Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Miasto Poznań
|
Ulica |
Plac Kolegiacki 17
|
Nr domu |
17
|
Miejscowosc |
Poznań
|
Kod poczt |
61-841
|
Wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Tel |
61 8785210
|
Fax |
61 878 50 85
|
Internet |
http://bip.um.poznan.pl
|
Regon |
63125782200000
|
E mail |
bzp@um.poznan.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
18
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie definiuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
|
Wiedza |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech
lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy, w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną dostawę zadrukowanych przez Wykonawcę materiałów (np. koperty, ulotki, plakaty) o wartości nie mniejszej niż 50 000zł brutto lub dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000zł brutto.
|
Potencjal |
Zamawiający nie definiuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
|
Zdolne |
Zamawiający nie definiuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie definiuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1) Wypełniony i podpisany wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu- załącznik nr 1 do Instrukcji;
2) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii - dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Dodatkowo:
Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do Instrukcji oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści np. poprzez zastosowanie nieprzejrzystej folii.
Niedochowanie należytej staranności poprzez niepodjęcie niezbędnych działań w celu zachowania poufności informacji mających stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa
oraz brak wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa skutkuje jawnością całej oferty.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
LE
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu zakończenia umowy i jej przedłużenie aneksem w przypadku niewykorzystania ilości poszczególnych kopert, wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do umowy, w terminie ustalonym obowiązywania umowy oraz w przypadku nie wykorzystania maksymalnej wartości umowy. W przypadku zmiany stawki VAT od towarów i usług Zamawiający za poszczególne koperty będzie płacił Wykonawcy wynagrodzenie zgodne
z wprowadzonymi zmianami, jednak wartość maksymalna umowy nie ulegnie zmianie.
2) Zmiany określone w Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, w art. 142 ust 5 pkt. 2 i 3 nie mają wpływu na koszt zamówienia.
|
Kryt cena |
A
|
Licytacja etapy |
2
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Le adres aukcja |
https://poznan.marketplanet.pl
|
Le adres opis |
https://bip.poznan.pl
|
Le wymagania |
1. Licytacja zostanie przeprowadzona na platformie elektronicznej prowadzonej przez Urząd Miasta Poznania, pod adresem https://poznan.marketplanet.pl (zwanej dalej systemem).
2. Zamawiający zaprosi wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu do udziału w licytacji drogą elektroniczną (na adres e-mail podany
we wniosku). We wniosku należy upoważnić osobę, która będzie składała oferty w imieniu Wykonawcy w trakcie licytacji elektronicznej.
3. Licytacja właściwa zostanie poprzedzona dobrowolną licytacją testową.
4. Wymagania związane z rejestracją i identyfikacją Wykonawców: Wykonawcy nie rejestrują się sami - konta dla Wykonawców uczestniczących w licytacji utworzy Zamawiający, wpisując wszystkie informacje żądane przez system. Podczas rejestracji wysyłany jest e-mail na adres wskazany we wniosku z loginem i jednorazowym hasłem do systemu.
Wykonawcy logują się do systemu samodzielnie. Przy pierwszej próbie zalogowania
do systemu Wykonawca zostanie poproszony o zmianę hasła na hasło docelowe. Zasady dotyczące tworzenia hasła dostępne są w systemie.
5. Termin otwarcia licytacji właściwej oraz termin otwarcia licytacji testowej zostanie podany w zaproszeniu do udziału w licytacji elektronicznej przekazanej przez Zamawiającego.
6. Po zamknięciu licytacji elektronicznej Zamawiający zamieści informacje określone
w art. 80 ustawy Prawo zamówień publicznych na stronie pod adresem http://bip.poznan.pl. Wymagania techniczne: Do obsługi systemu niezbędny jest dowolny komputer klasy PC z systemem operacyjnym Microsoft Windows w wersji oficjalnej wspieranej przez producenta oprogramowania oraz dostęp do sieci internetowej siła szyfrowania: 128bit; dostęp do Internetu: min. 56Kb na komputer, zalecane szerokopasmowe łącze internetowe. Administrator gwarantuje w pełni prawidłową współpracę z przeglądarkami internetowymi Internet Explorer i Mozilla Firefox w wersjach oficjalnie wspieranych przez producentów oprogramowania.
|
Le postapien |
1. W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia.
2. Jeżeli w ciągu ostatnich 5 min. zostanie złożone postąpienie, licytacja każdorazowo ulegnie przedłużeniu o 5 minut ( plus sekundy brakujące do pełnej minuty, w której złożono postąpienie). Przedłużenie licytacji następować będzie do momentu braku składania kolejnych postąpień tj. po upływie 5 minutowego tzw. okresu bezczynności.
3. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 100 PLN.
4. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej
co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia.
5. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą.
6. W licytacji Wykonawcy składają oferty w cenie brutto.
7. Wykonawca zobowiązany jest obliczyć cenę oferty w sposób uwzględniający wszystkie nakłady pozwalające na prawidłową realizację umowy, w tym m. in. koszt dostarczenia kopert.
Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę będzie zobowiązany do wypełnienia
i dostarczenia, w ciągu 2 dni roboczych po zakończeniu licytacji, formularza cenowego ( załącznik nr 1 do wzoru umowy) i określenia w nim cen brutto na wszystkie elementy zamówienia.
Nie dopuszcza się żadnych innych opłat aniżeli wymienione w formularzu cenowym.
Wartość z pozycji WARTOŚĆ BRUTTO w formularzu cenowym musi być równa cenie zaoferowanej w licytacji elektronicznej.
8. Cenę należy skalkulować tak, aby uwzględniała cały koszt realizacji usługi.
9. W toku licytacji system na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom informacje
o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców.
10. Wykonawca podczas licytacji elektronicznej składa ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia.
11. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto.
12. Licytacja elektroniczna dopuszcza wieloetapowość. Kolejne etapy licytacji zostaną uruchomione w sytuacji, gdy dwóch lub więcej Wykonawców złoży takie same ceny a licytacja zakończy się lub gdy najniższa cena przekroczy środki przeznaczone przez Zamawiającego na realizację zamówienia.
Opis mechanizmu kolejnych etapów licytacji zostanie podany w zaproszeniu do udziału wlicytacji.
|
Le etap1 |
1
|
Le etap1 c |
20 minut + przedłużenia o 5 minut
|
Le etap2 |
2
|
Le etap2 c |
20 minut + przedłużenia o 5 minut
|
Le etap3 |
3
|
Le etap3 c |
20 minut + przedłużenia o 5 minut
|
Le czy nast |
Tak
|
Le data skl |
11/12/2014
|
Le godz skl |
10:00
|
Le miejsce skl |
Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu
Plac Kolegiacki 17
61-841 Poznań
pok. 152
|
Le term otw |
otwarcie licytacji nastąpi nie wcześniej niż 6 dnia od dniaprzekazania Wykonawcom zaproszenia do udziału w licytacji elektronicznej.
|
Le term war zam |
zakończenie po upływnie 20 min od otwarcia, gdy nie zostanie złożona żadna oferta lub po upływie 5 min. bezczynności-tzn gdy w ciągu 5 min od złożenia najkorzystniejszej oferty żaden z Wykonawców nie złoży korzystniejszego postąpienia
|
Wym zab umowy |
Zamawiający nie wymaga wniesiena zabezpieczenia należytego wykonania umowy
|
Istotne post |
Wzór umowy wraz z załacznikami stanowiący załącznik nr 8 do Instrukcji dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.poznan.pl ( Nr postępowania ZOU-XII.271.145.2014.JA)
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|