posiadających atest bezpieczeństwa na te produkty.
Wszystkie dostarczane artykuły muszą być oryginalnie pakowane, kompletne, fabrycznie nowe bez wad.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wyszczególniony w części nr 2,3, nieodpłatnie własnym transportem, do siedziby Zamawiającego w godzinach pracy urzędu ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36-38, 88-100 Inowrocław pok. nr 156. Wykonawca po podpisaniu umowy uzgodni z Zamawiającym dokładną datę dostawy przedmiotu umowy.
Przedmiot zamówienia określony w części nr 1 będzie dostarczany w sposób sukcesywny w zależności od potrzeb Zamawiającego do siedziby Centrum Kształcenia Praktycznego przy ul. Dworcowej 25, 88-100 Inowrocław. Wykonawca we własnym zakresie zapewni rozładunek dostarczonego przedmiotu umowy. Wykonawca po podpisaniu umowy uzgodni z Zamawiającym dokładną datę dostawy przedmiotu umowy zgodnie z ofertą Wykonawcy.
Wykonawca do oferty przedstawi specyfikację techniczną oferowanych urządzeń, i zestawów, zawierającą opis parametrów, części składowych, nazwy modeli, marek, producentów w celu wykazania zgodności z opisem Zamawiającego.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa gazów
technicznych do przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych z zakresu
spawania metodą gazową (311).
1) Tlen (butle) - 20 szt.
2) Acetylen (butle) - 15 szt.
wraz z dzierżawą butli i pozostałymi opłatami.
Przedmiot zamówienia określony w zadaniu będzie dostarczany sukcesywnie na wniosek Zamawiającego w ciągu 3 dni od daty złożenia zamówienia drogą telefoniczną, faksem lub elektroniczną. Przedmiot będzie dostarczany do Centrum Kształcenia Praktycznego w Inowrocławiu ul. Dworcowa 25, 88-100 Inowrocław.
Gazy stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wszelki normy w zakresie ich transportu i użytkowania.
Termin realizacji: od daty zawarcia umowy do 30.06.2015 r.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych z obsługi programu informatycznego do obsługi gastronomii i hotelarstwa.
1) Program informatyczny do obsługi gastronomii i hotelarstwa - 2 zestawy każdy (na 17 licencji),
2) Terminal dotykowy - 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis techniczny stanowiący załącznik do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych Cukiernik
Zestaw narzędzi i akcesoriów dekoratorskich - 1 zestaw:
1) Foremki- tarta letki - ilość w opakowaniu: 6 szt. wymiary 9x2 cm - 2 op.,
2) Mata silikonowa - 52cm/31,5cm, odporność termiczna - 40÷250°C
-1 szt.,
3) Foremka do czekoladek - 3 szt.,
4) Packa cukiernicza - wymiary 17x 8,5 cm - 1 szt.,
5) Narzędzia do modelowania masy cukrowej - (zestaw-8 elementów) - 1 zestaw,
6) Wałek silikonowy -dł. 48,5 cm - 3 szt.,
7) Rondel z pokrywą szklaną - poj. 1,5 l - 1 szt.,
8) Siekacz do ciasta - 12,5cm x 11cm - 1 szt.,
9) Tortownica prostokątna z odpinanymi bokami - 34cm/24cm, wys.8 cm - 1 szt.,
10) Gąbki do modelowania masy cukrowej - (zestaw - 2 elementy) - 2 zestawy,
11) Garnek z pokrywą szklaną - poj. 2 l średnica 16cm.- 1 szt.,
12) Garnek z pokrywą szklaną - poj. 3,7 l, średnica 20cm - 1 szt.,
13) Termometr elektroniczny -1 szt. z ruchomą głowicą, obracana sonda ze stali nierdzewnej.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Inowrocławski
Ulica ul. Roosevelta 36/38
Nr domu 36/38
Miejscowosc Inowrocław
Kod poczt 88-100
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 052 3592100
Fax 052 3574820
Regon 09236539400000
E mail starostwo@inowroclaw.powiat.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 7
Wadium W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie przedstawionego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wiedza Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie przedstawionego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Potencjal Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie przedstawionego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolne Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie przedstawionego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie przedstawionego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Wykonawca do oferty przedstawi specyfikację techniczną oferowanych urządzeń, i zestawów, zawierającą opis parametrów, części składowych, nazwy modeli, marek, producentów w celu wykazania zgodności z opisem Zamawiającego.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 20
Spec www www.bip.inowroclaw.powiat.pl
Spec war Starostwo Powiatowe w Inowrocławiu ul. Mątewska 17, 88-100 Inowrocław pok. nr 106.
Data skl 10/12/2014
Godz skl 10:00
Miejsce pokój nr: 139 Kancelaria ogólna ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36-38, 88-100 Inowrocław
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)