Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość.
Publication date | 2014-12-02 |
End date | 2014-12-10 10:00:00 |
Instytucja | Powiat Inowrocławski |
Miejscowość | Inowrocław |
Województwo | kujawsko-pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 395678 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 391621006, 241000005 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Przedmiot zamówienia wykazany został w formularzach cenowych dla każdej z części stanowiących załączniki do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia opis techniczny przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik do SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne o niegorszych parametrach technicznych, jakościowych niż wymagane przez Zamawiającego, spełniające warunki bezpieczeństwa. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy. Do urządzeń i przedmiotów, które posiadają karty gwarancyjne wykonawca zobowiązany jest dołączyć je w dniu dostawy. Dostarczane przez wykonawców materiały muszą być wykonane zgodne z obowiązującymi normami w zakresie bezpieczeństwa i jakości. Wszystkie produkty dostarczone przez Wykonawcę, muszą pochodzić od producentów posiadających atest bezpieczeństwa na te produkty. Wszystkie dostarczane artykuły muszą być oryginalnie pakowane, kompletne, fabrycznie nowe bez wad. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wyszczególniony w części nr 2,3, nieodpłatnie własnym transportem, do siedziby Zamawiającego w godzinach pracy urzędu ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36-38, 88-100 Inowrocław pok. nr 156. Wykonawca po podpisaniu umowy uzgodni z Zamawiającym dokładną datę dostawy przedmiotu umowy. Przedmiot zamówienia określony w części nr 1 będzie dostarczany w sposób sukcesywny w zależności od potrzeb Zamawiającego do siedziby Centrum Kształcenia Praktycznego przy ul. Dworcowej 25, 88-100 Inowrocław. Wykonawca we własnym zakresie zapewni rozładunek dostarczonego przedmiotu umowy. Wykonawca po podpisaniu umowy uzgodni z Zamawiającym dokładną datę dostawy przedmiotu umowy zgodnie z ofertą Wykonawcy. Wykonawca do oferty przedstawi specyfikację techniczną oferowanych urządzeń, i zestawów, zawierającą opis parametrów, części składowych, nazwy modeli, marek, producentów w celu wykazania zgodności z opisem Zamawiającego. OpisPrzedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa gazówtechnicznych do przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych z zakresu spawania metodą gazową (311). 1) Tlen (butle) - 20 szt. 2) Acetylen (butle) - 15 szt. wraz z dzierżawą butli i pozostałymi opłatami. Przedmiot zamówienia określony w zadaniu będzie dostarczany sukcesywnie na wniosek Zamawiającego w ciągu 3 dni od daty złożenia zamówienia drogą telefoniczną, faksem lub elektroniczną. Przedmiot będzie dostarczany do Centrum Kształcenia Praktycznego w Inowrocławiu ul. Dworcowa 25, 88-100 Inowrocław. Gazy stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wszelki normy w zakresie ich transportu i użytkowania. Termin realizacji: od daty zawarcia umowy do 30.06.2015 r.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych z obsługi programu informatycznego do obsługi gastronomii i hotelarstwa. 1) Program informatyczny do obsługi gastronomii i hotelarstwa - 2 zestawy każdy (na 17 licencji), 2) Terminal dotykowy - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis techniczny stanowiący załącznik do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych Cukiernik Zestaw narzędzi i akcesoriów dekoratorskich - 1 zestaw: 1) Foremki- tarta letki - ilość w opakowaniu: 6 szt. wymiary 9x2 cm - 2 op., 2) Mata silikonowa - 52cm/31,5cm, odporność termiczna - 40÷250°C -1 szt., 3) Foremka do czekoladek - 3 szt., 4) Packa cukiernicza - wymiary 17x 8,5 cm - 1 szt., 5) Narzędzia do modelowania masy cukrowej - (zestaw-8 elementów) - 1 zestaw, 6) Wałek silikonowy -dł. 48,5 cm - 3 szt., 7) Rondel z pokrywą szklaną - poj. 1,5 l - 1 szt., 8) Siekacz do ciasta - 12,5cm x 11cm - 1 szt., 9) Tortownica prostokątna z odpinanymi bokami - 34cm/24cm, wys.8 cm - 1 szt., 10) Gąbki do modelowania masy cukrowej - (zestaw - 2 elementy) - 2 zestawy, 11) Garnek z pokrywą szklaną - poj. 2 l średnica 16cm.- 1 szt., 12) Garnek z pokrywą szklaną - poj. 3,7 l, średnica 20cm - 1 szt., 13) Termometr elektroniczny -1 szt. z ruchomą głowicą, obracana sonda ze stali nierdzewnej. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Powiat Inowrocławski |
Ulica | ul. Roosevelta 36/38 |
Nr domu | 36/38 |
Miejscowosc | Inowrocław |
Kod poczt | 88-100 |
Wojewodztwo | kujawsko-pomorskie |
Tel | 052 3592100 |
Fax | 052 3574820 |
Regon | 09236539400000 |
E mail | starostwo@inowroclaw.powiat.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 3 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 7 |
Wadium | W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie przedstawionego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. na zasadzie spełnia/nie spełnia. |
Wiedza | Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie przedstawionego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. na zasadzie spełnia/nie spełnia. |
Potencjal | Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie przedstawionego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. na zasadzie spełnia/nie spełnia. |
Zdolne | Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie przedstawionego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. na zasadzie spełnia/nie spełnia. |
Sytuacja | Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie przedstawionego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. na zasadzie spełnia/nie spełnia. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | Wykonawca do oferty przedstawi specyfikację techniczną oferowanych urządzeń, i zestawów, zawierającą opis parametrów, części składowych, nazwy modeli, marek, producentów w celu wykazania zgodności z opisem Zamawiającego. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 80 |
Kryt 2 | Termin dostawy |
Kryt 2p | 20 |
Spec www | www.bip.inowroclaw.powiat.pl |
Spec war | Starostwo Powiatowe w Inowrocławiu ul. Mątewska 17, 88-100 Inowrocław pok. nr 106. |
Data skl | 10/12/2014 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | pokój nr: 139 Kancelaria ogólna ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36-38, 88-100 Inowrocław |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. |
Czy uniewaznienie | Nie |